Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

Συνεχίζονται οι προσφυγές για τα παράνομα πρόστιμα της αστυνομίας για την μετακίνηση πολιτών





Συνεχίζονται οι διαμαρτυρίες και οι προσφυγές για την επιβολή προστ΄’ιμων από αστυνομικούς σε βάρος πολιτών που μετακινούνται αυτό το χρονικό διάστημα .

 ΠΡΟΣΦΥΓΗ  ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ


Δευτέρα, 13 Απριλίου 2020
Αθανασία Γεωργοσοπούλου (ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ) ΑΝΑΡΤΩ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΕΒΑΛΑ ΕΜΠΡΟΘΕΣΜΩΣ, ΣΥΝΝΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ, ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΕΒΛΗΘΕΙ. (Αντιδράστε-Διαδώστε-Πολεμήστε τους τρομοκράτες)
Αθανασία Γεωργοσοπούλου (ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ)

ΑΝΑΡΤΩ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΕΒΑΛΑ ΕΜΠΡΟΘΕΣΜΩΣ , ΣΥΝΝΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ, ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΕΒΛΗΘΕΙ .

ΤΙΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΥΠΕΒΑΛΑ ΚΑΙΤΟΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ. (ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΕΠΤΥΞΑ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΑΣΗ)

ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ, ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΟΓΗΜΕΝΩΣ.

ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΠΙΣΗΣ, ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤ' ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΙΝ ΑΥΤΩΝ ΚΟΙΝΕΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΕ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΙΣΕΤΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΚ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ .

ΔΙΑ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ, ΑΝΟΙΓΩ ΕΝΑ ΠΕΔΙΟ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΩΡΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ. (ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΙ).

ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΗΔΗ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΙΚΟΓΡΑΦΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΕΒΑΙΩΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΜΒΡΙΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΑΤΩΝΤΑΙ ....

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΩ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥ ΑΥΤΗ, ΟΧΙ ΑΠΟ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΑ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΙΞΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΥΝΝΟΜΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΡΗΘΟΥΜΕ ΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ , ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΠ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ.

Η ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ . ΑΣ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΔΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΟΙΚΕΙΟΥΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ.

ΑΣ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΤΡΙΔΑ, ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΕΛΙΣΘΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ, ή ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΚΧΩΡΗΘΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ Η ΙΕΡΗ ΑΥΤΗ ΓΗ ΣΤΟΝ ΣΟΥΛΤΑΝΟ, Ή ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΟΥ....

ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ (ΓΝΩΡΙΖΩ ΗΔΗ ) ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΘΟΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΟ ΛΑΟ ΜΑΣ.

ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΘΕΙ, ΕΦ ΟΣΟΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΟΙΝΕΣ ΒΑΣΕΙΣ. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΙΝΟ ΑΓΩΝΑ. ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΑΦΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ .....

ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΤΗΝ ΖΩΗ, ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΝ ΩΡΑΙΟ.

Η ΩΡΑ ΗΛΘΕ....
ΑΣ ΜΗΝ ΓΟΝΑΤΙΣΟΥΜΕ

ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ , ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ Ν' ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΔΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΑΙΩΝΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ .

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΕΜΑΜΕ, ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΠΕΦΤΟΥΜΕ....
ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΝΙΚΗΘΗΚΑΜΕ ΠΟΤΕ !!!!!!!!!!!!!!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : ΑΝΑΡΤΩ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ, ΔΙΟΤΙ ΤΟ FB ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΕΔΩ ΔΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ....ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ , ΟΤΙ ΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΕΜΒΡΙΘΩΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ..ΜΕ ΧΑΡΑ ΘΑ ΔΕΧΘΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ .....ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΟΛΟΥΣ !!!!!!!!!!!

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ Κ. ΔΙΟΙΚΗΤΟΥ ΤΗΣ ΛΙΜΕΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ Ν. ΕΥΒΟΙΑΣ
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ

ΕΠΙ ΠΡΑΞΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΑΡΑΒΑΣΗΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΑΣ ΓΕΩΡΓΟΣΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, δικηγόρου, κατοίκου Χαλκίδος, οδός Ευβοίας, αρ. 82 Α, με Α.Φ.Μ. 057783326

ΚΑΤΑ

Του Διοικητού της Λιμενικής Αστυνομίας Ν. Ευβοίας, που εδρεύει στην Χαλκίδα, στο κτήριο του Κεντρικού λιμεναρχείου Χαλκίδος.

ΠΡΟΣ ΑΚΥΡΩΣΙΝ

Της με αριθμό 28/09-04-2020 πράξης επιβολής προστίμου, η οποία μου επιβλήθηκε εξ Οργάνων της Λιμενικής Ακτοφυλακής .
                                                                         -)!(- -)!(- -)!(- -)!(-
Την 09η/04/2020 και περί ώρας 12.15 μ.μ. και ενώ κινούμουν με το υπ’αριθμ. ΙΒΡ-7836 Ι.Χ. αυτοκίνητό μου επί της πλατείας Αθανάτων στην Χαλκίδα, με κατεύθυνση προς την Σχολή Πεζικών , αξιωματικοί της Λιμενικής Αστυνομίας, με σταμάτησαν δι’ έλεγχο και επειδή δεν τους υπέδειξα την σχετική υπεύθυνη δήλωση δια την μετακίνησή μου, ενώ δεν είχα στείλει και το σχετικό μήνυμα, μου επέβαλλαν διοικητική παράβαση, επιβάλλοντάς μου επίσης χρηματικό πρόστιμο, ποσού 150,00 ευρώ.

ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΕΠΕΔΕΙΞΑ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ. ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΣΑ ΟΤΙ ΕΠΕΣΤΡΕΦΑ ΑΠ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, ΑΡ. 22 ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΑ .

Η εν λόγω Π.Ε.Π. μου επιβλήθηκε δυνάμει της με αριθμό Κ.Υ.Α. Δ1α/Γ.Π.οικ. 20036/22-03-2020 . Την εν λόγω Κοινή Υπουργική Απόφαση επί τη βάσει της οποίας μου επιβλήθηκε το εν λόγω διοικητικό μέτρο ,προσβάλλω δια της παρούσης μου, ως πράξη παράνομη και καταχρηστική, που αντίκειται στο ισχύον Σύνταγμα της Ελλάδος .

Συγκεκριμένα, το εν λόγω πρόστιμο μου επιβλήθηκε δυνάμει της από 22-03-2020 Π.Ν.Π. όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Α 68 με τον τίτλο «Κατεπείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της διασποράς του κορωναιού COVID-19, τη στήριξη της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητος και τη διασφάλιση της λειτουργίας της αγοράς και της δημόσιας υγείας» . Ειρήσθω δε εν παρόδω η εν λόγω Π.Ν.Π. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΠΙΚΥΡΩΘΕΙ ΕΚ ΤΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.

Στο άρθρο πρώτο με τον τίτλο «περιορισμοί κυκλοφορίας» προβλέπεται ότι : …..για επιτακτικούς λόγους αντιμετώπισης σοβαρού κινδύνου δημόσιας υγείας, που συνίσταται στην μείωση του κινδύνου διασποράς του κοροναιού, επιβάλλεται ως μέτρο πρόληψης και για το απολύτως απαραίτητο χρονικό διάστημα, περιορισμός της κυκλοφορίας των πολιτών, εν όλω στην επικράτεια.

2/ Από τα μέτρα της παρ.1 εξαιρούνται μετακινήσεις των πολιτών για την εξυπηρέτηση ζωτικών, προσωπικών, ή επαγγελματικών αναγκών τους, που δεν μπορούν να ικανοποιηθούν με άλλο τρόπο.

3/ Για την κατ’ εξαίρεση μετακίνηση θα πρέπει ο πολίτης να φέρει υποχρεωτικά μαζί του την αστυνομική ταυτότητα, ή διαβατήριο καθώς και βεβαίωση κίνησης σε έντυπη, ή ηλεκτρονική μορφή.

Τα ως άνω άρθρα όμως έρχονται σε αντίθεση με τα άρθρα 4, 5 και 120 Συντάγματος δια τους κάτωθι λόγους :

ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ Π.Ν.Π. (ΑΡΘΡΑ 1,2,3) ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ Π.Ε.Π ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΛΕΚΤΕΑ ΤΑ ΕΞΗΣ :

Α/ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 5 ΣΥΝΤ. ΛΕΚΤΕΑ ΤΑ ΕΞΗΣ, ΗΤΟΙ :
Η επιβολή απαγόρευσης κυκλοφορίας στερείται συνταγματικού ερείσματος. Το εν λόγω μέτρο φαίνεται ότι εμφανίζεται νομικά ως υλοποίηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που εκδόθηκε για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού. Οι Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου όμως αποτελούν ουσιαστικούς νόμους, οι οποίοι δεν είναι δυνατό να παραβιάσουν το Σύνταγμα ανατρέποντας την ιεραρχία των κανόνων δικαίου.

Η ελευθερία κίνησης και εγκατάστασης στην ελληνική επικράτεια, δηλαδή η λεγόμενη stricto sensu προσωπική ελευθερία, κατοχυρώνεται στο άρθρο 5 παρ. 3 του Συντάγματος. Ως τέτοια, πρόκειται για μια ελευθερία που δεν είναι δυνατό να ανασταλεί ούτε κατά την κήρυξη πολιορκίας σύμφωνα με το άρθρο 48 του Συντάγματος, η οποία βέβαια προβλέπεται ούτως ή άλλως με την κήρυξή της από τη Βουλή μόνο σε περίπτωση πολέμου, επιστράτευσης ή εκδήλωσης ένοπλου κινήματος για την ανατροπή του δημοκρατικού πολιτεύματος.

Εάν είχε κηρυχθεί κατάσταση πολιορκίας θα αιρόταν απλώς η απαγόρευση λήψης ατομικών διοικητικών μέτρων περιορισμού της εν λόγω ελευθερίας με βάση το άρθρο 5 παρ. 4. Στο διάγγελμά του, ο πρωθυπουργός αιτιολόγησε το μέτρο με βάση την ανάγκη κρατικής παρέμβασης «όταν η άσκηση της ατομικής ελευθερίας υπερβαίνει τον συνταγματικό της σκοπό και απειλεί την κοινωνία». Η άποψη αυτή δεν ανταποκρίνεται στις συνταγματικές προβλέψεις, καθώς η συγκεκριμένη ελευθερία δεν έχει ορισμένο συνταγματικό σκοπό όπως άλλα συνταγματικά δικαιώματα, π.χ. το δικαίωμα της απεργίας.

Η ελευθερία κίνησης δεν είναι απεριόριστη, όπως και κανένα από τα συνταγματικά αναγνωρισμένα δικαιώματα. Οι περιορισμοί τους όμως οφείλουν να μην πλήττουν τον πυρήνα τους. Και τούτο ακριβώς είναι που συμβαίνει στην περίπτωση της προσβαλλόμενης πράξης νομοθετικού περιεχομένου και της κατ’εξουσιοδότησιν αυτής Κ.Υ.Α. : Eνώ η ελευθερία ήταν ο κανόνας και ο περιορισμός η εξαίρεση, πλέον η ελευθερία γίνεται η εξαίρεση και ο περιορισμός ο κανόνας.

Επιπλέον, μέσω της καθολικής απαγόρευσης κυκλοφορίας θίγονται βεβαίως και άλλα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα, όπως η συνδικαλιστική ελευθερία, η ελευθερία της συνάθροισης (που μπορεί να περιοριστεί με συνταγματικά θεμιτό με βάση τις προβλέψεις του άρθρου 11 παρ. 2) και πολλά άλλα των οποίων η άσκηση προϋποθέτει την κυκλοφορία των ανθρώπων.

ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 5 ΠΑΡ. 3 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟ ΠΥΡΗΝΑ ΤΩΝ ΜΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΙΜΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 110 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.

Όλα αυτά ίσως φαίνονται υπερβολικά τυπολατρικά και τετριμμένα απέναντι σε μια πρωτόγνωρη κατάσταση φονικής πανδημίας, όπως τα μέχρι σήμερα στοιχεία που δίνονται στην δημοσιότητα παρουσιάζουν. Ίσως αυτό ήθελε να υπογραμμίσει ο πρωθυπουργός επαναλαμβάνοντας σχεδόν αυτολεξεί τη διατύπωση του κοινωνικού δικαιώματος στην υγεία («το κράτος μεριμνά για την υγεία των πολιτών», αρ. 21 παρ. 3 του Συντάγματος).

Όμως η επίκληση ενός συνταγματικού δικαιώματος δεν αρκεί για να θίξει τον πυρήνα ενός άλλου. Από την άλλη πλευρά, η επίκληση καθ’ εαυτή είναι σημαντική στο επίπεδο της ουσιαστικής νομιμοποίησης αυτού του τόσο δραστικού μέτρου. Εάν είναι πρόσφορο, κατάλληλο και αναγκαίο μέτρο για την καταπολέμηση της πανδημίας η καθολική απαγόρευση κυκλοφορίας, τότε πώς την ίδια στιγμή η κυβέρνηση δεν έχει προχωρήσει στην επίταξη των ιδιωτικών κλινικών, στη διαμόρφωση επιπλέον κλινών ΜΕΘ και σε άμεσες μαζικές προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού, σε μέτρα δηλαδή που αφορούν άμεσα τη μάχη κατά του κορωνοϊού;

Οι πολίτες καλούνται να παραμείνουν στο σπίτι υποχρεωτικά, αλλά δεν έχει ληφθεί καμία μέριμνα για την αναστολή των λογαριασμών τηλεφώνου, ρεύματος και νερού ώστε να μπορέσουν να επιβιώσουν αξιοπρεπώς οι οικονομικά ασθενέστεροι. Επιπλέον, δεν λαμβάνεται κανένα μέτρο για χώρους όπου δεκάδες και εκατοντάδες άνθρωποι στοιβάζονται χωρίς κανένα μέτρο, όπως τα camps των προσφύγων ή οι φυλακές.

Με αυτά τα δεδομένα, η επιβολή συνολικής απαγόρευσης κυκλοφορίας εκτός από συνταγματικής νομιμότητας στερείται και ουσιαστικής νομιμοποίησης. Όλα τα παραπάνω δεν αναιρούν προφανώς την αναγκαιότητα περιορισμού των μετακινήσεών μας ώστε να καθυστερήσουμε τη διασπορά του ιού. Όμως αυτό, όπως αναφέρθηκε και στο πρωθυπουργικό διάγγελμα, «τηρείται από τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών».

Αυτή η συντριπτική πλειοψηφία έχει κάθε δικαίωμα λοιπόν, να ζητά από τον πρωθυπουργό δραστικά μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας και να αντιμετωπίζει με μεγάλη επιφύλαξη τον αντισυνταγματικό περιορισμό των δικαιωμάτων της. (τα ως άνω αποτελούν την δημόσια τοποθέτηση του Χαράλαμπου Κουρουνδή, Διδάκτωρος Α.Π.Θ. μέλους Δ.Σ. Θεσσαλονίκης) .

Β/ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΗΣ Π.Ν.Π ΚΑΙ ΤΗΣ Π.Ε.Π. ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 4 ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ .

Συμφώνως προς το άρθρο 4 του ισχύοντος Συντάγματος

1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
2. Oι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.

Το εν λόγω άρθρο όμως παραβιάζεται βάναυσα και απροκάλυπτα δια της με αριθμό ΦEΚ 985/22-03-2020 Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 20030 « Λήψη μέτρων κατά της εμφάνισης και διασποράς κρουσμάτων του κορωνοϊού COVID-19 στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης, στο σύνολο της Επικράτειας, για το χρονικό διάστημα από 21.03.2020 έως και 21.04.2020» δημιουργώντας ανεπίτρεπτες και συνταγματικά και ηθικά ανισότητες κατά των Ελλήνων πολιτών και υπέρ των πολιτών τρίτων χωρών, που εισήλθαν παράνομα στην χώρα μας είτε δια μέσω των χερσαίων, είτε δια μέσω των θαλασσίων συνόρων .

Συγκεκριμένα, στο Άρθρο μόνο της υπ’αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 20030/22-03-2020 διαλαμβάνονται και τα εξής ., ήτοι :

1. Τον προσωρινό περιορισμό της κυκλοφορίας από τις 21.03.2020 έως και τις 21.04.2020 των διαμενόντων πολιτών τρίτων χωρών στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) όλης της Επικράτειας, αυστηρά εντός αντίστοιχης περιμέτρου που θα εφαρμόσει η Ελληνική Αστυνομία (ΕΛ.ΑΣ.), σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό της.

2.Καθημερινά και από ώρα 7:00 έως και ώρα 19:00 δίνεται η δυνατότητα σε εκπροσώπους οικογενειών ή ομάδων των διαμενόντων στα ΚΥΤ να μεταβαίνουν για την κάλυψη των αναγκών τους στα πλησιέστερα αστικά κέντρα. Στις περιοχές όπου είναι δυνατή η μετάβαση με μέσα μαζικής μεταφοράς, αυτή γίνεται χωρίς να προκαλούνται καταστάσεις συγχρωτισμού στο εκάστοτε μέσο. Σε περιπτώσεις που δεν διατίθενται μέσα μεταφοράς, επιτρέπεται η έξοδος έως εκατό (100) ατόμων την ώρα, σε ομάδες μικρότερες των δέκα (10) ατόμων. Ο έλεγχος των ως άνω μέτρων πραγματοποιείται από προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ.

Δηλαδή, δυνάμει των ως άνω παραγράφων του άρθρου μόνου της ως άνω κοινής υπουργικής αποφάσεως, οι πολίτες τρίτων χωρών, που εισήλθαν παράνομα στην χώρα μας και οι οποίοι ουδέποτε δε ηλέχθησαν και υγειονομικώς, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν είναι ήδη φορείς του κορωναιού, ή νοσούντες ήδη εξ αυτού δύνανται να κυκλοφορούν σε ομάδες των δέκα ατόμων πέριξ των κέντρων υποδοχής, χωρίς μάλιστα να είναι απαραίτητο δι΄ αυτούς να φέρον μαζί τους έγγραφο που να πιστοποιεί την ταυτότητά τους , ή έστω κάποια δήλωση δια της οποίας να περιγράφεται ο σκοπός της μετακινήσεώς τους.

ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΑΝΕΛΕΓΚΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΕΙΣΕΛΘΕΝΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΡΙΤΩΝ ΧΩΡΩΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΕΥΘΕΙΑ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΗΘΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ.

ΤΟ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΔΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΔΗΛΩΣΕΙ ΕΙΤΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ, ΕΙΤΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΣ ΤΟΥ, ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ή ΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΛΕΓΧΟ, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΜΙΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΟΣ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΡΙΤΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΠΟΥ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΣΗΛΘΑΝ ΚΙ ΟΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΣ, ΕΙΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ.

ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΛΟΙΠΟΝ Η Π.Ε.Π. ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ, ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΠΑΡΑΥΤΑ .

Γ/ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 120 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΛΕΚΤΕΑ ΤΑ ΕΞΗΣ.

Στις παραγράφους 2,3,4 του άρθρου 120 του Συντάγματος προβλέπονται και τα εξής, ήτοι :

2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων.

3. O σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος.

4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»

ΩΣ ΕΛΛΗΝΙΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΕΧΟΥΣΑ ΟΡΚΙΣΤΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΣΣΩ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΟΜΟΥ , ΣΥΝΟΛΟ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΕΙ , ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΡΑΤΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ,ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΝΟΜΟ ή ΔΙΑΤΑΞΗ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

ΤΟΙΟΥΤΟΤΡΟΠΩΣ ΚΥΡΙΕ ΔΙΟΙΚΗΤΑ ΤΗΣ ΛΙΜΕΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ , ΚΑΤ’ ΕΦΑΡΜΟΓΙΝ ΤΗΣ ΑΚΡΟΤΕΛΕΥΤΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΕΩΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΡΚΟΥ ΠΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΝΑ ΦΥΛΑΤΤΕΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΜΕΝΗ Π.Ε.Π. ΠΑΡΑΥΤΑ, ΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΣΧΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΤΕΡΗ Π.ΕΠ. ΚΑΤ’ ΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΝΕΥ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΕΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ.

ΑΛΛΩΣΤΕ, ΚΑΤ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΜΑΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙ ΜΙΑ ΑΝΕΥ ΕΤΕΡΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑΣΗ, ΣΤΟ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ, ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΒΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΣΚΟΠΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΠΟΥ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ , ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΟΛΩΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΣ ΑΝΕΛΕΓΚΤΟΥΣ- ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΕΙΣΕΛΘΕΝΤΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΡΙΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ- ΘΕΣΜΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΔΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ 28 ΝΕΩΝ ΔΟΜΩΝ, ΠΛΗΣΙΟΝ ΤΩΝ ΗΔΗ ΔΟΜΗΜΕΝΩΝ ΠΟΛΕΩΝ .

ΑΝ ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙΣΑ Π.Ε.Π , ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΑΤΕ, ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΦΑΝΗ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΜΕΛΙΩΝΕΤΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΜΕΝΗΣ Π.Ν.Π. ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΙΝ ΑΥΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ Δ1α/Γ.Π.οικ. 20036/22-03-2020 ΔΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ Η ΣΧΕΤΙΚΗ Π.Ε.Π. ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΠΕΔΕΙΞΑ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ή ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΣ, ΚΑΙΤΟΙ ΕΠΕΔΕΙΞΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΤΟΙ ΔΗΛΩΣΑ ΣΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΣΑΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΟΤΙ ΕΠΕΣΤΡΕΦΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, ΩΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.

ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΜΟΥ ΙΔΙΟΤΗΤΑ , ΔΙΑ ΝΑ ΤΥΧΩ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΣ ΕΠΙ ΤΑ ΒΕΛΤΙΩ ΠΑΡ’ ΥΜΩΝ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΙΞΩ ΕΙΣ ΥΜΑΣ ΤΗΝ ΑΝΕΥ ΕΤΕΡΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΤΤΩ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ, ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΩΣ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.

ΑΝ ΕΓΩ ΩΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΓΝΩΣΤΗΣ ΔΕ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ , ΗΤΟΙ ΤΗΣ ΚΟΡΩΝΙΔΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΪΚΗΣ ΜΑΣ ΤΑΞΗΣ ΕΙΧΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ ΣΥΝΥΠΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΠΑΔΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ, ΑΡΧΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΩ, ΟΣΟ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ .

ΕΠΕΙΔΗ, η παρούσα μου ασκείται νομίμως κι εμπροθέσμως, υποβάλλεται δε αρμοδίως προς Υμάς.

ΕΠΕΙΔΗ, η Π.Ε.Π. που μου επιβλήθηκε συμφώνως προς την ΚΥΑ με αριθμό Δ1α/Γ.Π.οικ. 20036/22-03-2020, όπως αυτή δημοσιεύτηκε στο σχετικό Φ.Ε.Κ. είναι παράνομη, μου επιβλήθηκε καταχρηστικώς, ως αντιβαίνουσα στο ισχύον Σύνταγμα και ειδικά ως αντιβαίνουσα τουλάχιστον στα άρθρα 4,5 και 120 Συντάγματος .

ΕΠΕΙΔΗ, ως Αξιωματικός του Λιμενικού Σώματος και δη της Λιμενικής Ακτοφυλακής έχετε ορκιστεί να φυλάσσετε το Σύνταγμα και τους νόμους, που συμφωνούν με το Σύνταγμα από κάθε προσπάθεια καταλύσεώς του, απ όπου κι αν αυτή προέρχεται.

ΕΠΕΙΔΗ, η υποχρέωση του σεβασμού προς το Σύνταγμα αποτελεί δε δικαίωμα, αλλά και υποχρέωση ενός εκάστου Έλληνος Πολίτου, ένεκα των οποίων -αρνητικά- οφείλουμε να απέχουμε από κάθε πράξη προσβολής, ή καταλύσεως του Συντάγματος αλλά και –θετικά- οφείλουμε να προστατεύουμε το Σύνταγμα με κάθε τρόπο και με κάθε πρόσφορο μέσο.

ΕΠΕΙΔΗ, υποχρεούστε να αιτιολογήσετε πλήρως εγγράφως την όποια απόφασή Σας αναφορικά με την υπό κρίσιν ένστασίν μου δια να μπορέσω να αμυνθώ νομικώς.

ΕΠΕΙΔΗ, σε περίπτωση απορρίψεως της προσβαλλόμενης Π.Ε.Π. που μου επιβλήθηκε, σας ενημερώνω ότι επιφυλάσσομαι να ασκήσω κάθε νόμιμο μέσο σε όλα τα Δικαστήρια της Χώρας και σε κάθε βαθμό Δικαιοδοσίας, αναζητώντας κάθε ηθική και υλική αποζημίωση από κάθε παράνομη πράξη Υμών και των Οργάνων Σας, προστιθέντων .

ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΣΑΣ ΚΑΛΩ

Να ακυρώσετε την επισυναπτόμενη στην παρούσα Π.Ε.Π. με αριθμό 28/09-04-2020, ως και το σχετικό χρηματικό πρόστιμο που μου επιβλήθηκε.

Να αιτιολογήσετε πλήρως εγγράφως την σχετική Σας απόφαση και να μου την γνωστοποιήσετε .(gembrain974@gmail.com) .

ΧΑΛΚΙΔΑ, 13-04-2020
Η ΠΡΟΣΦΕΥΓΟΥΣΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)