Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: «Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΤΑΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΜΟΥ»






Με αφορμή τις συχνές αναφορές τον τελευταίο καιρό πολιτικών και δημοσιογράφων στο πρόσωπο του, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Τελικά το όνομα μου ¨πουλάει¨ ακόμη. Προηγήθηκε ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, ακολούθησε ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ο σύντροφος Τατσόπουλος και άλλοι.
Υπήρξαν και αυτοί που λόγω των επερχόμενων δημοτικών και περιφερειακών εκλογών με ¨αγάπησαν¨ ξαφνικά. Το μήνυμα μου είναι σαφές: Τους πραγματικούς φίλους μου τους μέτρησα τώρα που μπήκα στο στόχαστρο, τις δύσκολες ώρες που προσπάθησαν να με γονατίσουν ηθικά, πολιτικά, οικονομικά. Εγώ, όμως, έμεινα όρθιος.
Τα δύσκολα μόνος μου τα αντιμετώπισα και μόνος μου τα αντιμετωπίζω, με αξιοπρέπεια, γενναιότητα αλλά και πόνο ψυχής. Ο λαός και λίγοι φίλοι στάθηκαν στο πλευρό μου.
Ελάχιστοι μπροστά σε αυτούς τους τζάμπα μάγκες, όσο ψηλά και αν βρίσκονται σήμερα, που βοήθησα και ανέδειξα όλα αυτά τα χρόνια, που απέκτησαν οντότητα πιάνοντας στο στόμα τους το όνομα μου. Αλλά είπαμε, ουδείς ασφαλέστερος εχθρός εκ του ευεργετηθέντος.
Εκ των υστέρων και εκ του ασφαλούς δεν χρειάζομαι επαίνους. Ας βγάλουν τα προσωπεία. Έχω τον έπαινο του λαού, των απλών πολιτών, που με τίμησαν με τη ψήφο τους, την αγάπη τους και την εμπιστοσύνη τους.
Δεν έχω ανάγκη από την υποκριτική συμπαράσταση κάποιων που ως μετανοούσες Μαγδαληνές εμφανίστηκαν τώρα ως ¨φίλοι¨. Τον οίκτο τους να τον κρατήσουν για τους εαυτούς τους. Θα τους χρειαστεί. Κάποια μέρα θα γράψω ένα βιβλίο για όλα όσα έκανα και όλα όσα δεν έκανα. Και θα μιλήσω με ονόματα. Και τότε πολλοί θα κρυφτούν στα λαγούμια τους.




Σε ότι αφορά στις δικαστικές μου εκκρεμότητες, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική Δικαιοσύνη. Θα αγωνιστώ μέχρι τέλους για τη δικαίωση μου. Ορισμένα ¨παπαγαλάκια¨ με έχουν ήδη δικάσει και καταδικάσει.
 Όπως για την υπόθεση με τα περίφημα ¨45άρια¨, υπόθεση για την οποία δεν έχω καν απολογηθεί ακόμη… Τους απαντώ με ένα στίχο του Ντίνου Χριστιανόπουλου: ¨Προσπαθούν κάποιοι να με θάψουν, όμως εγώ είμαι σπόρος και φυτρώνω¨. Αυτοί που επί σειρά ετών δεν μπόρεσαν να με «εκτελέσουν» πολιτικά, με σέρνουν τώρα στις δικαστικές αίθουσες, συνεχίζοντας τη διαδικασία αποδόμησης και αποκαθήλωσης μου. Ας είναι βέβαιοι, όμως, πως κάποια στιγμή η φωτιά θα κάψει αυτούς που την άναψαν.

ΥΓ: Όσον αφορά εκείνους που βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα από δημοσκοπήσεις που αφορούν στο πρόσωπο μου, θα τους συμβούλευα να σταματήσουν να διαβάζουν τα νούμερα ανάποδα. Θα εκπλαγούν στο τέλος. Οι δημοφιλείς και επιτυχημένοι πολιτικοί δεν κρίνονται από τις δημόσιες σχέσεις αλλά από τα αποτελέσματα, από τις συνεχείς νικηφόρες εκλογικές μάχες, από το έργο που παράγουν και που κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)