Τετάρτη 29 Μαρτίου 2023

Επανεκκίνηση τρένων με (αν)ασφάλεια: Προσπερνούν τις μπάρες στις Σέρρες γιατί είναι μόνιμα… κατεβασμένες

Επανεκκίνηση τρένων με (αν)ασφάλεια: Προσπερνούν τις μπάρες στις Σέρρες γιατί είναι μόνιμα… κατεβασμένες
 
 
Φαίνεται πως ούτε στην εκλογική περιφέρεια του Κώστα Καραμανλή λειτουργούν τα τρένα με ασφάλεια. Δείτε εικόνες και βίντεο.
Ένας μήνας έχει συμπληρωθεί από το φρικτό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη με τα 57 θύματα και, παρά το γεγονός ότι τα τρένα έχουν μπει σε φάση επανεκκίνησης, τα σοβαρά προβλήματα παραμένουν, καταστρέφοντας το κυβερνητικό αφήγημα περί ασφαλούς λειτουργίας του σιδηρόδρομου.

Ο λόγος για ακόμα ένα παράδοξο, αυτήν τη φορά στο χωριό Χορτερό του δήμου Σιντικής στις Σέρρες (εκλογική περιφέρεια του Κώστα Καραμανλή), όπου στον δρόμο που πηγαίνει προς το Σιδηρόκαστρο, όπως θα δείτε στο βίντεο αλλά και στις φωτογραφίες του GRTimes.gr, οι μπάρες της σιδηροδρομικής διάβασης μένουν κατεβασμένες και οι φωτεινοί σηματοδότες ενεργοί, χωρίς να περνάει τρένο από το σημείο.

diavasi serres 2

Μάλιστα, οι διερχόμενοι οδηγοί που περνούν με τα οχήματά τους από την εν λόγω σιδηροδρομική διάβαση συναντούν τις κατεβασμένες μπάρες και σταματούν, ωστόσο δεν αργούν να διαπιστώσουν ότι δεν περνάει κάποια αμαξοστοιχία.

Έτσι, αναγκάζονται να παρακάμψουν τις μπάρες και τους φωτεινούς σηματοδότες ώστε να συνεχίσουν τη διαδρομή τους, με ό,τι αυτό σημαίνει για την ασφάλεια τόσο τη δική τους όσο και των επιβατών ενός τρένου που μπορεί να περάσει.

Σύμφωνα με το τοπικό μέσο, από τη συγκεκριμένη γραμμή εκτελείται το δρομολόγιο που ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη και φτάνει μέχρι και τον Έβρο.

diavasi serres 1

Και φυσικά αυτή δεν είναι το μοναδικό παράδειγμα δυσλειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου, αφού παρόμοιες περιπτώσεις αποτελούν τόσο η διάβαση που βρίσκεται -επίσης- στις Σέρρες και την οποία επιτηρεί εταιρία σεκιούριτι, αφού οι μπάρες δεν κατεβαίνουν, όσο και η διάβαση στη Φλώρινα, εκεί όπου οι μπάρες ανεβαίνουν πριν (!) περάσει το τρένο.

Τα ερωτήματα βέβαια που προκύπτουν από όλες αυτές τις περιπτώσεις, είναι πώς υπό αυτές τις συνθήκες και τις παθογένειες θα γίνει με ασφάλεια η επανεκκίνηση στον σιδηρόδρομο και πώς οι πολίτες θα εμπιστευτούν ξανά το τρένο ως ασφαλές μέσο μεταφοράς.

Δείτε το βίντεο:


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)