Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

"ΠΟΛΕΜΟΥ" ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΡΑΚΕΛΙΔΗ –ΜΑΤΕΝΤΖΟΓΛΟΥ


ΜΕΝΕΤΑΙ Ο πόλεμος δηλώσεων του προέδρου  του Συνδέσμου Διαιτητών Δαμινού Καρακελίδη  και της γνωστής αθλητικογράφου Χαρούλας Ματεντζόγλου.
Ο πρώτος απάντησε σε απάντησή της και η δεύτερη ανταπαντά .
Η….δημοσια αλληλογραφία έχει ως εξής:









Ο Δ. Καρακελίδης για την ανακοίνωση-απάντηση της δημοσιογράφου Χ. Ματεντζόγλου

Μετά τη δημοσίευση «απάντησης» στην επιστολή μου προς τον υπεύθυνο της στήλης «Στα τρία κόρνερ ένα πέναλτυ» της εφημερίδας ΛΟΓΟΣ, διαπίστωσα έκπληκτος, ότι ο συντάκτης του επίμαχου κειμένου ήταν η κα Ματεντζόγλου Χαρούλα, για την οποία τρέφω αισθήματα συμπάθειας και ευγένειας, γεγονός το οποίο γνωρίζει. Επειδή, όμως, σκοπός μου δεν ήταν...

...ούτε είναι, η αντιπαράθεση με τη δημοσιογράφο, θα περίμενα να αντιληφθεί τα νοήματα της επιστολής μου, να επικοινωνήσει μαζί μου και να ζητήσει οποιεσδήποτε διευκρινίσεις για τα γραφόμενά μου, καθώς και να λυθεί, επιτέλους, η απορία που τη βασανίζει, για το ποιες είναι οι αρμοδιότητες του Συνδέσμου και όχι μόνο.

Αντ’ αυτού, με τον πλέον αντιδημοσιογραφικό τρόπο, έδωσε αυτάρεσκη ειρωνική απάντηση, χωρίς να έχει ιδέα από τα τεκταινόμενα στο χώρο της διαιτησίας, προσβάλλοντας τους διαιτητές, αλλά και το Προεδρείο του Συνδέσμου, το οποίο πρόσφατα αναδείχθηκε, ύστερα από νόμιμες εκλογές και δεν διορίσθηκε από κανέναν.

Αγαπητή κα Ματεντζόγλου, ως δημοσιογράφος που είστε, να ενημερώνεστε, για ό,τι δεν έχετε πλήρη γνώση. Και σας το ξαναγράφω, ότι είμαι στη διάθεσή σας.

Όσο για τα ειρωνικά σχόλιά σας, στο τέλος της «απάντησής» σας, περί εκδρομών και ανακοινώσεων διαμαρτυρίας – άραγε θα μας απαγορεύσετε να διαμαρτυρόμαστε λέγοντας την αλήθεια και την άποψή μας; - δυστυχώς για σας, επιβεβαιώσατε όλους αυτούς τους κακόπιστους, οι οποίοι ανέφεραν, ότι το σχόλιό σας για τον Αντιπρόεδρο του Συνδέσμου, ήταν κατευθυνόμενο. Κι αυτό διότι χρησιμοποιείτε την ίδια ακριβώς φρασεολογία με τους Πολατιάν, Νουσηκύρου και τους συν αυτών.

Χωρίς δόση ειρωνείας, αλλά στην κυριολεξία, θα ξανασχοληθώ μαζί σας, μόνο όταν θα ασχοληθείτε σοβαρά, με τα γραφόμενα στην αρχική μου επιστολή.

Δαμιανός Καρακελίδης
Πρόεδρος Σ.Ε.Δ.Π.Ν.Π.


                                    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ


‘’ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ’’


Με μεγάλη μου ΄΄χαρά’’ !! διάβασα και νέα βολή του κ.Καρακελίδη προς το άτομο μου  που δυστυχώς με υποχρεώνει λόγω καθαρής συνείδησης να απαντήσω.
Πρώτα απ όλα θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός ότι δεν αποδέχεται την συμπεριφορά του ‘’αυλικού’’ του διαιτητή στον ημιτελικό αγώνα των πλέη οφ της Α1 . Δυστυχώς για εσάς κ.Καρακελίδη υπάρχουν πολλοί μάρτυρες για το συμβάν αυτό και αν εμένα δεν με θεωρείτε άτομο εμπιστοσύνης σας ενημερώνω ότι και οι υπόλοιποι συνάδελφοι ήταν μάρτυρες και σχολίασαν την απαράδεκτη συμπεριφορά και όχι μόνο αθλητικογράφοι (γιατί αθλητικογράφοι είμαστε και όχι δημοσιογράφοι) αλλά και παράγοντες ομάδων τα ονόματα των οποίων είναι στην διάθεση σας όποτε το θελήσετε.
 Για όλα τα υπόλοιπα δεν χρειάζεται να απαντήσω για τον απλό λόγο ότι προσπαθήσατε να χρησιμοποιήσετε το  σχόλιο μου σαν μέσο ενάντιά στην νέα Διοίκηση της ΕΠΣ ΠΕΛΛΑΣ . Λυπάμαι πάρα πολύ αλλά κανένας αθλητικογράφος δεν φταίει για το ότι σας έχουν αφαιρεθεί οι ιδιότητες σαν ΣΔ που είχατε μέχρι τώρα. Και όπως εσείς έχετε δικαίωμα να γράφετε ανακοινώσεις κι εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να ενημερώνουμε τον κόσμο για ότι βλέπουμε. Και όσο αναφορά τις απορίες μου αναρωτιέμαι αλήθεια πσε πόσους αγώνες παραβρέθηκε φέτος ο πρόεδρος του ΣΔ Διαιτησία φέτος ????μήπως σε κανέναν?????!!!
 Θέλω να κλείσω αυτήν την κόντρα με την πιο εύστοχη ίσως φράση που ταιριάζει απόλυτα σε αυτήν την περίπτωση. ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΚΟΙΝΙ……



 Με πολύ εκτίμηση Ματεντζόγλου Χαρούλα





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)