Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Διαμαρτυρία κατά του BLOK gegonota.gr ( Ορθο)




Αποστολέας: Πασχαλίδης Ανδρέας


Κύριε Σαμάνδη στο blok  σας και στην εφημερίδα σας, κάνετε αναφορά στο όνομά μου  επικαλούμενος πληροφορίες έγκυρων πηγών  ότι τάχα ο Αντιδήμαρχος κος Σαββίδης  με εξύβρισε και μου μίλησε άσχημα. Σας δηλώνω ότι όλα αυτά είναι ψέματα, ο κος Σαββίδης είναι  προσωπικός μου φίλος  και παρακαλώ εντός της ημέρας να διαψεύσετε το δημοσίευμά σας στο saite σας και στο επόμενο φύλλο της εφημερίδας μας , προκειμένου να αποκατασταθεί η αλήθεια ως αναφορά το πρόσωπό μου. Ουδέποτε με έβρισε και μο μίλησε άσχημα ο συγκεκριμένος Αντιδήμαρχος.


 (σσ.)Εκ παραδρομής άλλαξαν κάποιες σειρές στο κείμενο,με αποτέλεσμα να αλλοιωθεί εν μέρει το νόημα της απάντησης. Δημοσιεύουμε το ορθό και ζητάμε συγνώμη από τον αποστολέα. 

Απάντηση Π.Σαμάνδη
Κύριε Ανδρέα Πασχαλίδη , ασφαλώς δεν μπορώ να αμφισβητήσω το κείμενο που υπογράφετε και το οποίο μου φέρατε ο ίδιος προσωπικά και σας ευχαριστώ.
Όμως επιτρέψτε μου να πω ότι μάλλον δεν διαβάσατε το επίμαχο δημοσίευμα . Διότι η εφημερίδα ή το blog ή εγώ προσωπικά  δεν επικαλούμαστε πληροφορίες έγκυρων πηγών . Δημοσιεύσουμε επώνυμη επιστολή του Παράσχου Τσάνταλη , ο οποίος αναφέρει αυτά που ισχυρίζεστε. Συνεπώς δεν έχουμε να διαψεύσουμε τίποτα εμείς. Ούτε και μπορούμε να  διαψεύδουμε  ενυπόγραφα κείμενα τρίτων . Αυτό είναι δικαίωμα ή υποχρέωση του υπογράφοντος το κείμενο. Συνεπώς προφανώς σε αυτόν πρέπει να απευθυνθείτε.
Ασφαλώς και για λόγους δεοντολογίας, όπως κάνουμε πάντα για όλους και για όλα δημοσιεύουμε την απάντησή σας. Και επειδή  μπορεί να ξέφυγε της προσοχής  σας , δημοσιεύουμε ξανά το επίμαχο σημείο  της επιστολής του Παράσχου Τσάνταλη ( και όχι επίκληση πληροφοριών έγκυρων πηγών )

Ευχαριστώ
Πέτρος Σαμάνδης .


ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΣΗΜΕΙΟ


  Ως αντιδήμαρχος όμως, απαιτείς και τον ανάλογο σεβασμό. Δεν είμαστε ισα και όμοια. Προ καιρού ήμουν αυτόπτης μάρτυρας μαζί με τον κ.Ανδρέα Κόγιο όταν μέσα στο Δημαρχείο απευθυνόμενος στον Ανδρέα Πασχαλίδη του είπες με το ανάλογο ύφος  «Έλα εδώ ρε μαλάκα.΄Οταν σου μιλάω εγώ θα κάθεσαι προσοχή» .Ο άνθρωπος έκπληκτος παραλίγο να υπακούσει .


13 σχόλια:

  1. Πασχαλιδη Ανδρεα ,αστο αγορι μου δεν το σωνειs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το καταλαβαμε ολοι ΑΝΤΡΕΑ οτι εγινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ? ΑΝ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΤΟΝ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aντρεα το κειμενο ηολγιτσα στο ετιμασε..ε..αλλιωσ τι φιλοι θα ησασταν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μη μου στεναχορητε τα παιδια τα δικα μασ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιωργο καντους να σκασουνε απο το κακο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανδρέα οι ανωνυμοι θα γίνουν επώνυμοι οιοι 3/4 δηλαδή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΎΡΙΟ ΠΙΆΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ Ο ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΕΤΗΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΑΜΑΝΔΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σωστο εσυ Αντωνιαδη,οχι μονο ο Αντρεαs Εξαλλου ενασ κουκοσ δεν φερνει την ανοιξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)