Δεν ξέρουμε αν θα έχουμε νέα λίστα Πέτσα, δηλαδή λίστα Σκρέκα για την ακρίβεια, αλλά όπως είδαμε, η κυβέρνηση αποφάσισε να προχωρήσει σε επικοινωνιακή καμπάνια για την εξοικονόμηση ενέργειας. Πώς ήταν τα fuel pass και γεμίσαμε με χρήμα για τη βενζίνη μας; Έτσι τώρα θα έχουμε και press pass, με ζεστό χρήμα στα ΜΜΕ.
Και δε θα είναι κάτι πενηντάρικα ευρώ αλλά μάλλον, λίγα, περισσότερα: Κοντά στα 7,5 εκατομμύρια ευρώ. Αντιγράφω από τη Διαύγεια: «To πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο πλαίσιο της δράσης "Εξοικονόμηση ενέργειας" ανέρχεται στο συνολικό ποσό των επτά εκατομμυρίων τετρακοσίων σαράντα χιλιάδων ευρώ (7.440.000,00 €)!». Χθες, εγκρίθηκε το συγκεκριμένο ποσό από την Προεδρία της Κυβέρνησης/Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.
Δεν πιστεύετε κι εσείς πως χρειάζεστε να το δείτε σε διαφήμιση στην τηλεόραση, ώστε να κάνετε οικονομία στο ρεύμα; Τι μετράει περισσότερο νομίζετε για να πειστείτε, μία διαφήμιση ή ο λογαριασμός ρεύματος που σας έρχεται στο σπίτι; Φυσικά το πρώτο. Σοφά σκέφτηκε η κυβέρνησή μας.
Πηγή: efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου