Στην μείωση των τιμών του Αναψυκτηρίου των Λουτρών Πόζαρ αποφάσισε να προχωρήσει ομόφωνα η Διοίκηση της επιχείρησης
Η οικονομική κρίση που ξέσπασε ήδη από το 2010 και η ζοφερή και απελπιστική οικονομική και δημοσιονομική κατάσταση στην οποία
περιήλθε η χώρα, η υπαγωγή της στο μηχανισμό στήριξης, η περικοπή μισθών, επιδομάτων και συντάξεων κλπ με τους νόμους 3833/2010 και 3845/2010, κλπ είχε σαν αποτέλεσμα, πλην άλλων, τη συρρίκνωση της αγοράς, και την κατακόρυφη πτώση της ζήτησης-κατανάλωσης γενικά.
Η επιχείρηση προχώρησε στην δική της έρευνα αγοράς
διαμέσου τηλεφωνικής για
πληροφόρηση για τις τιμές του ανταγωνισμού.
προσπάθησε διαμέσου της ανταλλαγής απόψεων στο Δ.Σ., λαμβανομένου
υπόψη την έντονη οικονομική κρίση και προσπαθώντας να
διατυπώσουμε μια ολοκληρωμένη άποψη και εικόνα για τις επιπτώσεις στα
μελλοντικά έσοδα μιας ενδεχόμενης μείωσης ορισμένων τιμών των ειδών του
Αναψυκτηρίου (π.χ. πιθανή αύξηση προσερχόμενων στο Αναψυκτήριο και την
εξωτερική πισίνα η οποία θα αντισταθμίσει την απώλεια εσόδων από την μείωση
των τιμών ορισμένων ειδών ) και επίσης να ελαχιστοποιήσουν την πιθανότητα
του ρίσκου στην λήψη της απόφασης.
Έλαβε υπόψη ότι η επιχείρηση είναι φορέας
ραγδαίας τουριστικής ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Αλμωπίας και
αρωγός της οικονομικοκοινωνικής ανάπτυξης των κατοίκων της, καθώς επίσης και
του γεγονότος ότι η επιχείρηση παράγει έσοδα της τάξης τουλάχιστον των
1.727.471,95ευρώ πωλήσεις (κύκλο εργασιών) ετησίως, όπως αυτές αποτυπώθηκαν
στον ισολογισμό της 31/12/2011.
Για όλους τους παραπάνω λόγους η μείωση τιμών σε ορισμένα από τα είδη του
Αναψυκτηρίου , πιστεύουν ότι θα βοηθήσει ώστε να αντιμετωπίσουν την οικονομική
κρίση και να διασφαλίσουν την βιωσιμότητα της επιχείρησης.
πολυ θεωρια για μια κατα τα αλλα σωστη και επιβεβλημενη κινηση . ετσι ειναι , οταν δεν πουλαω , μειωνω λιγο απο το κερδος μου φια να γινω ανταγωνιστικος και ελκυστικος . δεν πουλαω θεωρια περι ευαισθησιας για πεντε μπραβο που θα παρω απο αυλοκολακες .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί διοικούντες της επιχείρησης των λουτρών Πόζαρ Αριδαίας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά βάση δεν είναι λανθασμένος ο τρόπος προσέγγισης με τον οποίο θέλετε να κάνετε την τιμολόγηση ορισμένων προϊόντων-υπηρεσιών στην επιχείρηση. Αν ακολουθήσουμε με όρους μάρκετινγκ την τιμολόγηση, θα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή της τιμής που είναι διατεθειμένοι να δώσουν οι επισκέπτες-πελάτες και η τιμή που μπορεί να δώσει η επιχείρηση στις υπηρεσίες της-προϊόντα, ώστε να μην γίνει μία νέα ΔΕΥΑ.
Σωστά κάνατε δειγματοληψία των τιμών του ανταγωνισμού, όμως αυτό δεν φτάνει για μία φορά, αλλά θα πρέπει να γίνεται συνεχώς, διότι ο ανταγωνισμός δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια. Εδώ χρειάζεται μεγάλη προσοχή, ώστε οι υπηρεσίες-προϊόντα να παραμείνουν σε υψηλό επίπεδο, διότι όπως αναφέρθηκε παραπάνω ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ σκληρός ,καθώς μπορεί να σας οδηγήσει σε ορισμένες επιλογές που θα φέρουν λάθος αποτελέσματα.
Να έχετε υπόψη ότι δεν ισχύει πάντα η «φτήνια φέρνει τον παρά»,διότι ο επισκέπτης-πελάτης δίνει κάποια αξία σε κάθε υπηρεσία-προϊόν, η οποία αντικατοπτρίζεται στην τιμή που είναι διατεθειμένος να δώσει, έτσι άλλες φορές πληρώνει κάτι παραπάνω και μένει ευχαριστημένος, άλλες φορές πληρώνει χαμηλά , αλλά δυστυχώς μένει δυσαρεστημένος ,καθώς η βασική ωφέλεια που περίμενε από το προϊόν- υπηρεσία δεν ήταν η ενδεδειγμένη . Αυτό είναι ένα σημείο που θα πρέπει να προσέξει ιδιαίτερα η διοίκηση των λουτρών Πόζαρ ,καθώς θα πρέπει να γνωρίζει ότι ένας δυσαρεστημένος επισκέπτης-πελάτης θα μιλήσει για την άσχημη εμπειρία του σε δέκα φίλους του ,περίπτωση άσχημη για μία επιχείρηση.
Εύχομαι η απόφαση πάρθηκε για την τιμολόγηση προϊόντων-υπηρεσιών ,να πάρθηκε με την ανάλογη ανάλυση που αρμόζει σε μια επιχείρηση με αυτόν τον τζίρο, διότι θα πρέπει να γνωρίζουν οι διοικούντες ,ότι η τιμολόγηση είναι από τα βασικότερα σημεία του μείγματος marketing, καθώς καθορίζει την ύπαρξη και την εξέλιξη μιας επιχείρησης.