Υπάρχει πρόβλημα με τις δημοσκοπήσεις; Η απάντηση είναι θετική. Για να μην είμαστε ισοπεδωτικοί, σίγουρα υπάρχουν εταιρείες που σέβονται τη δουλειά τους, αναγνωρίζουν ακόμη και τα λάθη και προσπαθούν να τα διορθώσουν. Υπάρχουν όμως και οι άλλοι. Για τους οποίους ακούγονται πολλά - όχι πάντοτε αδικαιολόγητα.
Επειδή εδώ μιλάμε -χωρίς πάθος, αλλά και χωρίς φόβο- με ονόματα, ο λόγος για την εταιρεία Marc. Όλοι γνωρίζουν ότι η εταιρεία, για πολλά χρόνια, συνεργάζεται συστηματικά, όχι ευκαιριακά, με τη ΝΔ και την κυβέρνηση. Πραγματοποιεί έρευνες, ποιοτικές, κυλιόμενες, focus groups και ό,τι άλλο σχετικό για λογαριασμό του Μαξίμου. Μέχρι εδώ, τίποτα το μεμπτό, απλώς τα αναφέρουμε για να «γνωριζόμαστε» καλύτερα.
Στην πρόσφατη δημοσκόπηση που δημοσίευσε, έβγαλε ως συμπέρασμα ότι για το μείζον θέμα των υποκλοπών περίπου δεν ενδιαφέρεται κανένας. Άντε, στην καλύτερη περίπτωση, λίγοι γραφικοί.
Και στην πρόθεση ψήφου, περίπου τα ίδια, ένα πολιτικό σκηνικό αναλλοίωτο, με σχεδόν οριακά κέρδη για την αντιπολίτευση. Αυτά βρήκε, αυτά δημοσιεύει, εμείς δεν θα κάνουμε δίκες προθέσεων.
Κάναμε όμως κάτι άλλο. Πήραμε τις δημοσκοπήσεις της ίδιας εταιρείας, σε χρονικό διάστημα ανάλογο με το τωρινό. Περίπου 10 μήνες δηλαδή πριν από τις εθνικές εκλογές του 2019 και εντεύθεν.
Τι ποσοστά λοιπόν έδινε η εταιρεία στον ΣΥΡΙΖΑ; Σημειώστε.
Στις 9 Σεπτεμβρίου 2018 του έδινε 19%. Στις 20/1/2019 το ποσοστό ήταν 21%. Στις 7/4/2019 ήταν 18,6% για τις ευρωεκλογές και 21,2% για τις εθνικές εκλογές. Ο μέσος όρος και των 4 δημοσκοπήσεων μας δίνει ένα ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ 19,95% ακριβώς. Στις εκλογές τον Ιούλιο 2019 ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε 31,53%.
Πόσο έπεσε έξω η εταιρεία; Περίπου 12 ποσοστιαίες μονάδες. Αυτά λοιπόν τα λίγα, για να γνωριζόμαστε όλοι καλύτερα. Και αν χρειαστεί θα επανέλθουμε…
Πηγή: ieidiseis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου