Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Λύσανδρου Αμιτζόγλου




Αγαπητοί μου συμπολίτες,

Μέσα από την παρούσα επιστολή μου θέλω να σας γνωστοποιήσω την απόφασή μου να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις επικείμενες δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου με τον συνδυασμό ΄΄ΠΕΛΛΑ Δήμος για όλους΄΄ του υποψήφιου Δημάρχου Στάθη Καστερίδη !


Ποιοι είναι όμως οι λόγοι της απόφασης μου αυτής !

Από τα μαθητικά μου χρόνια, γέννημα θρέμμα Κρυαβρυσιώτης, ένιωθα την ανάγκη να είμαι ενεργό μέλος της τοπικής μας κοινωνίας, από οποιαδήποτε θέση ή ιδιότητα συμμετείχα, ενδιαφερόμενος πάντα για το καλύτερο αυτού του τόπου.

Η τιμητική πρόταση που μου έκανε ο υποψήφιος Δήμαρχος Στάθης Καστερίδης, μου έδωσε το ερέθισμα για την πιο ενεργή ενασχόλησή μου με τα κοινά, από θέση ευθύνης όπως είναι αυτή του δημοτικού συμβούλου.
  
 Όπως ίσως θα γνωρίζετε πολλοί από εσάς είμαι εν ενεργεία Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κρύας Βρύσης από το 2010 μέσα από τον οποίο προσπάθησα και συνεχίζω ακόμα, μαζί με τους συνεργάτες μου, να πάρω πρωτοβουλίες που θα τονώσουν την τοπική αγορά, στη χειρότερη ίσως στιγμή της πρόσφατης ιστορίας της.

Με τις μικρές δυνάμεις που έχει ο Σύλλογος μας, θελήσαμε να επαναδραστηριοποιήσουμε τον μεγάλο θεσμό του Καρναβαλιού της Κρύας Βρύσης, επιθυμία όλης σχεδόν της τοπικής μας κοινωνίας, σε συνεργασία πάντα με τον Δήμο Πέλλας, κίνηση η οποία πιστεύω ότι ήταν προς την θετική κατεύθυνση για την τοπική μας αγορά έστω και για μικρό χρονικό διάστημα.

Με την ίδια φιλοσοφία προχωρήσαμε στην δημιουργία και ενός νέου θεσμού μέσα στο καλοκαίρι με το  φεστιβάλ ΄΄Τα Μουσικά του Βάλτου΄΄ θέλοντας να δώσουμε ακριβώς μια ζωντάνια και ένα διαφορετικό χρώμα στην καθημερινότητα της κοινωνικής ζωής της πόλης μας.
   
Επίσης ως εν ενεργεία μέλος της ομάδας μπάσκετ του Μ. Αλεξάνδρου είχα την τύχη να ζήσω πολύ όμορφες στιγμές, στηρίζοντας και προσφέροντας και στον τομέα του τοπικού μας αθλητισμού όπως και η ενασχόλησή μου με τα διοικητικά του Απόλλωνα Κρύας Βρύσης παλαιότερα .

Φίλες και φίλοι,

Σήμερα η πόλη μας και τα γύρω χωριά μας, αυτά που αποτελούσαν τον πρώην Δήμο Κρύας Βρύσης βιώνουν πολύ δύσκολες συγκυρίες, κυρίως οικονομικές αλλά και καθημερινών προβλημάτων, φτάνοντας στο σημείο να θεωρούμε τα αυτονόητα ως μέρος ενός σημαντικού έργου.
   
Δηλώνω λοιπόν ευθαρσώς την ξεκάθαρη θέση μου, αυτή που διαμήνυσα και στον υποψήφιο δήμαρχο Πέλλας Στάθη Καστερίδη, ότι προϋπόθεση για την ενασχόλησή με τα δημοτικά δρώμενα, είναι η προάσπιση των συμφερόντων της πόλης και των οικισμών μας που αποτελούν τον πρώην Δήμο Κρύας Βρύσης, χωρίς φυσικά να παραβλέπω και να στηρίζω την ορθολογική και ομοιογενή ανάπτυξη όλου του σημερινού δήμου Πέλλας, σεβόμενος και εκτιμώντας όλους τους συνδημότες μας του σημερινού Δήμου Πέλλας με τους οποίους συμπορευόμαστε από το 2010 .

Οι διαβεβαιώσεις και η ξεκάθαρη στάση του κ. Καστερίδη απέναντί στο πρόσωπο και τις θέσεις μου, καθώς και η παρότρυνση πολλών από εσάς, και μου δίνεται η ευκαιρία να σας ευχαριστήσω πολύ γι΄ αυτό, να συμμετέχω ενεργά στις επικείμενες δημοτικές εκλογές με στόχο την προάσπιση των συμφερόντων του Δήμου μας, με ώθησαν στην απόφαση μου που σας γνωστοποιώ με την επιστολή αυτή.

Κλείνοντας θέλω να τονίσω πως δεν κατεβαίνω υποψήφιος για να ξανακάνω φίλους και εχθρούς και δεν προτίθεμαι να παίξω το γνωστό σε όλους μας παιχνίδι των καφενείων και των ψεύτικων υποσχέσεων. Εύχομαι σε όλους τους συνυποψήφιους μου να έχουμε ένα γόνιμο και καθαρό προεκλογικό αγώνα με ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων και  δεσμεύομαι οτι από όποια θέση μου αναθέσετε θα στηρίξω κάθε πρωτοβουλία που θα είναι προς όφελος του δήμου μας
Με εκτίμηση
Λύσανδρος Χ. Αμιτζόγλου
Πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Κρύας Βρύσης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
με τον συνδυασμό  ΄΄ΠΕΛΛΑ δήμος για όλους΄΄
του Στάθη Καστερίδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)