Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Υπάρχει εθνικά μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα;


Γράφει ο  Χάρης Παπαδόπουλος
Υπάρχει εθνικά μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα;
Αναφορά στην εθνική μακεδονική μειονότητα και στο δέσιμό της με την ιστορία της Αριστεράς στην Ελλάδα


«ΟΧΙ!» Δηλώνουν με αγανάκτηση και κραυγές όλοι οι επαγγελματίες πατριώτες, η τηλεόραση και οι εφημερίδες, το σύνολο του εθνικού κορμού και μαζί τους ολόκληρο το φάσμα των κοινοβουλευτικών πολιτικών κομμάτων, από τη Χρυσή Αυγή μέχρι ακόμα και το ΚΚΕ.
«ΟΧΙ!» Πρόσθεσε τελευταία και τη δική του φωνή στο εθνικόφρον προσκλητήριο ο Παναγιώτης Λαφαζάνης. «Στην Ελλάδα δεν υπάρχει εθνική σλαβομακεδονική μειονότητα». Τη δήλωση αυτή την επανέλαβε ο επικεφαλής της ΛΑΕ στη συνέντευξη που έδωσε στο χουντοκάναλο του Πλεύρη στις 2 Νοέμβρη φέτος. Και ο ναζιστής παρουσιαστής που συνομιλούσε με τον κ. Λαφαζάνη απέμεινε να τον θαυμάζει εκστασιασμένος.
Όμως, οι αγριοφωνάρες της εθνικιστικής αδιαλλαξίας δεν μπορούν να καλύψουν την πραγματικότητα. Σε δεύτερο χρόνο ακόμη και οι πιο έξαλλοι επαγγελματίες πατριώτες, τελευταία μέχρι και τηλεοπτικές εκπομπές του STAR, αναγκάζονται να ομολογήσουν πως στη Βόρεια Ελλάδα υπάρχουν αρκετά χωριά όπου οι κάτοικοι χρησιμοποιούν και σήμερα τη ντοπιολαλιά τους στον καθημερινό τους βίο. Πρόκειται για το «σλαβικό» ή «βουλγαρικό ιδίωμα», όπως το αποκαλούν οι ακραιφνείς «πατριώτες» που αρνούνται να πουν τη γλώσσα με το όνομά της: μακεδονική.
Τα χωριά, που μιλούν μακεδονικά, οργανώνουν πανηγύρια όπου ο κόσμος τραγουδά και χορεύει ακόμη και σήμερα σ’ αυτή τη γλώσσα και με αυτά τα τραγούδια. Και οι άνθρωποι που εκφράζονται έτσι, αρκετά συχνά μιλούν για συγγενείς που βρίσκονται από την άλλη μεριά των συνόρων, τη Δημοκρατία της Μακεδονίας. Αυτοί οι συγγενείς δεν μπορούν -παρά πολύ σπάνια και για πολύ λίγο– να επισκεφτούν το έδαφος της Ελλάδας. Πρόκειται για τους «μη Έλληνες το γένος» υπέργηρους αντάρτες του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας στον εμφύλιο πόλεμο και τους απογόνους τους. Και 70 χρόνια μετά τη λήξη του εμφύλιου δεν επιτρέπεται ακόμη η επιστροφή τους και η ένωση με τις οικογένειές τους.
Ένας από τους ακόμη πολιτικούς εξόριστους του εμφυλίου, ο υπερήλικας Καντζούρωφ -καταγόμενος από χωριό του Λερίν (Φλώρινα)- ήρθε για λίγες μέρες στην Ελλάδα το 2010, οπότε και μίλησε στο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ Αθήνας για τους «μη έλληνες το γένος» που ακόμη δεν μπορούν να επιστρέψουν στα σπίτια τους. Τότε, τον είχε δεχτεί στο γραφείο του ο κ. Λαφαζάνης, βουλευτής εκείνο τον καιρό στον ΣΥΡΙΖΑ, και είχε καταθέσει κατόπιν, μαζί με άλλους βουλευτές του κόμματός του, σχετική ερώτηση στη Βουλή, ζητώντας τη δικαίωση των πολιτικών προσφύγων και των απογόνων τους. Από τότε έχουν περάσει μόλις 8 χρόνια. Αλλά ο κ. Λαφαζάνης έχει εν τω μεταξύ γοητευτεί από τα «εθνικά ακροατήρια». Και οι παλιοί αντάρτες παραμένουν αδικαίωτοι και οι οικογένειες, από τις δύο μεριές των συνόρων, ακόμη χωρισμένες.
Ίσως η πιο δυνατή καλλιτεχνική απεικόνιση αυτού του χωρισμού υπήρξε η σκηνή του γάμου στην ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου «Το μετέωρο βήμα του πελαργού», όπου οι μισοί συγγενείς είναι μαζεμένοι από τη μια μεριά του ποταμού, που συμβολίζει τα σύνορα, και οι άλλοι μισοί από την άλλη. Για 16 λεπτά που κρατά η σκηνή δεν ακούγεται λέξη. Η σιωπή των ηττημένων, που ακόμη περιμένουν αναγνώριση και δικαίωση, είναι εκκωφαντική. Και εκμηδενίζει όλο τον θορυβώδη συρφετό των φωνακλάδων Μακεδονομάχων υπερπατριωτών.
Οι εθνικά Μακεδόνες κάτοικοι της Βόρειας Ελλάδας το 1947-1949 στρατεύτηκαν μαζικά και με ενθουσιασμό με τους αντάρτες του ΔΣΕ και του ΚΚΕ που υπόσχονταν ισότητα δικαιωμάτων στη μακεδονική μειονότητα. Υπολογίζεται πως οι Μακεδόνες και Μακεδόνισσες που εντάχθηκαν στον ΔΣΕ αποτελούσαν περισσότερο από το ένα τρίτο του συνόλου των ανταρτών και ανταρτισσών σε πανελλαδικό επίπεδο.
Γι’ αυτό και οι Μακεδόνες υπέστησαν όλες τις συνέπειες της ήττας της Αριστεράς. Οι εθνικά Μακεδόνες μαχητές και μαχήτριες του αντάρτικου στρατού πέρασαν τη ζωή τους στην προσφυγιά στις ανατολικές χώρες. Την ίδια ώρα οι συγγενείς τους υπέφεραν τις διώξεις του χωροφύλακα και τον τρόμο του καταδότη στη μετεμφυλιακή Ελλάδα. Η γλώσσα τους μιλιόταν μόνο μέσα στα σπίτια και με πολλές προφυλάξεις. Και παρ’ όλα αυτά, η μακεδονική γλώσσα, και μαζί η μακεδονική εθνική συνείδηση, δεν χάθηκαν, δεν ξεχάστηκαν.
Όταν το 1982, με τον νόμο Σκουλαρίκη, επέστρεψαν οι πολιτικοί πρόσφυγες του εμφύλιου, εξαιρέθηκαν οι «μη Έλληνες το γένος». Και αυτή η εξαίρεση δεν δείχνει μόνο τον τρόμο και την αναλγησία του ελληνικού κράτους. Είναι -ταυτόχρονα- και η ξεκάθαρη επίσημη ομολογία πως εθνικά μακεδονική εθνότητα υπάρχει. Και όχι μόνο υπάρχει, αλλά είναι και υπόδουλη. Ακόμη και σήμερα.

XARHS MAKEDONIA kke3
Το μακεδονικό είναι ταυτοτικό ζήτημα για την Αριστερά στην Ελλάδα
Το 1925 το ελληνικό κράτος τύπωσε αναγνωστικό στα μακεδονικά (με λατινικούς χαρακτήρες) με σκοπό να χρησιμοποιηθεί στις πρώτες τάξεις του δημοτικού σε σχολεία της Δυτικής Μακεδονίας. Το αναγνωστικό, γνωστό ως «αμπετσένταρ» (δηλαδή «αλφαβητάριο») δεν χρησιμοποιήθηκε τελικά, μετά από πιέσεις της Βουλγαρίας και της Σερβίας, αλλά και των ελληνικών οργανώσεων της ακροδεξιάς, όλων εχθρών της εθνικής μακεδονικής χειραφέτησης.
Η τελευταία φορά που σε μια επίσημη ελληνική στατιστική αποτυπώθηκε -έστω και με πολλούς περιορισμούς- η έκταση στην οποία ομιλείται η μακεδονική γλώσσα, ήταν το 1928. Τότε είχαν καταγραφεί 82.000 σλαβόφωνοι στη Δυτική Μακεδονία. Ερώτηση για την εθνική τους συνείδηση δεν υπήρχε, θεωρήθηκε όλος αυτός ο πληθυσμός ως «Έλληνες». Έκτοτε, δεν υπήρξαν ποτέ διατυπωμένες ερωτήσεις στις κρατικές στατιστικές που θα μπορούσαν να προκαλέσουν προβλήματα στην εθνική μυθολογία. Οπότε, διά της αποσιωπήσεως, οριστικοποιήθηκε πως «δεν υπάρχει σλαβομακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα».
Αυτό υπήρξε θεμελιακό αξίωμα για την ελληνική Δεξιά. Το «Μακεδονία ξακουστή, του Αλεξάνδρου η χώρα, που έδιωξες τους Βούλγαρους κλπ. κλπ.» υπήρξε ανέκαθεν ο ύμνος της Δεξιάς και της στρατοκρατίας στην Ελλάδα. Το εμβατήριο αυτό επιχειρούνταν να τραγουδηθεί με το ζόρι από τους φαντάρους στο στρατό. Και κάθε φαντάρος με αριστερή προέλευση που σεβόταν τον εαυτό του, αρνιόταν να το τραγουδήσει, όσες ποινές και αν χρειαζόταν να υπομείνει. Το μακεδονικό υπήρξε ταυτοτικό θέμα για την Αριστερά κάθε αναφοράς. Από τον ηγέτη του τροτσκισμού Παντελή Πουλιόπουλο, που δικάστηκε το 1925 για την υπεράσπιση της μακεδονικής μειονότητας κινδυνεύοντας με θανατική καταδίκη, μέχρι τα περίπου 5.000 μέλη του ΚΚΕ που εκτελέστηκαν στον εμφύλιο πόλεμο με το Γ΄ Ψήφισμα.
Το μακεδονικό έφερνε το διαχωρισμό μεταξύ Δεξιάς και Αριστεράς στην Ελλάδα με ένα ποτάμι αίματος. Το Γ΄ Ψήφισμα του 1946 έστελνε στο απόσπασμα όποιον αναγνώριζε την ύπαρξη μακεδονικής εθνότητας στην Ελλάδα. Μεταξύ των 5.000 νεαρών εκτελεσμένων του Γ΄ Ψηφίσματος ήταν συχνά και εθνικά Μακεδόνες, όπως η Μίρκα Γκίνοβα, -«Ειρήνη Γκίνη» στην ελληνοποιημένη εκδοχή του ονόματός της- κομμουνίστρια δασκάλα και πρώτη γυναίκα που εκτελέστηκε στην Ελλάδα. Αλλά οι περισσότεροι εκτελεσμένοι ήταν ελληνικής συνείδησης, που κατέληξαν στο απόσπασμα μένοντας πιστοί στο διεθνιστικό τους καθήκον. Και που δεν δίστασαν να πεθάνουν προκειμένου να μην προδώσουν τις -τότε- διακηρύξεις του ΚΚΕ.
Τη μνήμη αυτών των κομμουνιστών ηρώων της συναδέλφωσης των λαών διασύρει η δήλωση Λαφαζάνη περί μη ύπαρξης μακεδονικής εθνότητας στην Ελλάδα. Απέναντι στη μνήμη αυτή στέκεται δειλό, μοιραίο και άβουλο αντάμα και το ΚΚΕ, που έχει ουσιαστικά εγκαταλείψει στη λήθη και τους Μακεδόνες μαχητές του ΔΣΕ που παραμένουν εξόριστοι και την αδικαίωτη μακεδονική μειονότητα.
Ιστορική αναδρομή
«Όταν έλθει ο μέγας πόλεμος, ως αφεύκτως θα συμβεί μετά τινά έτη, η Μακεδονία θα γίνει ελληνική ή βουλγαρική κατά τον νικήσαντα. Αν τη λάβωσιν οι Βούλγαροι, δεν αμφιβάλλω ότι θα είναι ικανοί να εκσλαβίσωσιν τον πληθυσμόν μέχρι των θεσσαλικών συνόρων. Αν ημείς την λάβωμεν, θα τους κάνωμεν όλους Έλληνας μέχρι της Ανατολικής Ρωμυλίας».
(Χαρίλαος Τρικούπης, από το Βήμα της Βουλής των Ελλήνων)
Τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν τόσο απλά για τα κυρίαρχα εθνικά κράτη της Ελλάδας και της Βουλγαρίας. Απέναντι στα σχέδιά τους ορθώθηκε μια ολόκληρη επανάσταση των ταπεινών, η Επανάσταση του Ίλιντεν το 1903.
Η ξεχωριστή μακεδονική εθνική συνείδηση στην αρχή γεννήθηκε ανάμεσα σε νεαρούς μαθητές και σπουδαστές στα τέλη του 19ου αιώνα, στη Σαλονίκη και όχι μόνο, και οδήγησε στην ίδρυση της ΕΜΕΟ, της επαναστατικής μακεδονικής οργάνωσης του Γκότσε Ντέλτσεφ με επιρροές από το σοσιαλιστικό κίνημα. Η ομάδα αυτή κατάφερε να δημιουργήσει τους όρους που οδήγησαν στην Επανάσταση του Ίλιντεν, δηλαδή «του Προφήτη Ηλία», το 1903 στην οθωμανική Δυτική Μακεδονία. Αυτός ο κοινωνικός ξεσηκωμός υπήρξε η γενεσιουργός πράξη του μακεδονικού έθνους.
Η μακεδονική εθνότητα ήταν αγκάθι και για τον ελληνικό, αλλά και για τον βουλγάρικο και σερβικό εθνικό μύθο. Γι’ αυτό και δέχτηκε άγρια καταστολή και στις τρεις κρατικές οντότητες στις οποίες συμπεριλήφθηκε ως αποτέλεσμα των βαλκανικών πολέμων.
Οι Μακεδόνες πύκνωσαν με ενθουσιασμό τα αντάρτικα κινήματα της Γιουγκοσλαβίας και της Ελλάδας στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, πολεμώντας παθιασμένα και κατά της ναζιστικής κατοχής, αλλά και ενάντια στον βουλγαρικό στρατό που είχε καταλάβει τα εδάφη της σημερινής «Δημοκρατίας της Μακεδονίας» προσπαθώντας να ενσωματώσει τον πληθυσμό.
Και αν στην περίπτωση της Γιουγκοσλαβίας ο αγώνας αυτός οδήγησε σε μια εθνική δικαίωση, στην Ελλάδα η μακεδονική μειονότητα ως σήμερα είναι η ζωντανή εικόνα του «Ουαί τοις ηττημένοις».
Και σήμερα για ποιο λόγο να σκαλίζουμε το μακεδονικό;
Πολύ συχνά ακούγονται, ακόμη και μέσα στην Αριστερά, επιχειρήματα πως «η μειονότητα έχει αφομοιωθεί», «μόνο τη γλώσσα μιλούν κάποιοι, δεν σημαίνει πως έχουν και ανάλογη συνείδηση» ή ακόμα και «Πόσοι είναι πια οι σλαβομακεδόνες; Λίγες χιλιάδες ψήφους μόνο παίρνει το μειονοτικό κόμμα, το Ουράνιο Τόξο».
Είναι αστείο να λέγεται αυτό το επιχείρημα στην Ελλάδα, όπου το κράτος έχει πετύχει να αναγνωρίζεται ως «εθνική μειονότητα» στην Τουρκία η ελληνική κοινότητα της Ιστανμπούλ, που αριθμεί κάποιες εκατοντάδες ανθρώπους, δύο χιλιάδες αν προστεθούν σ’ αυτούς και οι ελληνικής συνείδησης κάτοικοι της Ίμβρου και της Τενέδου.
Παρά την αφομοιωτική πολιτική του ελληνικού κράτους και την απαγόρευση της χρήσης της μακεδονικής γλώσσας, οι άνθρωποι που σταθερά θεωρούν τον εαυτό τους μέρος της μακεδονικής εθνικής παράδοσης στην Ελλάδα, στον ένα ή στον άλλο βαθμό, πρέπει να ανέρχονται σε αριθμό κάποιων δεκάδων χιλιάδων. Είναι δηλαδή τουλάχιστον τόσος πληθυσμός όσος και η ελληνική μειονότητα της Αλβανίας, για την οποία αναγνωρίζονται ήδη πάρα πολλά δικαιώματα στο αλβανικό κράτος. Και η τηλεόραση και οι εφημερίδες στην Ελλάδα φωνασκούν απαιτώντας περισσότερα δικαιώματα για τους Έλληνες της Αλβανίας. Ενώ παθαίνουν αμνησία για τα δικαιώματα των εθνικά Μακεδόνων στην Ελλάδα που δεν αναγνωρίζονται καν ως εθνότητα.
Και όλα αυτά στην εποχή της Συνθήκης των Πρεσπών των Τσίπρα-Ζάεφ, όπου το ελληνικό κράτος, με τις πλάτες του ΝΑΤΟ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, επιβάλλει ταπεινωτικούς όρους στη Δημοκρατία της Μακεδονίας. Όρους που συνιστούν ευθεία επίθεση στο δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού όχι μόνο μιας εθνικά καταπιεσμένης μειονότητας, αλλά και ολόκληρου του λαού του γειτονικού κράτους. Και η Αριστερά της Ελλάδας, το ΚΚΕ και η ΛΑΕ, τα προσπερνά αυτά και παραμιλά για «αλυτρωτισμό των Σκοπίων». Κατάντια…
Το ζήτημα του μακεδονικού έχει τεράστια αξία για να διεκδικηθεί ξανά από την επαναστατική αριστερά στην Ελλάδα. Όχι μόνο για τις κάποιες δεκάδες χιλιάδες εθνικά Μακεδόνες, αλλά κυρίως για τα εκατομμύρια των εργατών και εργατριών ελληνικής εθνικής συνείδησης. Το μακεδονικό ζήτημα είναι ο «σκελετός στη ντουλάπα» των εγκλημάτων του ελληνικού κράτους απέναντι στην κατατρεγμένη μακεδονική μειονότητα.
Δεν πρόκειται απλώς για περασμένα γεγονότα. Το μακεδονικό «ξυπνά τα αίματα» στην κυριολεξία με τα εθνικιστικά συλλαλητήρια που είδαμε λίγους μήνες πριν σε Αθήνα και Σαλονίκη -και όχι μόνο- και δίνει αφορμές για έξαλλο κήρυγμα εθνικιστικού και ρατσιστικού μίσους. Οι εργάτες και οι εργάτριες που θα κερδηθούν με την επαναστατική υπόθεση θα χρειαστεί να ξεκόψουν αποφασιστικά από τους εθνικούς μύθους και κάθε δεσμό με την αστική τάξη. Και το να απορρίψουν το εθνικιστικό παραμύθι για το μακεδονικό έχει κρίσιμη σημασία στην πολιτική τους διαμόρφωση.
Η γνώση του μακεδονικού ζητήματος και η σωστή στάση πάνω στο θέμα είναι αποφασιστικός δείκτης της ωριμότητας της Αριστεράς και των πρωτοπόρων αγωνιστών και αγωνιστριών του κινήματος. Επειδή κανένας άνθρωπος και καμιά κοινωνική τάξη δεν μπορούν να καταφέρουν να αλλάξουν τον κόσμο αν δεν κοιταχτούν πρώτα στον καθρέφτη και πουν τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη.
Η διεκδίκηση των δικαιωμάτων της καταπιεσμένης μακεδονικής μειονότητας δεν είναι «αλυτρωτισμός». Η υπεράσπιση της κάθε καταπιεσμένης εθνικής και κοινωνικής ομάδας είναι θεμελιακό ζήτημα για την Αριστερά. Και το μακεδονικό είναι κάτι ακόμα παραπάνω: είναι ταυτοτικό μας στοιχείο, είναι η ίδια η ιστορία των δολοφονημένων μαρτύρων μας στο εκτελεστικό απόσπασμα.
Και όποιοι μέσα στην Αριστερά γυρνούν την πλάτη σ’ αυτή την ιστορία, δεν κάνουν απλώς μια υποχώρηση προκειμένου να κερδίσουν τα υποτιθέμενα «εθνικά ακροατήρια». Αντίθετα, διαβαίνουν τον Ρουβίκωνα και περνάνε απέναντι πολιτικά, προσχωρούν στο στρατόπεδο των εκτελεστών της Μίρκα Γκίνοβα και των συντρόφων της, στο στρατόπεδο των διωκτών της Αριστεράς.
Το μακεδονικό είναι το αιματοβαμμένο και ηρωικό κομμάτι της ιστορίας της Αριστεράς στην Ελλάδα. Το ίδιο και η ξεχασμένη μακεδονική επανάσταση του Ίλιντεν. Που δεν είναι μόνο τμήμα της δικής μας παράδοσης και περηφάνιας. Είναι και προαναγγελία της Κόκκινης Βαλκανικής Ομοσπονδίας που μια μέρα θα καταργήσει τα σύνορα-πληγές στο κορμί των Βαλκανίων


.RedTopia, 20 Νοεμβρίου 2018



26 σχόλια:

  1. Εμετικό το άρθρο όπως και το ανθελληνικό αυτό παραλήρημα που στόχο 3χει να διχάσει τον ελληνικό λαο,σαμανδη βρώμας από χιλιόμετρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ρατσιστές νιώθουν εμετό απέναντι στην αλήθεια και δίκαιο των αδυνάτων

      Διαγραφή
    2. Το δικαιο των αριστερών και των μπολσεβίκων θες να πεις..όσο και να κρύβεις την αλήθεια ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον όπως είπαν και οι αρχαίοι Έλληνες πρόγονοι μας..η το είπαν και αυτό οι Σλάβοι;;

      Διαγραφή
  2. Γιατί δεν μας λέτε ξεκάθαρα επιτέλους τη θέση σας και την άποψη σας για το "μακεδονικό" ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ (ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΠΟΝΤΙΟΙ, ΣΑΡΑΚΑΤΣΑΝΟΙ, ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ, ΒΛΑΧΟΙ, ΚΡΗΤΕΣ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ) ΤΟ ΟΤΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΠΟΛΕΙΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑ-ΚΡΑΤΗ),ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ, ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΛΠ ΚΑΤΟΙΚΗΣΑΝ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ (ΓΑΛΑΤΕΣ, ΣΛΑΥΟΙ, ΤΟΥΡΚΟΙ, ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ, ΑΡΑΒΕΣ) ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΣΑΛΑΤΑ (ΕΛΛΗΝΕΣ, ΣΕΡΒΟΙ, ΑΛΒΑΝΟΙ, ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ, ΡΟΜΑ ΚΛΠ) ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΥ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΥ ΝΕΙΓΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΤΑΝ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΕΦΕΥΓΕ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ (ΡΟΥΜΑΝΙΑ, ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΚΛΠ) ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ. ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ" ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΟ ΙΔΙΩΜΑ ΜΕ ΠΑΝΤΡΕΜΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΣΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΗΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΩΡΟ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΗΡΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΛΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ, ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΚΕΝΤΟΣΚΙ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΣΚΙ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣΚΙ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΣΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνείς ή δεν συμφωνείς με τις απόψεις του αρθρογράφου,δεν γίνεται να αγνοείς την ιστορική αλήθεια και να κλείνεις τα μάτια σε μια,έστω και για λίγους θεμελιωμένη πραγματικότητα.Είναι φόβος και ανασφάλεια ο αποκλεισμός ανάλογων φωνών επειδή,ίσως,θέτουν σε αμφισβήτηση τις δικές μας κατασκευασμένες παραδοχές,αντιθέτως.Αποσιωπόντας κάποιες πτυχές ενός προβλήματος δεν καταργούμε
    όπως νομίζουμε το πρόβλημα,το συντηρούμε διηνεκώς.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Όταν ουρλιάζουν οι λύκοι, οι άνθρωποι σωπαίνουν". Αυτό το ξέρουν οι λυσσασμένοι λύκοι και ουρλιάζουν συνεχώς, για να σωπαίνουν οι άνθρωποι. Όσοι μη Μακεδόνες ζούνε στην Μακεδονία, ζούνε ανάμεσα σε Μακεδόνες και ξέρουν πόσο αυτοί καταδιώχθηκαν και αδικήθηκαν από το ρατσισικό καθεστώς των Αθηνών. Οι ίδιοι τους αντί να συμπαρασταθούν στους καταδιωγμένους, συμμετείχαν σ' αυτή την καταδίωξη. Σήμερα που η Ελλάδα και οι πολίτες της δεν μπορούν να συνεχίσουν την ωμή ρατσιστική καταδίωξη των περασμένων δεκαετιών λόγω υπογραφής διεθνών Συμφωνιών για τα ανθρώπινα δικαιώματα, έχουν αποδοθεί στην τακτική του λυσσασμένου και δεμένου σκυλιού. Ουρλιάζουν για να τρομοκρατηθούν οι Ντόπιοι και να μην εκφραστούν ελεύθερα. Καταδιώκουν την Μακεδονική κουλτούρα,σε κάθε της έκφραση, κυρίως γλώσσα και τραγούδι, και κάθε Μακεδόνα που τολμάει να μιλήσει ελεύθερα. Αυτό είναι ακραίος ρατσισμός και φασισμός. Οι φασίστες πάντα φορούσαν την μάσκα του πατριώτη και του εθνικιστή.
    Μακεδόνες! Ας εκφραστούμε ελεύθερα τώρα που μας στηρίζουν και μας προστατεύουν οι διεθνείς θεσμοί. Ας μη γελοιοποιούμαστε και επαναναλαμβάνουμε τα ψέματα των άλλων. Ο κάθε λαός μπορεί να είναι περήφανος για την ταυτότητά του, την καταγωγή του, την ιστορία του και όχι για κάλπικες ταυτότητες και ξένες ιστορίες που του επέβαλαν ξένοι φασίστες. Μη δίνετε την ευκαιρία σε ρατσιστικά καθάρματα να γελούν με την αυτογελοιοποίησή μας. Την αξιοπρέπειά μας έχουμε χρέος να την προστατεύσουμε εμείς οι ίδιοι μας.
    Το παρόν μπλογκ είναι άξιο συγχαρητηρίων για τα ελάχιστα έστω που τολμάει και δημοσιεύει και υπερσπίζεται την αξιοπρέπεια των Ντόπιων. Κάθε πολίτης αυτής της περιοχής που δεν σέβεται τα δημοκρατικά δικαιώματα των Ντόπιων, χρέος μας είναι να απομονώνεται, γιατί αργά ή γρήγορα θα γίνει φορέας μεγάλων κακών. Οι κάθε είδους ήρωες πρέπει να τιμώνται και όχι να υβρίζονται και να λοιδορούνται.
    Γκόρε γκλάβατα Μακεντόντσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ερώτηση κύριε φιλελεφτ που δήθεν είσαι ανθρωπιστής και διεθνιστης σε πια γλώσσα μίλαγε και έγραφε ο μέγας Αλέξανδρος;στα σλαβικά;η προπαγάνδα σας πέφτει στο κενό,η νεολαία εχει ξυπνήσει και θα σας πάρει σαν το ποτάμι που παιρνει τα σάπια ξύλα στο πέρασμα του..

      Διαγραφή
    2. ΑΚΟΜΗ ΕΞΩ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ; ; ;

      Διαγραφή
    3. ΚΥΡΙΕ ΤΡΑΪΑΝΕ ΠΑΣΟΗ,
      Ή ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ Ή ΕΙΣΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ
      ΕΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΒΙΒΛΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΝΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
      ΕΑΝ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ, ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΩΣ ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙΣ.
      ΕΑΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΝΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΛΛΟ, ΤΟΤΕ ΜΑΛΟΝ ΕΙΣΑΙ "ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΗΛΙΘΙΟΣ"
      ΓΡΑΦΩ ΑΝΩΝΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΙ...ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ

      Διαγραφή
    4. Ασφαλώς δεν είναι ηλίθιος όλος ο κόσμος που μας αναγνωρίζει ως Μακεδόνες και έξυπνοι μόνο εσείς γιατί έτσι σας συμφέρει. Αν θέλετε σας προκαλώ σε δημόσιο και επώνυμο διάλογο για να δοθεί η ευκαιρία στον κόσμο να μάθει και την άλλη άποψη, οπότε θα μπορέσει να κρίνει. Μόνο να μονολογείτε αντέχετε και να λασπολογείτε τους διαφωνούντες

      Διαγραφή
    5. ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ? ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ?

      Διαγραφή
    6. Κατ' αρχήν γράψε το όνομά σου κι όσοι άλλοι θέλετε και αντέχετε δημόσιο διάλογο. Δημόσιος διάλογος μπορεί να γίνει είτε σε μια αίθουσα είτε σε ένα μπλογκ.

      Διαγραφή
  6. Αυτοί που παριστάνουν τους ντόπιους είναι Βούλγαροι έποικοι που δεν ξέρουν που που ζοζουσαν οι παππούδες τους πριν το 1870...γιατί ακριβώς ήρθαν ως φερτά υλικά στη Μακεδονία παριστάνοντας τους όψιμους Μακεδόνες μαζί με εισαγόμενους Βούλγαρους ιερείς και δασκάλους. Οι πραγματικοί ντόπιοι ...με αποδεδειγμένη παρουσία πριν το 1870...είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία Έλληνες. Και φυσικά υπάρχουν κι οι πειναλεοι πράκτορες που για τα φράγκα έγιναν ρουφιάνοι και μισθοφόροι ξένων συμφερόντων.
    Η Μακεδονία μέχρι και μέσα στα Σκόπια δεν έχει μνημεία πολιτισμού ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ. Ούτε Καινή διαθήκη στα Σκοπιανα είχαν μέχρι το 1960 οι Σκοπιανοί ...ούτε καν λεξικό Ελληνοσκοπιανο μέχρι τις μέρες μας για τον ίδιο λόγο που οι Βούλγαροι δεν χρησιμοποιούν διερμηνείς όταν μιλούν με Σκοπιανούς. Όσοι κάτοικοι της Μακεδονίας δεν ήταν Έλληνες , Τούρκοι ή Εβραίοι...ήταν απλά Βούλγαροι. Απλό δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι Βούλγαροι εγκαταστάθηκαν στην κοιλάδα του Δούναβη και επειδή ήταν μειοψηφία ακόμα κι εκεί, αφομοιώθηκαν με τους ντόπιους Θράκες (Δάκες-Γέτες) Ακόμα και στη σημερινή νότια Βουλγαρία δεν υπάρχουν Βούλγαροι και οι κάτοικοί της είναι Μακεδόνες και Θράκες.
    Οι αρχαίοι Έλληνες έκαναν αποικίες στα Μακεδονικά παράλια μέχρι που το Μακεδονικό κράτος δυνάμωσε και τους έδιωξε. Η έννοια "Σλάβοι" μέχρι τον 9ο αιώνα δεν υπήρχε ως εθνική. Υπήρχε ως "Σκλαβίνοι" και "Σκλάβοι" δηλαδή "Δούλοι" ή "Δουλοπάροικοι". Στη συνέχεια παραφθάρηκε σέ "Σλάβοι" και κατάντησε να έχει και εθνικό περιεχόμενο για τους Βυζαντινούς κατακτητές. Αν την αποτινάξεις θα βρεις τους Βαλκανικούς λαούς που ήταν "Σκλάβοι" των Βυζαντινών. Μεταξύ αυτών είναι και οι Μακεδόνες τους οποίους οι αρχαίοι συγγραφείς παρουσιάζουν ως συνένωση Θρακών και Ιλλυριών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ" ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΩΣΙΚΑ?
    ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΣΙΠΟΥΡΟ

    ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΗΤΑΝ ΔΩΡΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΡΑΚΙΚΟ Ή ΙΛΛΥΡΙΚΟ, ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το να ταυτίζεται το βουλγαροσλαβικό γλωσσικό μόρφωμα των σκοπίων με μακεδονική γλώσσα προερχόμενη μάλιστα από τον Μ.Αλέξανδρο είναι το λιγότερο γελοίο...Η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε στο βασίλειο του Φιλίππου ήταν δωρικό ιδίωμα από το οποίο έχουν σωθεί μόνο 200-300 λέξεις. Πληθυσμοί "Μακεδονικοί" είναι δημιούργημα της φαντασίας των βόρειων γειτόνων μας που επιβουλεύονται επί Σαμουήλ ακόμη την κάθοδο στο Αιγαίο. Η Οθωμανική Αυτοκρατορία ξεχώριζε τους πολίτες με βάση το θρήσκευμα. Η συνείδηση του καθενός του έδωσε το δικαίωμα το 1920 να περάσει στο γήπεδο που θέλει. Το ότι η αριστερά τάχθηκε υπερ "Μακεδονικής" εθνότητας ήταν για να μη χαλάσει τη ζαχαρένια του Τίτο. Αφήστε τον κόσμο να ζήσει ειρηνικά και την ιστορία στην ησυχία της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μητρική γλώσσα του Φιλίππου ήταν για τους Έλληνες βάρβαρη. Ο μεγάλος Έλληνας ρήτορας Δημοσθένης ρητά λέει στους Φιλιππικούς, ότι ο Φίλιππος δεν ήταν Έλληνας.
      Απολύτως πουθενά δεν αναφέρεται ότι οι Μακεδόνες ήταν Δωριείς. Στην πράξη: Όταν οι Μακεδόνες εξεστράτευσαν κατά των Περσών, οι κυρίως Δωριείς, οι Σπαρτιάτες έκαναν επαφές με τον Δαρείο (οι Μακεδόνες είχαν συλλάβει τους Έλληνες πρέσβεις) και συζητούσαν να χρηματοδοτήσει τον πόλεμο κατά των Μακεδόνων. Δηλαδή εσείς μας λέτε ότι οι αρχαίοι Σπαρτιάτες (Δωριείς) δεν ήξεραν ότι είναι ομογενείς με τους Μακεδόνες και το ξέρετε εσείς 2.500 χρόνια μετά, αν και απολύτως πουθενά δεν υπάρχει τέτοια πληροφορία ή ένδειξη

      Διαγραφή
    2. Τι άλλο θα ακούσουμε θεε μου τι αλλο;;άκου εκεί λέει ότι ο Φίλλιπος δεν μίλαγε ελληνικα,πάνε ξεστραβοσου στην Πέλλα και στην Βεργίνα σε τι γλώσσα είναι γραμμένα τα κειμενα ρε μπολσεβίκε..

      Διαγραφή
    3. Τα Ελληνικά ήταν διεθνείς γλώσσα και την μιλούσαν οι άρχουσες τάξεις όλων των κρατών της κεντροαντολικής Μεσογείου

      Διαγραφή
    4. 8:05 που ειδες εσυ αυτα τα περιφημα κειμενα, αφου ολοι οι αρχαιολογοι στην μακεδονια εχουν εντολη να μην παρουσιαζουν κανενα γραπτό κειμενο. Εξάλλου τοσο απο την βεργινα οσο και απο την αμφιπολη με φορτηγα εξαφανισαν οτι αποδείκνυε την περιφημη βαρβαροτητα των αρχαιων μακεδονων, που έλεγε απο τοτε ο ρητορας δημοσθενης

      Διαγραφή
  10. Εγώ θά σας πάω ακόμα ποιο πέρα σε Μελέτη Κινέζων επιστήμων τα αποτελέσματα καί τά δείγματα από όλα τα Βαλκάνια και την Μεσόγειο δείχνουν ότι ένα κοινό χρωμοσώμα βρίσκεται σε όλους τούς λαούς καί ότι δεν υπάρχει αλλοίωση στο ντιενεη μας.Και τονίζει ότι κατά 95% ο Έλληνας παραμένει ίδιος με τον αρχαίο Έλληνα.Οποτε οτι και να λέτε ολοι ήμαστε Ελληνογενείς.Η μελετη υπάρχει .Σε άλλο σχόλιο θα την παραθέσω ακριβώς με όλους τούς επηστημονικους οροεό πού αναγράφονται..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι κινεζοι για 20 λεπτα του ευρώ, σου αποδεικνυουν οτι εισαι και αρειανός εξωγήινος

      Διαγραφή
  11. Λοιπόν ο συντονισμός τής έρευνας έγινε απο το πανεπιστήμιο των ΗΠΑ το Στάνφορντ καί τής παβιας της Ιταλίας,συμμεειχαν σ άλλα 5 ερευνητικά εργαστήρια από την μοσχα μέχρι τής Βαγδάτης τα αποτελέσματα δημοσιεύτηκαν στο αμερικανικο περιοδικό Γενετική τού ανθρώπου.Δεν μπορώ να την γραψω ολόκληρη ειείν μεγάλη.Το αποτελέσματα είναι οτι μεταδωσαμε τόν γενετικο μας κώδικα καί στην υπόλοιπη Ευρώπη καμικ σχέση με Μογγόλους καμια σχέση με Σλάβους ειδικά αναφέρει ότι η επιμειξίες αναμεσα στους Σλάβους και στους Έλληνες πρέπει να έγιναν σε τόσο μικρή ποσότητα ούτος ωστε να μην διαπιστώνεται σημερα με τίς μεθοδολογιες DNA.Οποτε τραγουδάτε οσο θελετε το DNA μηλαε.Ο επικεφαλής τής έρευνας είναι ελληνας ο κ. Κωνσταντίνος Τριανταφυλλίδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. e καλά τωρα πειστήκαμε απόλυτα. Δηλαδή βλέπουμε κάποιον με τούρκικα χαρακτηριστικά του προσωπου του παρόμοια με εκατομμυρια τούρκων και έρχεσαι εσύ και μου λες οτι ο πόντιος που του έκανε τεστ ντι-εν-ει τον βρηκε γνήσιο ελληνα? Ε τότε προκειται για θαύμα. Εξάλλου μιλάς για βαλκάνια, που αν γινει πραγματικό ντι-εν-ει, θα βρούνε μέχρι ποσοστά, απο ολες τις φυλές της ευρώπης της ασίας και της αφρικής. αναντούμ

      Διαγραφή
  12. Εαν δεν διαβασεις την πλήρη έρευνα δεν μπορείς να καταλάβεις ακριβώς τα ποσοστά ειναε απειροελαχιστα.Αλλα η κατάντια μας ειναε δυστυχώς η αμάθεια μας και η διχόνοια μας και μεταξύ μας και με όλα τα βαλκάνια.εαν ηταν τα Βαλκάνια σε καθεστώς κεντρικής Ευρώπης θα τρώγαμε όλοι μας με χρυσα κουτάλια αλλά που να τό καταλάβουν τα ζωα οι αλβΑλβα και οι γύφτοι οι Σκοπιανοί είναι ελληνες και δεν το χουν πάρει χαμπάρι.Αλλα η πουτανα οι γερμανια διερε και βασιλεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)