Δευτέρα 5 Ιουλίου 2021

Προολυμπιακό Τουρνουά: Ήττα – αποκλεισμός από Τσεχία και αποχώρηση Πιτίνο

 
 
 
Εκτός Ολυμπιακών Αγώνων το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα

Με άδοξο τρόπο τελείωσε η πορεία της Εθνικής Ομάδας στο Προολυμπιακό Τουρνουά, καθώς το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα ηττήθηκε από την Τσεχία με 97-72 και δεν θα βρεθεί στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.

Τα μεγάλα ονόματα της Εθνικής βρέθηκαν μακριά από τον καλό τους εαυτό: Ο Νικ Καλάθης είχε μόλις 9 πόντους, ενώ ο Σλούκας 11. Διασώθηκαν από το «ναυάγιο» Γιώργος Παπαγιάννης και Γιαννούλης Λαρεντζάκης με 14 και 12 πόντους αντίστοιχα.

Δεκάλεπτα: 32-22, 50-43, 81-54, 97-72

Αποχωρεί ο Πιτίνο

Μάλιστα, μετά τον αγώνα, ο προπονητής της Εθνικής Ρικ Πιτίνο, ανακοίνωσε την παραίτησή του. «Δεν υπάρχει μέλλον για εμένα. Δεν είμαι πλέον ο ομοσπονδιακός προπονητής, ήταν μια μικρή θητεία για εμένα. Μου πήρε έξι εβδομάδες και έχω μια ομάδα πίσω στην πατρίδα μου. Ήταν μια συμφωνία για μία διοργάνωση. Δεν ξέρουμε ποιος θα είναι στην ομοσπονδία, αλλά υπάρχουν καταπληκτικοί Έλληνες προπονητές και θα τους βοηθήσω, αλλά για εμένα ήταν μια συμφωνία για μία διοργάνωση».

Πηγή: ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)