ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΑΠΕΡΑΝΤΟ
ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
Νόμος είναι ο ίδιος
Μέσα σε λίγες αράδες δημοσιοποιεί πως αντιλαμβάνεται την
δημοκρατία και τις διαδικασίες της. Γράφει μεταξύ άλλων:
Δεν θα αναλωθούμε στο αν έπρεπε ή όχι να περάσει η εφαρμογή της εγκεκριμένης πολεοδομικής μελέτης από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, στην οποία θυμίζω ότι ως Δημοτική παράταξη έχουμε την πλειοψηφία.
Δηλαδή με λίγα λόγια δεν χρειάζονται συνεδριάσεις όπου έχει πλειοψηφία . ΔΕΥΑ, ΛΟΥΤΡΑ ΠΟΖΑΡ ,ΔΗΚΕΑ , ΚΕΚΠΑ , ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ κλπ. Συνεπώς ας τα καταργήσει όλα.
Όσον αφορά κανένας μα κανένας μέχρι σήμερα δεν έχει μιλήσει αν αυτό που γίνεται στην οδό Κύπρου είναι νόμιμο. Προφανώς έτσι τα ερμηνεύει ο Δήμαρχος. Και σύμφωνα με την δική του ερμηνεία μπορεί να καταστρατηγεί νόμους. Να υπογράφει συμβάσεις παγκόσμιας πρωτοτυπίας βγάζοντας εξώφθαλμα τα νμάτια των νόμων
Να υπογράφει υπεύθυνες δηλώσεις χωρίς να συγκινείται κανένας
Να κλείνει παράνομα όποιον δρόμο γουστάρει
Να…
Να….
Να….
Και όχι μόνο να το κάνει αλλά και χαίρεται από πα΄νω . Το τελευταίο λογοτεχνικό του πόνημα για για τον κατά παγκόσμια αποκλειστικότητα πεζόδρομο έχει ως εξής
« Χρήστος Μπάτσης: Αναλύει τους πρώτους 4 μήνες της πεζοδρόμησης
Υποσχεθήκαμε, όπως όλοι γνωρίζετε προεκλογικά, να δώσουμε τον πεζόδρομο στους πεζούς.
Μας πρόλαβε, στην αρχή της θητείας μας, η πανδημία και ως καταλύτης επίσπευσε αυτή μας την προεκλογική δέσμευση.
Η πραγματοποίηση αυτής, ξεκίνησε με τη διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στους πεζοδρόμους Κύπρου, βόρειας παράπλευρης οδού της πλατείας και στην Χρυσοστόμου Σμύρνης. Αυτή η διακοπή της κυκλοφορίας έχει ως πρώτο στόχο τη διάθεση περισσότερου χώρου στους πεζούς πολίτες, στα πλαίσια των μέτρων ελέγχου μετάδοσης του Covid 19 αλλά αποτελεί και μια πρώτη δοκιμή χρήσης εκτεταμένης πεζοδρόμησης του κέντρου της Αριδαίας. Διανύουμε λοιπόν τον 4ο μήνα πεζοδρομήσεων και ήδη έχουμε τα πρώτα συμπεράσματα: ( σσ από ποιον άραγε; Από ποιους ειδικούς)
Η βόρεια παράπλευρη οδός της πλατείας και ακόμη περισσότερο η οδός Κύπρου, έγιναν αποδεκτές από τους πολίτες, αν και αρχικά δεν βοήθησαν οι καιρικές συνθήκες. Ωστόσο τον τελευταίο μήνα, φαίνεται ότι η πόλη μας κάνει τα πρώτα βήματά της στην πεζοδρόμηση.
Η οδός Χρυσοστόμου Σμύρνης δεν έγινε αποδεκτή σε πρώτη φάση, καθώς δεν συνδέεται άμεσα με τον πεζόδρομο της Κύπρου και επίσης δε διαθέτει αξιόλογο αριθμό καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Στο κυκλοφοριακό της πόλης η επίπτωση δεν ήταν μεγάλη, αν εξαιρέσουμε τις πρώτες ημέρες στις οποίες υπήρχε φανερή αμηχανία στους οδηγούς των οχημάτων. Παρόλα αυτά και σε συνεργασία με φορείς (σ.σ. ποιους συγκεκριμένα) και κυρίως την αστυνομία,( σ.σ. άραγε θα ενεργούσε το ίδιο αν έκλεινε κάποιον δρόμο ένας άλλος φορέας;) θα προβούμε σε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε κρίσιμα σημεία του κέντρου της πόλης.
Όσον αφορά τους χώρους στάθμευσης, δεν αποδείχθηκε σοβαρή έλλειψη αυτών, καθώς η πόλη μας διαθέτει υφιστάμενους χώρους στάθμευσης αλλά και πλήθος οδών γύρω από το κέντρο, στις οποίες επιτρέπεται η στάθμευση οχημάτων.
Παρ’ όλα αυτά, θα διατεθούν και νέες θέσεις τόσο στον χώρο του Δημαρχείου όσο και στον χώρο του Διοικητηρίου.
Έχει αναβαθμιστεί η ποιότητα της περιοχής Κύπρου σε όλα τα επίπεδα, όπως η μείωση του καυσαερίου, της ηχορρύπανσης, καθώς ενισχύθηκε και η ασφάλεια κυκλοφορίας των πεζών.
Παράλληλα και πριν την Πανδημία, η οποία επέφερε πρόσκαιρες αλλαγές της κοινωνικής συμπεριφοράς στον Δήμο μας, είναι σε εξέλιξη η εκπόνηση Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ).(σ.σ. πολύ σωστά) Αυτή πρόκειται να μας δώσει τη νέα μορφή υποδομών και απαιτούμενων κατασκευών στη μετακίνηση των πολιτών με βάση τους πεζούς, τους ποδηλάτες και τέλος των λοιπών οχημάτων. Εάν η πολεοδομική μελέτη της πόλης μας πριν 30 χρόνια, προέβλεπε την ανάγκη πεζόδρομων φανταστείτε σήμερα που έχουμε αυξηθεί πληθυσμιακά, πόσο μεγαλύτερους χώρους για τους πεζούς και ποδηλάτες χρειαζόμαστε.
Τέλος προς απάντηση όλων αυτών που βλέπουν με σκεπτικισμό τις αποφάσεις της σημερινής Δημοτικής Διοίκησης, ένα θα πω:
Εάν περιμέναμε αυτούς να το σκεφτούν, να το διαβουλευθούν και να τηρήσουν τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, θα περιμέναμε πολλά ακόμη χρόνια για να δούμε πεζόδρομο στην Αριδαία.
Με βάση τον κανονισμό, η εφαρμογή των εγκεκριμένων πολεοδομικών σχεδίων γίνεται με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Παρά ταύτα όποιος έχει οποιαδήποτε ένσταση σχετικά με τις γραφειοκρατικές διαδικασίες, μπορεί να προσφύγει στα αρμόδια όργανα. ( σ.σ. Να παρακαλάτε να μην προσφύγει. Διότι η αντιπολίτευση σύσσωμη -και οι τρεις παρατάξεις είχαν άλλη άποψη αλλά κάθισαν στα αυγά τους και ήδη έπρεπε να βρίσκεστε απολογούμενοι εσείς και αυτοί που αντί να σας ελέγξουν σας ανέχονται και σας σιγοντάρουν)
Δεν θα αναλωθούμε στο αν έπρεπε ή όχι να περάσει η εφαρμογή της εγκεκριμένης πολεοδομικής μελέτης από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής, στην οποία θυμίζω ότι ως Δημοτική παράταξη έχουμε την πλειοψηφία. (σ.σ. Συγχαρητήρια για τις δημοκρατικές σας αντιλήψεις και τον σεβασμό που τρέφετε προς τα μέλη της επιτροπής που ανήκουν σε σας . Τέτοια δημόσια παραδοχή ότι τους έχετε μαριονέτες και δεν χρειάζεται ούτε να συνεδριάζουν , πρώτη φορά απαντάται)
Στον αντίποδα όλης αυτής της επουσιώδης κουβέντας, θα ήταν φρόνιμο να συζητήσουμε για τη δεύτερη μεγαλύτερη πλατεία της πόλης μας, την πλατεία Αγγελή Γάτσου και το ίδιο αυτό καθ’ αυτό Δημαρχείο, ως προς την πολεοδομική και χωροταξική τους υπόσταση.
Το κέντρο της πόλης είναι για τους πολίτες
Και ποιος ρε Σαμάνδη να του κάνει αντιπολίτευση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο από την ομάδα του Σάκη περιμέναμε κάτι αλλά και από εκεί τίποτα...
Πέρα από μία λιτή ανακοίνωση του γιατρού και από μία γενική και αόριστη του Βαγγέλη ένα χάλι.Που είναι οι άλλοι και οι άλλες;
ΑΦΩΝΟΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!
ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΙ!!!
ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ!!!
ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΚΑΤΙ.
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.-
Γεια σου Χρησταρα τσομπανη αρχοντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓραφτους ολους και ξεσκισε τους.
70% μας δωσανε τα γιδια.
Ειδικά ο χώρος πάρκινγκ μπροστά στο ΚΑΠΗ είναι ο ιδανικός
ΑπάντησηΔιαγραφή