Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2023

Ο σεμνός και ταπεινός υποστράτηγος από την Αριδαία


 


Υπόδειγμα ήθους, σεμνός, ταπεινός και ευγνώμων ο υποστράτηγος Γιώργος  Χατζηγεωργίου που μεγάλωσε στην Αριδαία  και αποστρατεύθηκε στις πρόσφατες κρίσεις , με ανάρτησή του  στο διαδίκτυο , αντί να «κλαψουρίζει» για την αποστρατεία του , εκφράζει δημόσια την ευγνωμοσύνη του για την σταδιοδρομία του στον Στρατό . Συγκεκριμένα αναφέρει:

 

 

Αγαπητοί φίλοι και φίλες, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι με απόφαση του Συμβουλίου Αρχηγών Γενικών Επιτελείων από εχθές 17 Ιαν. 2023, τερμάτησα  Ευδοκίμως την Στρατιωτική μου Καριέρα και προήχθηκα στον βαθμό του Αντιστρατήγου. Με αφορμή το γεγονός, θα ήθελα αρχικά να ευχαριστήσω το θεό που με αξίωσε να το ζήσω, την πατρική μου οικογένειά (τους αείμνηστους γονείς μου, τον πάτέρα μου Μαστρο Μήτσο και μητέρα μου Βενετία) για την ανατροφή που μου έδωσαν και την αδελφή μου Γιώτα. Την όμορφη οικογένειά μου, τη σύζυγό μου Βάσω για τη στήριξη, υπομονή και αγάπη της όλα αυτά τα χρόνια και τις κόρες μου, τα κορίτσια μου, την Βένη και τη Γεωργία που με ανέχονται. Τους δασκάλους και τους καθηγητές μου για την παιδεία που με εμφύσησαν, και τους συμμαθητές μου στο σχολείο. Ολους τους προϊσταμένους Διοικητές μου όλων των βαθμίδων για την εκπαίδευση που με δίδαξαν. Τους υφισταμένους μου Αξιωματικούς και Οπλίτες, όπου και αν συνεργαστήκαμε, που με τη στήριξή τους, έκανα όλη αυτή τη υπέροχη πορεία. Τους αγαπημένους συμμαθητές, ΣΣΕ Τάξεως 1987 για την αγάπη τους τη στήριξη και εκτίμηση στο πρόσωπό μου. Τέλος όλους εσάς τους φίλους μου σε όλη την Ελλάδα , Κύπρο και Εξωτερικό που με βοηθήσατε με την αγάπη σας να το ΖΗΣΩ.  Σας δια βεβαιώ ότι όλα αυτά τα χρόνια από τις 10 Οκτ 1983 μέχρι και τώρα το ΈΖΗΣΑ και το ΑΠΟΛΑΥΣΑ γιατί έτσι είμαι, "Απολαμβάνω κάθε στιγμή της ζωής μου". Φεύγω από την μεγάλη μου Αγάπη τον Ελληνικό Στρατό Γεμάτος, Ευτυχισμένος και Πλήρως Ικανοποιημένος και Πολύ Περήφανος για την επαγγελματική μου διαδρομή και καριέρα. Γυρίζω τη ΝΕΑ σελίδα της ζωής μου και πιστεύω ότι με τη βοήθεια του θεού θα απολαύσω όσο μου επιτρέψει, την οικογένειά μου, ειδικά τον εγγονό μου Χρήστο, το σόι μου και όλους εσάς τους φίλους μου χωρίς την πίεση του χρόνου. Σας ευχαριστώ όλους για άλλη μια φορά.   

                                                                                             ΥΓ :

 Επειδή κακομάθαμε τόσα χρόνια στις μετακινήσεις, η έδρα μου θα είναι μεταξύ  Ποτού-Θεολόγου Θάσου, Παραλια Βρασνά, Θεσσαλονίκη, Πολύκαστρο και Αριδαία

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)