Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

ΚΑΙ Ο ΜΠΡΕΓΚΟΥ ΣΤΟΝ Α.Σ. ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ




Με την ομάδα Α.Σ. Γιαννιτσά θα συνεχίσει την ποδοσφαιρική του σταδιοδρομία ο πολύπειρος μέσος Γιώργος Μπρέγκου , που έδωσε τα χέρια με την διοίκηση του Τεο Δανιηλίδη.

Ο έμπειρος μέσος αναμένεται να βοηθήσει την προσπάθεια της ομάδος στην Γ’ εθνική.
Σε δηλώσεις τόνισε « Είμαι χαρούμενος που συνεχίζω την συνεργασία μου με τον πρόεδρο Τεο Δανιηλίδη και το νέο του εγχείρημα , πιστεύω ότι γίνεται  μια καλή δουλειά στον Α.Σ. Γιαννιτσά και η ομάδα θα  είναι απόλυτα έτοιμη για το πρωτάθλημα της Γ’ εθνικής.
Εγώ ανανέωσα την συνεργασία μου με την ομάδα,  έχοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στον πρόεδρο  και παρότι υπάρχει ένα μικρό ενδεχόμενο να μεταναστεύω, για οικογενειακούς λόγους,  το δελτίο μου  θέλω να είναι εκεί  και  να βοηθήσω και εγώ από την πλευρά μου όσο μπορώ.»
Ο Μπέγκου έχει παίξει σε πολλές ομάδες είναι 34 ετών και πολύ έμπειρος για την κατηγορία μεταξύ άλλων αγωνίστηκε στο Μαυροβούνιε, Αλμωπό ,  Νάουσα και παλαιότερα σε Μέγα Αλέξανδρο Εσωβάλτων, Καστοριά, Αναγέννηση Γιαννιτσών, ΠΑΟΚ και Απόλλωνα Κρύας Βρύσης.
Τις επόμενες μέρες ο πρόεδρος Τεο Δανιηλίδης θα ανακοινώσει άλλες 5 ανανεώσεις μεταγραφές απο την πρώην του ομάδα  Δόξα Μαυροβουνίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)