...για την αφαίρεση διπλώματος και τα όρια ταχύτητας...
Πρόστιμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), με βάση τα
εισοδηματικά κριτήρια, αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων, αλλά...
και αύξηση των ορίων ταχύτητας στις Εθνικές Οδούς προβλέπει
ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας.
Το νομοσχέδιο για τον νέο ΚΟΚ, που θα κατατεθεί τις επόμενες
ημέρες στη Βουλή, θα προβλέπει την επιβολή ενός προστίμου βάσης, το οποίο θα
αυξάνεται στη συνέχεια με βάση τα οικονομικά στοιχεία του παραβάτη που θα
αντλούνται μέσω του συστήματος ΤΑΧΙS, σε συνεργασία με το υπουργείο
Οικονομικών.
Πιο αναλυτικά ο νέος ΚΟΚ θα προβλέπει:
Πρόστιμα ανάλογα με το εισόδημα. Θα υπάρχει ένα αρχικό
πρόστιμο που θα αυξάνεται για τους παραβάτες ανάλογα με τα εισοδήματά τους.
Οι παραβάσεις θα μπουν σε τρεις κατηγορίες. Μικρής, μεσαίας
και υψηλής επικινδυνότητας.
Πρόστιμα για παραβάσεις που δεν συνδέονται με πρόκληση
τροχαίων θα μειωθούν.
Θα υπάρξει αυστηρότητα στην αφαίρεση διπλώματος και
πινακίδων κυκλοφορίας.
Θα υπάρχουν παραβάσεις αντικοινωνικής συμπεριφοράς που θα
αντιμετωπίζονται μόνο με διοικητικές κυρώσεις, όπως είναι η αφαίρεση της άδειας
κυκλοφορίας και του διπλώματος. Μεταξύ των παραβάσεων αυτών είναι η ομιλία των
οδηγών στο κινητό τηλέφωνο, τ ρίψη του τσιγάρου από το παράθυρο του
αυτοκινήτου, αλλά και η στάθμευση οχήματος σε διάβαση αναπήρων. Σήμερα η χρήση
κινητού τιμωρείται με πρόστιμο 100 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για ένα μήνα.
Μετά τις δύο αφαιρέσεις της άδειας και του διπλώματος, που
θα διαρκεί έναν με δύο μήνες, ο οδηγός θα πρέπει να ξαναδίνει εξετάσεις.
Με τον νέο ΚΟΚ θα αυξηθούν τα όρια ταχύτητας στις Εθνικές
Οδούς στα 140 χιλιόμετρα την ώρα.
Θα καθιερωθούν ρυθμίσεις ΚΟΚ και σήματα για τα ποδήλατα.
Προβλέπονται ηλεκτρονικά συστήματα για την έκδοση πινακίδων
και διπλωμάτων, για να «σπάσουν» τα κυκλώματα που λειτουργούν σε αυτόν τον
τομέα με τα φορτηγά κ.ά...
newsbeast.gr
Καλά τα γραφουν, ομως και αυτοί κατι πρεπει να κανουν για την αποτροπη των ατυχηματων. Σε όλη την Ελλάδα όπου υπάρχει πινακίδα STOP πουθενά δεν υπάρχει χαραγμένη γραμμη στην άσφαλτο μεχρι το σημείο που πρεπει να σταθεί το οχημα ωστε να παραχωρησει την προτεραιοτητα. Η έλλειψη αυτή ειναι ουσιώδης γιατί εκει γινονται οι σημαντικοτερες παραβασεις όλων των οδηγων και ετσι γινονται τα περισσοτερα ατυχηματα. Απορώ πως δεν το απαιτούν οι Ασφαλιστικές εταιρίες οι οποίες απο αυτη την αιτία πληρώνουν τεράστια ποσά, ενώ το ποσό για τα χρωματα θεωρειται ελαχιστο σε σχεση με τις υλικες κ σωματικες ζημιες. Το χειροτερο ειναι οτι υπάρχουν και θάνατοι απο αυτη την παραβαση της μη παραχωρησης προτεραιοτητας, απο αυτη την πλημμελή σημανση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι. Μία είναι η λύση για τη μείωση των τροχαίων. Νόμους γι αυτά έχουμε. Τώρα ένα μόνο μένει. Να βγει ένας νόμος που να λέει να εφαρμόζονται οι νόμοι που αναφέρονται σ αυτά!
ΑπάντησηΔιαγραφή