Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Γιάννης Σόντρας: Δεν με πτοούν συκοφαντίες και λάσπη . Θα είμαι ξανά υποψήφιος Δήμαρχος




Στη αντεπίθεση περνά ο πρώη Δήμαρχος Έδεσσας Γιάννης Σόντρας. Αφού αναφέρεται στο σκηνικό λάσπης και συκοφαντίας που , όπως ισχυρίζεται, στήθηκε σε βάρος του, κάνει γνωστό ότι θα είναι υποψήφιος Δήμαρχος στις ερχόμενες Δημοτικές εκλογές.
Η ανακοίνωσή του έχει ως εξης:                   





     ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ....
Φίλες και φίλοι.
Εδώ και τρία χρόνια, εγώ και η οικογένειά μου, έχουμε υποστεί τον απόλυτο διασυρμό. Πρωταγωνιστής στα ποιό νοσηρά σενάρια, εισπράττω αποδοκιμασία και μίσος από ¨εκλεκτούς¨ συμπολίτες μας, που εργολαβικά έχουν αναλάβει την ηθική μου εξόντωση.
Μαζί τους επίσης και κάποιοι, που χαιρέκακα συμπληρώνουν τα κουτσομπολιά, για να γεμίσουν τα δικά τους κενά και να επιβεβαιώσουν την αναιμική τους κοινωνική παρουσία.
Υπάρχετε όμως και εσείς, που με σκεπτικισμό και νηφαλιότητα, παρακολουθείτε τις εξελίξεις και αξιολογείται κάθε φορά τα δεδομένα.
Σε εσάς απευθύνομαι και η δική σας γνώμη, έχει σημασία για μένα.
Από την ημέρα της παράδοσης στη νέα δημοτική αρχή και μέχρι σήμερα, επανειλημμένα έχω εκθέσει και εξηγήσει, σύμφωνα με τα στοιχεία της υπηρεσίας, τη θέση του Δήμου την 31-12-2010.  Τις απαιτήσεις από το κράτος και τους πολίτες, τις υποχρεώσεις προς τρίτους αλλά και τη λειτουργία της ταμειακής υπηρεσίας του Δήμου, αποτέλεσμα της οποίας ήταν η καταλογιστική πράξη του Επιτρόπου, σε δύο υπαλλήλους και σε εμένα.
Από όλα τα στοιχεία που διερευνήθηκαν, τόσο από τον επίτροπο, όσο και από τους οικονομικούς επιθεωρητές αλλά και τους ορκωτούς λογιστές που όρισε η δημοτική αρχή, πρόκειται για λογιστικό ταμειακό υπόλοιπο, που για την τακτοποίησή του, απαιτείται η έκδοση των αντίστοιχων χρηματικών ενταλμάτων.
Είναι μόνον αυτό και αυτή είναι η λύση.
Προφανώς και σε κανέναν, δεν ήταν γνωστό το πρόβλημα του ταμείου, γιατί εάν ήταν γνωστό ή εάν ήταν γνωστές οι λάθος εγγραφές του λογιστηρίου σε σχέση με τη ΔΕΗ, τότε γιατί δεν κόπηκαν τα χρηματικά εντάλματα, από την υπηρεσία, ώστε να μην είναι εκτεθειμένη σε κάθε έλεγχο;
Κατά τους ετήσιους ελέγχους οι ορκωτοί λογιστές και ο επίτροπος του ελεγκτικού συμβουλίου, πως δεν διαπίστωσαν το πρόβλημα;
Αναζητώντας τις αιτίες του προβλήματος, διαπιστώθηκε ότι οφείλεται στην κατάρρευση της οικονομικής ρευστότητας του Δήμου, την εποχή εκείνη και την αδυναμία που είχε να ανταποκριθεί ακόμα και στη μισθοδοσία εξαιτίας, της καταιγιστικής μεταφοράς αρμοδιοτήτων χωρίς την αντίστοιχη χρηματοδότηση από το κράτος, την μνημονιακή βίαιη περικοπή κατά 40% περίπου των κρατικών επιχορηγήσεων του Δήμου το καλοκαίρι του 2010 αλλά και την προβληματική εφαρμογή του νέου λογιστικού συστήματος που, από τους πρώτους Δήμους στη χώρα, προσπάθησε να εφαρμόσει.
Φυσικά και η κάθε αταξία στο σύνολο των δομών και των τμημάτων του Δήμου, αντανακλά ευθύνες στον πολιτικό προιστάμενο, που είναι ο Δήμαρχος.
Αυτές τις ευθύνες, τις ανέλαβα από τη πρώτη στιγμή.
Άλλωστε και σε αυτές τις ευθύνες αναφέρεται, η πρόσφατη απόφαση του Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - μετά από γνωμοδότηση του ανώτερου πειθαρχικού συμβουλίου αιρετών - με τη οποία, μου επιβάλλεται η ποινή της αργίας των 4 μηνών από τα καθήκοντα του δημοτικού συμβούλου και κατά της οποίας έχω προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Σημειώνω, ότι το ανώτερο πειθαρχικό συμβούλιο αιρετών που αποτελείται από την πρόεδρο των Εφετών, δύο Εφέτες δικαστές, ένα Δήμαρχο και ένα ανώτερο διοικητικό στέλεχος της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, εξετάζοντας την ουσία του φακέλου, αποφάνθηκαν ότι το αδίκημά που έχω διαπράξει, είναι η αμέλεια που επέδειξα στην άσκηση των εποπτικών μου καθηκόντων.
Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.
Ελέγχθηκα και τιμωρήθηκα για όλη αυτή τη σκευωρία, τα μυθεύματα και τους τόνους λάσπης που έχω δεχθεί, με 4 μήνες αργία.
Όσον αφορά την έκβαση της έφεσης που έχω ασκήσει κατά της καταλογιστικής πράξης του επιτρόπου στο ελεγκτικό συνέδριο, αλλά και τη διερεύνηση από την εισαγγελία τυχόν ποινικών ευθυνών μου για το θέμα, με εμπιστοσύνη και σεβασμό περιμένω τις αποφάσεις τους.
Επιπλέον διαδικαστικά, και προς μεγάλη χαρά των ¨εκλεκτών¨ φίλων είμαι υποχρεωμένος να υποστώ και την αναγκαστική μου αργία, σύμφωνα με τον νέο μνημονιακό δημοσιουπαλληλικό κώδικα, από την εργασία μου.
Από όλα όσα περιέγραψα, αντιλαμβάνεστε το μέγεθος της κατάστασης, πού διαχειρίζομαι σε συνθήκες κρίσης και ανθρωποφαγίας.
Στον αντίποδα όμως, όλων αυτών, βρίσκεται η απύθμενη αγάπη μου για τον τόπο μας και τους ανθρώπους του, αλλά και η αγάπη που εισπράξαμε, τόσα χρόνια από όλους εσάς, ως επιβράβευση των προσπαθειών μας, στη διοίκηση του Δήμου.
Με αυτά οπλισμένος και παρά την απέχθεια που νοιώθω, από μικρόψυχες και καιροσκοπικές συμπεριφορές, συνεχίζω, είμαι παρών στις εξελίξεις και δηλώνω υποψήφιος Δήμαρχος.
Την απάντηση στους συκοφάντες θα τη δώσουμε μαζί.
Πλέον, όλοι έχουμε μέτρο σύγκρισης και επίσης μυαλό,  για να συγκρίνουμε.
Δεν βιάζομαι να προκαταβάλω την κρίση σας, την εμπιστεύομαι.
Ελπίζω μαζί σας... στην απαλλαγή.
                                                                                                                      Έδεσσα  5-12-2013
                                                                                                                      ΣΟΝΤΡΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)