Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Λεβέντης: Την πληροφορία για τους 180 την έχω πάνω από μήνα

Σχετικά με την ενδεχόμενη απαίτηση των δανειστών για συμφωνία και ψήφιση των μέτρων της κυβέρνησης και από την... αντιπολίτευση, μίλησε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ ο κ.Λεβέντης αποκάλυψε πως γνώριζε από καιρό τις προθέσεις των δανειστών. «Εγώ την πληροφορία για τους 180 την έχω πάνω από μήνα από την Γερμανία», ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων.

Την ίδια ώρα ξεκαθάρισε την θέση του κόμματός του, ότι δεν πρόκειται να ψηφίσει τα μέτρα που θα φέρει η κυβέρνηση.

«ΠΑΣΟΚ και ΝΔ πρέπει να ψηφίσουν, όχι εγώ να σηκώσω το σταυρό και αυτοί να το παίξουν αντιμνημονιακοί, ενώ ξέρω ότι όποιος ακουμπά μνημόνιο εξαφανίζονται, να πάω εγώ να σώσω την Ελλάδα και εγώ να πάω να ψηφίσω με τον Τσίπρα, δεν είμαι τόσο βλάκας», ανέφερε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)