Σάββατο 17 Μαΐου 2014

“ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ … ΜΕΓΑΛΟ ΘΡΑΣΟΣ”





            Αγαπητέ κ. Σόντρα,
Λίγες ώρες πριν την εκλογική αναμέτρηση της 18ης Μαΐου 2014 είναι ολοφάνερο ότι βρίσκεστε ήδη σε κατάσταση πανικού.
Αντιλαμβανόμενος προφανώς ότι η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει για εσάς προσπαθείτε με κάθε τρόπο να δημιουργήσετε εντυπώσεις για να περισώσετε ότι μπορεί πια να περισωθεί από την αξιοπιστία σας.
κ. Σόντρα,


·         Γνωρίζω πολύ καλά ότι εκκρεμεί ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας η προσφυγή που ασκήσατε κατά της με αριθμ. 29/2013 καταδικαστικής απόφασης του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης.
·         Γνωρίζω πολύ καλά ότι με τη με αριθμ. 56/2014 απόφαση της Επιτροπής Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ η αίτηση σας για την αναστολή της εκτέλεσης της παραπάνω καταδικαστικής απόφασης ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, όπως ψευδέστατα ισχυρισθήκατε στα χθεσινά δημοσιεύματά σας, αλλά ΕΠΕΙΔΗ ΚΡΙΘΗΚΕ, εκτός των άλλων, ΟΤΙ Η ΩΣ ΑΝΩ ΕΚΚΡΕΜΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΗΛΩΣ ΑΒΑΣΙΜΗ.
·         Γνωρίζω πολύ καλά, όπως εξάλλου κι εσείς το γνωρίζετε, ότι άσκησα τα καθήκοντά μου ως Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Έδεσσας εντός των αρμοδιοτήτων μου και εντός των ορίων του νόμου και κατ’ εντολή του εποπτεύοντος οργάνου, δηλαδή του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Καμία ποινική ευθύνη δεν μπορεί να μου αποδοθεί, ενώ εσείς υποκινούμενος από καταστροφολόγους – «αυθεντίες» στο αντικείμενο, επιχειρείτε άνανδρα να θίξετε την επιστημονική μου κατάρτιση. Εάν ωστόσο νομίζετε ότι έχω τελέσει οποιαδήποτε ποινικά κολάσιμη πράξη, γνωρίζετε πολύ καλά τι πρέπει να κάνετε, και η δικαιοσύνη, ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ, θα με κρίνει.
·         Γνωρίζω πολύ καλά, παρόλο που είμαι «κακός» δικηγόρος, ότι κάθε διάταξη νόμου ερμηνεύεται κατά περίπτωση διαφορετικά και για την ερμηνεία αυτή λαμβάνεται υπόψη όχι μόνο το λεκτικό της διάταξης, αλλά και η πραγματική βούληση του νομοθέτη. Σε κάθε δε περίπτωση ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ούτε από εσάς, ούτε από τους υποκινητές σας, μαθήματα νομικής.
·         Γνωρίζω πολύ καλά, τέλος, ότι έχετε χάσει την ψυχραιμία σας.

Επιτέλους κ. Σόντρα, ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΣ και ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΤΕ ότι οι πολίτες αυτού του τόπου ούτε νοιάζονται για το αν η έναρξη εκτέλεσης της ποινής της ΑΡΓΙΑΣ σας έλαβε χώρα την 20.03.2014 ή την 16.05.2014, ούτε νοιάζονται για τις εις βάρος μου ανήθικες επιθέσεις σας, αλλά αντίθετα νοιάζονται για την ουσία του θέματος:
ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΣΑΣ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ Η ΠΟΙΝΗ ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΤΕΣΣΑΡΩΝ (4) ΜΗΝΩΝ ΩΣ ΑΙΡΕΤΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΒΑΡΕΙΑ ΑΜΕΛΕΙΑ.
            Εν κατακλείδι, τονίζω ότι είναι τιμή μου να είμαι ο εκλεκτός του Δημάρχου κου Γιάννου, καθώς οι δικοί σας εκλεκτοί σας έχουν προ πολλού εγκαταλείψει.
            Οπότε κ. Σόντρα ασχοληθείτε με τα προβλήματά σας και σταματήστε να βλέπετε το Δένδρο γιατί έχετε ήδη χάσει το Δάσος (!)……   


Με εκτίμηση
Φίλιππος Νικ. Γκιούρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)