Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018

Απάντηση της κ. Αγγελικής στον Πρόεδρο του Φιλοζωικού Συλλόγου


Κύριε Πρόεδρε του Φιλοζωικού (Η Ελπίδα),
Εσείς είπατε τις αλήθειες σας, τώρα θα μου επιτρέψετε να πω κι εγώ τις δικές μου.


Είπατε ότι το σκυλί μου όρμησε εναντίον ενός παιδιού και με την απόφαση όλων των υπευθύνων το μαζέψατε. Γιατί αποφεύγετε να πείτε την αλήθεια; Φοβάστε για την καρέκλα σας; Εγώ όσα χρόνια υπήρξα μέλος αυτού του συλλόγου δεν υπήρχαν καν τα άτομα που θα μπορούσατε με αυτά να εκλεγείτε. Γιατί για να βγει κάποιος Πρόεδρος πρέπει να έχει σίγουρα κάποιο αριθμό ψήφων έτσι δεν είναι; Μήπως κάνατε αυτασφάλιση; Και τώρα πέρα απο τις πλάκες ας επανέλθουμε στο θέμα μας.
Θέλω να πω στον κόσμο, αυτό που εσείς προσπαθείτε να κρύψετε και να αλλοιώσετε. Ας προχωρήσουμε λοιπόν στο κυρίως θέμα μας.
Τα σκυλιά και το τονίζω, αυτό, δεν ήταν μόνο το δικό μου. Τα σκυλιά ήταν τρία, ένα αυτό που φρόντιζα εγώ, ένα το δικό σας, κύριε Πρόεδρε, το κυνηγόσκυλο που το κρατούσατε στο σπίτι σας κι ένα του Γείτονά σας που τον ξέρω αλλά δεν θα αναφέρω το όνομά του. Το δικό σας λοιπόν σκυλί δάγκασε το παιδί, και κλείνοντας το δικό σας μέσα πήρατε αναίτια και το δικό μου μέσα. Ξέρω πολύ καλά πως έγιναν τα πράγματα, γιατί τα έμαθα από τους ίδιους του γονείς του παιδιού. Πρώτον ο πατέρας του παιδιού απουσίαζε εκείνη την ημέρα, ενώ εσείς μου είπατε ότι σας έριχναν πέτρες και σας ράγισαν τη τζαμαρία.
Θέλατε να μου χρυσώσετε το χάπι, για να μην αντιδράσω. Και  πάμε παρακάτω.
Το κυνηγόσκυλο, το δικό σας σκυλί είχε δαγκώσει και παλαιότερα ένα άλλο παιδί, απλά τότε με τον τρόπο σας το κουκουλώσατε. Τώρα ήταν δύσκολο να γίνει αυτό, γιατί οι γονείς του παιδιού θα σας στρίμωχναν άσχημα κι αυτό θα είχε σίγουρα άσχημες επιπτώσεις και στο Σύλλογο αλλά και στο Δήμο. Γι’ αυτό φερθήκατε έξυπνα. Δεν υπήρχε άλλη διέξοδος; Εντάξει. Βάλατε το κυνηγόσκυλο μέσα, γιατί βάλατε και το δικό μου, κι αφήσατε του γείτονα να κυκλοφορεί ελέυθερο, εκείνο δεν όρμησε;
Έτσι έγιναν τα πράγματα κι αν θέλετε μπορώ να το αποδείξω.
Επίσης αναφέρετε ότι τόσον καιρό δεν ενδιαφέρθηκα καν για το σκυλί, ότι δεν πήρα κανένα τηλέφωνο. Και σας ρωτάω με το χέρι στην καρδιά, όταν εγώ πέρασα από το μαγαζί σου η αδερφή σου με έδιωξε κακήν κακώς αφού με αποκάλεσε και (πατσαβούρα). Θέλω να σας πω ότι και ο τελευταίος άνθρωπος στη γη, έχει δικαιώματα και κάποια αξιοπρέπεια και εσείς δεν έχετε κανένα μα κανένα δικαίωμα να τον προσβάλετε και να τον αμφισβητείτε. Ακόμη και την ηλικία του σκυλιού προσπαθήσατε να διαστρεβλώσετε, το βγάλατε 17ετών γιατί ξέρουμε όλοι ότι κανένα σκυλί δεν ζει περισσότερο. Με αυτό το σκεπτικό προχωρήσατε και κοροϊδέψατε πρώτα τον εαυτό σας και μετά τον κόσμο, ότι δήθεν πέθανε από γηρατειά.
Ειλικρινά, τέτοια άτομα είναι μόνον να τα λυπάται κανείς. Εγω για να σας διευκολύνω θα σας πω αυτό. Το σκυλί δεν ήταν 17 αλλά 27 από την καλοπέραση που είχε. Πάντως το σκυλί ήταν γερό – δυνατό και δεν είχε κανένα πρόβλημα υγείας, μόνο με τα μάτια αλλά αυτό δεν είναι αιτία θανάτου.
Επίσης γράψατε ότι δεν αξίζει να ασχοληθείτε μαζί μου. Και σας απαντώ: Είναι ποτέ δυνατόν εγώ ένα ασήμαντο άτομο να υψώσω το ανάστημά μου σε έναν Μεγαλοεπιχειρηματία, σε έναν Μεγαλοβιομήχανο με τόσες πανεπιστημιακές γνώσεις, με τόσα πτυχία και τόσες ξένες γλώσσες όπως εσείς; Όχι.
Μου λέτε ακόμη ότι δεν έφερα τροφές, δεν έφερα κονσέρβα, δεν έφερα χρήματα. Αυτά όλα θα τα έκαμνα, αν ήμουνα σίγουρη ότι θα πήγαιναν στο σκυλί κι όχι κάπου αλλού.
 Και πρίν κλείσω θα επαναλάβω για ακόμη μια φορά αυτό που δεν θέλετε να ακούσετε. Δεν υπάρχει Δημιούργημα στον κόσμο που να μπορεί να κρυφτεί απο τον Θεό. Γιατί ο Θεός είναι αλήθεια και εσείς συνεχίζετε να ψεύδεστε ασύστολα. Μπορώ και ξέρω όλους τους τρόπους κι έχω όλα τα μέσα για να πολεμήσω, αλλά δεν θα το κάνω για δύο λόγους: Επειδή θέλω να κοιμάμαι ήσυχα τις νύχτες χωρίς εφιάλτες και ενοχές
Και επειδή ο Κύριος στο Ευαγγέλιο του είπε: «Η εκδίκηση είναι δική μου, εγώ θα ανταποδώσω».
Ας κριθεί λοιπόν καθένας σύμφωνα με τις πράξεις του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)