(...) Είναι τόσο μεγάλες οι θαυματουργές ιδιότητες του Μωυσή, ώστε ακόμη και
τους επιστήμονες έχει μετατρέψει σε κομπογιαννίτες και τους τελευταίους
σε επιστήμονες. Σε όλη την Ευρώπη έχουν πάρει ειδικά μέτρα για το
άνοιγμα των σχολείων. Στην Ιταλία, λόχου χάριν, η κυβέρνηση έχει
παραγγείλει μονοθέσια θρανία,..
με ρόδες για να τηρούν τα παιδιά τις αποστάσεις ασφαλείας, έβαλε όριο 15 παιδιά ανά τάξη, δημιούργησε 4.000 νέα τμήματα και έκανε προσλήψεις 50.000 έκτακτων εκπαιδευτικών. Στη Δανία το όριο είναι 10-12 μαθητές. Στο Βέλγιο άνοιξαν νέες αίθουσες διδασκαλίας και διδάσκονται κατά ομάδες. Στη Γερμανία κάνουν μαζικά τεστ.
με ρόδες για να τηρούν τα παιδιά τις αποστάσεις ασφαλείας, έβαλε όριο 15 παιδιά ανά τάξη, δημιούργησε 4.000 νέα τμήματα και έκανε προσλήψεις 50.000 έκτακτων εκπαιδευτικών. Στη Δανία το όριο είναι 10-12 μαθητές. Στο Βέλγιο άνοιξαν νέες αίθουσες διδασκαλίας και διδάσκονται κατά ομάδες. Στη Γερμανία κάνουν μαζικά τεστ.
Στην Ελλάδα δεν έγινε τίποτα από αυτά. Xάρις στις
θαυματουργές ιδιότητες του Μωυσέως, ο συνεργαζόμενος με το υπουργείο
Υγείας καθηγητής επιδημιολογίας, Γκίκας Μαγιορκίνης, κατατρόπωσε
πανηγυρικά τις πρόσφατες οδηγίες του ΠΟΥ και της UNICEF για το άνοιγμα των σχολείων και τον αριθμό των μαθητών: δήλωσε
ότι αριθμός των μαθητών δεν έχει σημασία, καθώς «τα μοντέλα δείχνουν
ότι δεν υπάρχει δραματική αλλαγή στην μετάδοση σταγονιδίων, αν υπάρχει
μικρότερος αριθμός μαθητών» Τι να κολλήσουν 5 από τους 10 στη Δανία ή 13
από τους 26 στην Ελλάδα, δεν αλλάζει και τίποτα. Είναι αυτό που λένε:
τι να φας μια πιστολιά, τι να φας μια κανονιά.
Μάλιστα
προχωρώντας στην πλήρη ανασκευή των διεθνών επιστημονικών
ψευτό-δεδομένων, χάρις βεβαίως στις θαυματουργές ιδιότητες του Μωυσή,
πρόσθεσε ότι «αν αυξηθούν οι τάξεις», όπως δηλαδή κάνουν οι
Κουτόφραγκοι στο εξωτερικό, «μπορεί να αυξηθούν οι εστίες μόλυνσης με
την αύξηση του αριθμού των εκπαιδευτικών»! Όσο λιγότερους εκπαιδευτικούς
έχουμε τόσο καλύτερα δηλαδή. Εμπρός για μονοθέσια Γυμνάσια και Λύκεια
με ένα καθηγητή σε όλη την Ελλάδα. Αμ πως, που έλεγε κι ο Χατζηχρήστος.
Άγιε Μωυσή, η Παναγία να σε φυλάει, βοήθα να μη γίνουν τα παιδιά που
μπήκαν χθες στα Πανεπιστήμια σαν τους άσχετους ξένους επιστήμονες αλλά
σαν τον παραπάνω φωτισμένο καθηγητή και τους άλλους της επιστημονικής
ομάδας του υπουργείου που τον ακούν αμιλήτοι. 'Η μέχρι τώρα μας
παραμύθιαζαν με το κράτημα αποστάσεων, τους περιορισμούς στον αριθμό των
επιβατών στα πλοία και τα λεωφορεία, τις θέσεις στο σινεμά, στα
εστιατόρια και όλα τα σχετικά; (σοβαρά τώρα: πως να μην ανθίσουν οι
θεωρίες συνωμοσίας όταν δίνονται τόσο αντιφατικές οδηγίες, αυτό δεν
απασχολεί κανένα υπεύθυνο;)
-από κείμενο του Στέλιου Κούλογλου στο tvxs (ολόκληρο ΕΔΩ)
-από κείμενο του Στέλιου Κούλογλου στο tvxs (ολόκληρο ΕΔΩ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου