Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

Συντονιστής επιχειρήσεων ΕΜΑΚ: Το «Euroferry Olympia» είναι σαν χύτρα που βράζει – «Αγριεύει» ο καιρός

 

 

Την ώρα που πληθαίνουν οι καταγγελίες για απόσταση 10 μέτρων μεταξύ φορτηγών στο μοιραίο πλοίο αλλά και για την υπαιτιότητα της πλοιοκτήτριας στην παράνομη διανυκτέρευση οδηγών στα γκαράζ, η ΕΜΑΚ συνεχίζει τις έρευνες.

Με θερμοκρασίες από 200 βαθμούς Κελσίου που φτάνουν και τους 300 σε ορισμένα σημεία, το «Euroferry Olympia», είναι σαν χύτρα που επιπλέει ενώ βράζει στο νερό, είπε ο συντονιστής της ΕΜΑΚ (επιχειρήσεων Ηπείρου – Δ. Μακεδονίας και νήσων), Δημήτρης Κοντογιάννης.

«Δεν υπάρχει περίπτωση να βγεις από το σημείο που μπαίνουμε για τις έρευνες. Μπαίνουμε από ένα μόνο σημείο, με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και αποκτήσαμε πρόσβαση και στο τρίτο γκαράζ», ήταν τα επόμενα λόγια του συντονιστή που προειδοποίησε ότι «αγριεύουν τα πράγματα στον καιρό της Αδριατικής».

Λόγω των καιρικών συνθηκών ρυμουλκό οδήγησε το πλοίο πιο κοντά στις ακτές της Κέρκυρας, είπε το πρωί ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ, Βασίλης Σιώμος.

Υπήρχαν προβλήματα πυρασφάλειας και πυρανίχνευσης,  επαναλαμβάνει και ο αυτόπτης μάρτυρας της τραγωδίας, Θανάσης Τζουρόπουλος, ο οδηγός φορτηγού που κατήγγειλε ότι οι αποστάσεις μεταξύ των οχημάτων ήταν μόλις 10 cm.

Η διάσωση του 22χρονου Λευκορώσου οδηγού νταλίκας που ανέβηκε μόνος του με σαγιονάρες στο κατάστρωμα για να τον διασώσουν, είχε αναπτερώσει την ελπίδα για τους συγγενείς των 10 αγνοουμένων, μέχρι που βρέθηκε η σορός του 58χρονου ‘Ελληνα οδηγού.

«Υπήρχαν και σημεία όπου μπορούσαν να επιβιώσουν άνθρωποι», είπε νωρίτερα στην εκπομπή «Από τις 6» ο επικεφαλής της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης Κέρκυρας, Γιώργος Γλυκοφρύδης, συμπληρώνοντας ωστόσο ότι το διοξείδιο είναι δυσοίωνος παράγοντας.

Από το συνδικάτο των επαγγελματιών οδηγών ΣΕΟΦΑΕ, ο ‘Ακης Δερμάτης, τονίζει ότι οι καμπίνες από θέμα καθαριότητας αλλά και συνωστισμού, είναι ακατάλληλες, γι αυτό οι οδηγοί αναγκάζονται να διανυκτερεύουν στα φορτηγά.

Πηγή: ΕΡΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)