για το προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω
Γιαννιτσών και παράκαμψη προς Αριδαία
Κε Διευθύνοντα Σύμβουλε,
Ο αγιασμός στη Βουλή των βουλευτών (για την επόμενη
Κοινοβουλευτική περίοδο) την ημέρα και
ώρα της επίσκεψης σας στην Πέλλα δεν μου
επιτρέπει να παραστώ σε αυτήν.
Επιθυμώ όμως να σας επισημάνω ότι η προαστιακή σιδηροδρομική
σύνδεση Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών και η παράκαμψη προς Αριδαία
είναι πάνδημο αίτημα της κοινωνίας και των φορέων Πέλλας και Φλώρινας.
Συνημμένα επισυνάπτω κοινό αίτημα όλων των φορέων ( Όλων των Δημάρχων Πέλλας
και Φλώρινας, των δύο αντιπεριφερειαρχών, επιμελητηρίων, δικτύου πολιτών για
τον σιδηρόδρομο στην Πέλλα κ.α. σε κοινή σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο
Διοικητήριο της Πέλλας παρουσία μου.
Το έργο αυτό είναι απολύτως απαραίτητο να ενταχθεί στον
στρατηγικό σχεδιασμό του ΟΣΕ. Όχι μόνο γιατί αποτελεί την «ευθεία» οδό και ούτε
μόνο γιατί είναι έργο σε κάμπο χωρίς ιδιαίτερα τεχνικά ( αφού μπορεί να
ξεκινήσει από το Άδενδρο ή κάποιον κοντινό σταθμό, μετά την γέφυρα του Αξιού)
και ούτε μόνο γιατί υπάρχει έτοιμο ένα σημαντικό τμήμα απαλλοτριώσεων παράλληλα
στην Εθνική οδό Χαλκηδώνας – Γιαννιτσών- Μαυροβουνίου και με υφιστάμενη
απαλλοτρίωση στο τμήμα Σκύδρα- Αριδαία.
Πρώτιστα γιατί είναι ένα έργο που θα συμβάλει στην άρση της
συγκοινωνιακής απομόνωσης της Πέλλας μετά και από την καταστροφική για την
Πέλλα «κλοπή» της Εγνατίας Οδού από την αρχαία της χάραξη που έγινε στο
παρελθόν με ευθύνη των τότε κυβερνήσεων και των τοπικών παραγόντων που σιώπησαν
«ηχηρά» στην απαράδεκτη αυτή πράξη.
Για το έργο αυτό έχω προσωπικά καταθέσει ερώτηση στη Βουλή (
που επισυνάπτεται) και έχω συναντηθεί σε πολλές συσκέψεις με την Γενική
Γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών κ. Πέρκα , με τον προκάτοχο σας καθώς και με
τον Υφυπουργό ΕΣΠΑ κ. Χαρίτση για την
χρηματοδότηση του.
Ο προκάτοχος σας σε συνάντηση που είχα από κοινού με το
δίκτυο πολιτών για το σιδηρόδρομο ( που παλεύει για αυτό το έργο επί 20 και
πλέον έτη) είχε δεσμευτεί σε επικαιροποίηση της εγκεκριμένης από τον Οργανισμό
σας μελέτης σκοπιμότητας και σε ένταξη του έργου στον στρατηγικό σχεδιασμό του
ΟΣΕ.
Το τμήμα αυτό με ηλεκτροκίνητη γραμμή μπορεί να αποτελέσει
τμήμα της προωθούμενης από την κυβέρνηση σιδηροδρομικής Εγνατίας και ακόμη
τμήμα του εμπορικού άξονα 10 προς την Ευρώπη για την φτηνότερη, ασφαλή, γρήγορη
και ποιοτική μεταφορά αγροτικών προϊόντων της Πέλλας στις αγορές της Βόρειας
Ευρώπης και της Ρωσίας.
Ακόμη για το έργο έχει συνταχθεί με συμμετοχή μου ( με
την ιδιότητα μου ως μηχανικού από κοινού
με έγκριτο κατασκευαστή έργων ΟΣΕ) ενδεικτικός προϋπολογισμός εργασιών,
προμετρήσεις κλπ.
Όλα τα στοιχεία αυτά αλλά και άλλα που αφορούν το απαραίτητο
αυτό έργο θα σας προσκομίσω στο γραφείο σας σε συνάντηση που θα σας ζητήσω τις
αμέσως επόμενες ημέρες.
Ελπίζοντας ότι θα συμβάλλετε στην προώθηση του σημαντικού
αυτού έργου με συγκεκριμένες ενέργειες
Γιάννης Σηφάκης
Βουλευτής Πέλλας
Σηφάκη η δουλειά σου είναι να σηκώνεις το χεράκι και να ψηφίζεις ναι σε όλα τα αντιλαϊκά μνημονιακά μέτρα. Να είσαι καλό παιδί και πότε πότε να κάνεις μερικά θελήματα στα αφεντικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην επιστολή σου ξέρεις και εσύ και γνωρίζουμε και όλοι που θα την βάλουν.
Από το να κάθεται άπραγος , Καλό είναι και αυτό...
ΑπάντησηΔιαγραφή