Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Ανέλαβε τα καθήκοντά του ο νέος πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π. Απόστολος Φάκκας





Ανέλαβε την Παρασκευή 1 Ιουλίου τα καθήκοντά του ο νέος πρόεδρος του Δ.Σ. της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π. κ. Απόστολος Φάκκας, ο οποίος ενημερώθηκε από τον απερχόμενο πρόεδρο κ. Κώστα Μπαλτζίδη για τα θέματα της Επιχείρησης.

Παράλληλα πραγματοποίησε μια πρώτη επαφή με τους εργαζόμενους στα γραφεία της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π., ενώ την Τρίτη το απόγευμα, επί προεδρίας του, θα πραγματοποιηθεί και η πρώτη συνεδρίαση του Δ.Σ.
Με την ανάληψη των νέων του καθηκόντων, ο κ. Φάκκας έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Κατ’ αρχήν ευχαριστώ από βάθους καρδιάς τον δήμαρχο Πέλλας κ. Γρηγόριο Στάμκο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε προτείνοντας με για πρόεδρο του Δ.Σ. της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π. Θα κάνω ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να ανταποκριθώ με τον καλύτερο τρόπο στα καθήκοντά μου.
Από τη θέση του προέδρου της ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π. μου δίνεται η ευκαιρία να υπηρετήσω τον δήμο μας από ένα καίριο, ουσιαστικό και νευραλγικό πόστο. Κυρίως, μου δίνεται η δυνατότητα να συμβάλλω στην προσπάθεια για πολιτιστική ανάπτυξη του τόπου μας αλλά, παράλληλα, να αναδείξω ακόμη περισσότερο το κοινωνικό πρόσωπο του δήμου Πέλλας.
Εκείνο που θέλω να ξεκαθαρίσω ευθύς εξ αρχής είναι το ότι θα εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις ώστε, μαζί με τα στελέχη της επιχείρησης και τους συναδέλφους μου στο Δ.Σ., να συνεχίσουμε -σε αυτή την δύσκολη οικονομική συγκυρία- να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας με την ποιότητα, το κύρος και το επίπεδο αντάξιο των προκατόχων μου». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)