Παρασκευή 2 Απριλίου 2021

Δήμος Βερύκιος: Η ΕΑΒ χάνει τις δουλειές που της έφερε ο ΣΥΡΙΖΑ!

Δήμος Βερύκιος: Η ΕΑΒ χάνει τις δουλειές που της έφερε ο ΣΥΡΙΖΑ!

 

Η ΝΔ δεν προσλαμβάνει εργατοτεχνίτες στην ΕΑΒ για να συμμετάσχει στην διεθνή συμπαραγωγή των F-16. Έτοιμοι να φύγουν οι αμερικανοί...

Σε μαρασμό και εν συνέχεια πώληση «μπιρ παρά» σε Εβραϊκά χέρια οδηγούν την ΕΑΒ οι κυβερνητικοί χειρισμοί, όπως ακριβώς έπραξαν και με την ΕΛΒΟ !

Είναι αδιανόητο και εξοργιστικό ότι εδώ και ενάμισι χρόνο η παρούσα κυβέρνηση και τα συναρμόδια υπουργεία (Οικονομίας - Ανάπτυξης - Άμυνας ) αρνούνται να συνεννοηθούν και να προχωρήσουν στην πρόσληψη 150 εξειδικευμένων εργατοτεχνιτών στην ΕΑΒ ώστε να λειτουργήσει μια επιπλέον βάρδια για να μπορεί η Βιομηχανία να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις υποκατασκευαστικού έργου της Ελληνικής Αεροπορίας και της αμερικανικής εταιρίας Lockheed Martin. Θυμίζουμε ότι η LM έχει υπογράψει σχετικό συμβόλαιο με την ΕΑΒ ως Αντισταθμιστικό Ωφέλημα (ΑΩ) στο πλαίσιο της σύμβασης για τον εκσυγχρονισμό των F-16 σε Viper που υπέγραψε η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.

Ωστόσο η ολιγωρία της νυν ελληνικής κυβέρνησης να ενισχύσει με 150 Εργατοτεχνίτες την ΕΑΒ αναγκάζει την Lockheed Martin να αναζητεί στο εξωτερικό εργοστασιακή μονάδα για να παράγει το υποκατασκευαστικό έργο που είχε συμφωνηθεί να παράξει η ΕΑΒ!

Και να φανταστεί κανείς ότι η ΕΑΒ είναι μια εταιρεία με ετήσιο τζίρο, πλέον, της τάξεως των 55 εκ. ευρώ, εκ των οποίων περί τα 45 προέρχονται από ανάθεση έργου από την Lockheed Martin (LM). Έργο που δεν αφορά μόνο τα Ελληνικά προγράμματα (αναβάθμιση F16, Ρ3) αλλά και παραγωγές τμημάτων αεροσκαφών (F16 – C130J) στα πλαίσια παραγωγικής διαδικασίας της LM για την διεθνή αγορά.

Η ΕΑΒ, που το «Β» σημαίνει «Βιομηχανία» εργάζεται ως συνοικιακό μηχανουργείο οκτάωρης ημερήσιας βάσης με καθαρή παραγωγική διαδικασία τις 6 ώρες εάν αφαιρεθεί ο χρόνος διαλείμματος και ενεργοποίησης - απενεργοποίησης μηχανημάτων....

Βεβαίως η «αποβιομηχάνιση» της ΕΑΒ ξεκίνησε τα χρόνια των μνημονίων με τις δεσμεύσεις που επιβλήθηκαν το 2010 από τους δανειστές και που εξακολουθούν να ισχύουν. Έτσι το προσωπικό συνεχώς αποδυναμώνεται, πέραν των δέκα ετών γίνονται μόνο απολύσεις χωρίς προσλήψεις, ενώ όσες έχουν γίνει δεν εντάσσονται σε συντονισμένο σχέδιο ανάπτυξης της εταιρίας.

Η απομείωση εξειδικευμένου προσωπικού από την ΕΑΒ έχει τραγικά αποτελέσματα. Έτοιμες - συμφωνημένες δουλειές να φεύγουν από την χώρα ενώ να εκδηλώνεται αδυναμία και για την συντήρηση των πτητικών μέσων των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων.

Η ΕΑΒ σήμερα δηλώνει αδυναμία συντήρησης των C130 (ζωτικής σημασίας για τις ΕΔ) προϋπολογισμού 8,5 εκ ευρώ έκαστο και ετοιμάζονται να αναθέσουν το έργο σε Ισραηλινή εταιρεία για να τα επισκευάσει με 17 εκ ευρώ περίπου το κάθε ένα C-130!

Επιπλέον οι συγκεκριμένες αδυναμίες της ΕΑΒ επηρεάζουν άμεσα τα δύο βασικά προγράμματα Εθνικής σημασίας που αφορούν την αναβάθμιση των F16 και των Ρ3, το τελευταίο ήδη καθυστερεί υπερβολικά. Συγχρόνως καθυστερεί και η παραγωγή τμημάτων των F16 που προορίζονται για την διεθνή αγορά επιφέροντας σημαντικές καθυστερήσεις στην τελική γραμμή παραγωγής/συναρμολόγησης της Lockheed Martin στις ΗΠΑ καθ΄ όσον μη έγκαιρη άφιξη του προϊόντος για να ενσωματωθεί στο υπόλοιπο αεροσκάφος αναστέλλει την πρόοδο ολοκλήρωσης του.

Από καιρό πλανώνται σκέψεις ώστε η παραγωγή των τμημάτων των F-16 που η LM είχε προγραμματίσει να κατασκευάζει στην Ελλάδα τελικώς να ανατεθεί σε τρίτες χώρες όπου το κόστος για την εταιρία θα είναι φθηνότερο και η παράδοση εντός των προκαθορισμένων χρονικών ορίων.

Συμπερασματικά η ΕΑΒ με τον ένα και τον άλλο τρόπο σταδιακά απαξιώνεται. Κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο αυτό να γίνεται με «σχέδιο» ώστε κάποια στιγμή να εμφανιστεί στην Τανάγρα ξένος ...επενδυτής και να αγοράσει αντί πινακίου φακής τους εναπομείναντες τεχνίτες , τις τεράστιες υποδομές και τα 1.800 στρέμματα. Δηλαδή να δούμε να επαναλαμβάνεται το ίδιο έργο όπως και στην ΕΛΒΟ που αποτιμήθηκε μόλις 1,5 εκ ευρώ ! Την ΕΛΒΟ την έκλεισαν , την απαξίωσαν, εξαφάνισαν το έμπειρο, πιστοποιημένο προσωπικό της και μετά πούλησαν το όνομα της, τις υποδομές της και έκταση 270 στρεμμάτων σε Εβραϊκή εταιρία με τιμή εκκίνησης 1,5 εκ όπου μετά από «σκληρές» διαπραγματεύσεις έφτασαν στα 3 εκατομμύρια και τώρα τρέχουν να την επιχορηγήσουνε με ανάθεση κρατικών προμηθειών.

Στο ίδιο έργο θεατές και στην ΕΑΒ ;

Πηγή: ieidiseis.gr

3 σχόλια:

  1. Ναι αλλά ο Πολακης καπνίζει κι ο Φουρθιώτης είναι μάνατζερ τη Τζούλιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι αλλά ο Κούλογλου και άλλοι σύντροφοι τον έκραξαν τον Πολάκη και εκείνος τους ανταπάντησε στο facebook!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά τον έκαναν φίλε.
      Έπρεπε να το αφήσουν να περάσει έτσι;
      Τι είναι υπόθεση παιδεραστίας σαν του Γεωργιάδη και του Λιγνάδη να πεις δε βαριέσαι;

      Διαγραφή

(3)