Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Η Αλμωπία τους…εμπνέει

Αναρτήθηκε στο ιστολόγιο του συνδυασμού
  Η ΑΛΜΩΠΙΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ του Χ. Μπίνου












Σ’ ό,τι και να κάνω βάζω πάντα την ψυχή
σύντροφος πιστός ναι σε κάθε μου στιγμή
όλα όσα έκανα και όλα όσα έχασα
μ’ όλο μου το είναι τα κυνήγησα δεν ξέχασα
είμαι μαχητής και το ξέρω απ’ την αρχή
στο παιχνίδι αυτό δεν αντέχουνε πολλοί
όσο δυναμώνουν οι παλμοί κι οι σφυγμοί
δε θα αφήσω το όνειρο ποτέ μου να χαθεί
ειμαι απ’ τους ανθρώπους που δουλέυουν νύχτα μέρα
και όταν βλέπουν στόχους τα κάνουν όλα πέρα
έχω ένα όνειρο κοιτάω μόνο μπροστά
δεν το αφήνω να χαθεί τα κάνω όλα σωστά
εφτασα ως εδώ χάνω ό,τι κερδίζω
με πάθος ό,τι βρω την τύχη μου ορίζω
έχω τώρα πια μια και μόνο επιλογή
να κάνω αληθινό ό,τι εχω φανταστεί


Τι θέλει να πει ο ποιητής;

2 σχόλια:

  1. Αρνάκι άσπρο και παχύ
    της μάνας του καμάρι
    εβγήκε εις την εξοχή
    και στο χλωρό χορτάρι.

    Απ’ τη χαρά του την πολλή
    απρόσεκτα πηδούσε
    της μάνας του τη συμβουλή
    καθόλου δεν ψηφούσε.

    «Καθώς παιδί μου προχωρείς
    και σαν ελάφι τρέχεις
    να κακοπάθεις ημπορείς
    και πρέπει να προσέχεις».

    Χαντάκι βρέθηκε βαθύ
    ορμά σαν παλικάρι
    να το πηδήσει προσπαθεί
    και σπάει το ποδάρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. KΡΑΜΕΡΑΚΙ εναντίον ΚΡΑΜΕΡ και μετά .......βγήκε κουρεμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)