Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Δ. Μπίνος: Έχει μπερδέψει τον ρόλο του ο Χ.Μπάτσης.



 
 « Τον καλώ τον να εγκαταλείψει την τακτική των μηνύσεων και των απειλών»

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΙΝΟΥ, ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ "Η ΑΛΜΩΠΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ", ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ (23/06/2020)



Στη θητεία μου ως Δήμαρχος δέχτηκα αυστηρή κριτική από τα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης, που πολλές φορές άγγιζε την υπερβολή και την ακρότητα. Στο δικό μου μυαλό, όλα αυτά οδήγησαν πολλές φορές στην απογοήτευση και την πικρία, γιατί από την πλευρά μου, στόχος μου ήταν και είναι σε όλη την πορεία μου, να βοηθήσω τον τόπο μου με τα όποια λάθη που φυσικά θα έκανα στην άσκηση των καθηκόντων μου.
Ποτέ όμως δεν ποινικοποίησα την όλη διαδικασία και δεν οδήγησα κανέναν στις αίθουσες των δικαστηρίων, ακόμα και όταν οι επιθέσεις έγιναν προσωπικές και ξέφυγαν από την πολιτική κριτική. Και φυσικά απαιτείται η πρέπουσα δεοντολογία στη δημοσιογραφία και γι' αυτό αυτή δεν μπορεί να ασκείται από όσους δεν έχουν την ιδιότητα του δημοσιογράφου.
Καλώ τον Δήμαρχο Αλμωπίας κ. Μπάτση, να εγκαταλείψει την τακτική των μηνύσεων και των απειλών και να λειτουργήσει επιτέλους ενωτικά στην κοινωνία. Να ασχοληθεί με τα ουσιαστικά προβλήματα του Δήμου, να σταθεί δίπλα στους πολίτες και τους επαγγελματίες, που αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουν μεγάλα οικονομικά και όχι μόνο προβλήματα λόγω της πανδημίας και να στηρίξει τους τομείς του Τουρισμού και της Αγροτικής Παραγωγής, που πλήττονται ανεπανόρθωτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)