Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021

Περιμένει τη σύνταξή του 6 χρόνια: «Θέλω να ζήσω ανθρώπινα, να έχω ζέστη»

Περιμένει τη σύνταξή του 6 χρόνια: «Θέλω να ζήσω ανθρώπινα, να έχω ζέστη»

 
Η γραφειοκρατία στα… καλύτερά της. Ο κ. Γιώργος κατήγγειλε στο Mega ότι περιμένει τη σύνταξή του 6 χρόνια. «Ας λύσει κάποιος το θέμα, δεν θέλω να ξαναπεράσω κατοχικό χειμώνα, όπως τον περυσινό. Θέλω να έχω ζέστη», είπε μεταξύ άλλων

Την ώρα που το υπουργείο Εργασίας ενημερώνει κάθε τόσο ότι μειώνονται οι πολύμηνες αναμονές για την έκδοση της κύριας σύνταξης, ο κ Γιώργος κατήγγειλε στην εκπομπή «Κοινωνία ώρα Mega» ότι περιμένει έξι ολόκληρα χρόνια να δει στον λογαριασμό του τα 700-750 ευρώ που δικαιούται.

«Έξι χρόνια περιμένω τη σύνταξή μου. Το 2016 κατέθεσα τα χαρτιά μου στον ΕΦΚΑ Πειραιά. Το 2018 μου έβγαλαν προσωρινή σύνταξη 360 ευρώ. Ήμουν οδηγός σε λεωφορείο. Έζησα μέχρι πέρυσι με τις οικονομίες μου. Ο περσινός χειμώνας ήταν κατοχικός, δεν θέλω να ξαναπεράσω τέτοιο χειμώνα. Δεν πήρε ούτε να με λυπηθούμε, ούτε να ζητιανέψω. Θέλω να μου βγάλουν τη σύνταξη να ζήσω ανθρώπινα, να έχω ζέστη», είπε ο κ. Γιώργος.

Ο κ. Γιώργος δεν έχει πάει στον ΕΦΚΑ Πειραιά, καθώς μένει σε νησί και είναι δύσκολη η μετακίνησή του. Σύμφωνα με τον ίδιο, η σύνταξή του κανονικά θα έπρεπε να ανέρχεται σε 700-750 ευρώ. «Περιμένω περίπου 700-750 ευρώ. Μου φτάνουν και είναι υπεραρκετά για μένα. Είμαι ένας άνθρωπος», τονίζοντας πως δεν μπορεί να ζήσει με 360 ευρώ που παίρνει ως προσωρινή σύνταξη. «Μα 360 ευρώ; Μέχρι τις 10, 12 του μήνα κρατάει. Από εκεί και μετά… Δεν θέλω να σας πω. Δούλεψα για πάνω από 20 χρόνια», πρόσθεσε.

Καταλήγοντας έκανε έκκληση κάποιος ν’ ασχοληθεί με το θέμα του. «Αν με ακούει κάποιος από το υπουργείο, ας λύσει το θέμα. Αν γίνει αυτό το θαύμα, δεν ξέρω τι άλλο να πω. Ας το δει κάποιος, να μοιράσω και μερικά χρήματα που χρωστάω σε αυτούς που με βοήθησαν». 

Πηγή: ieidiseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)