Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Ημερίδας Συμβουλευτικής - Επαγγελματικού Προσανατολισμού





Την Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014 στο χώρο του Πολιτιστικού Κέντρου Δήμου Έδεσσας, πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα Συμβουλευτικής - Επαγγελματικού Προσανατολισμού, που οργάνωσε η κ. Μελίνα Αν. Αλμπάνη Υπεύθυνη στο Κέντρο Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού
Προσανατολισμού Έδεσσας – Πέλλας (ΚΕ.ΣΥ.Π) της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας, σε συνεργασία με τους Διευθυντές του 1ου και 2ου Γενικών Λυκείων , του 2ου Γυμνασίου, του ΕΠΑΛ Έδεσσας και των  Εργαστηριακών  Κέντρων  Έδεσσας και Γιαννιτσών. Η Ημερίδα απευθυνόταν στους μαθητές  της Γ΄ τάξης Γυμνασίου, τους μαθητές Α΄ Β΄ Γ΄ τάξης Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου στους εκπαιδευτικούς και στους Γονείς – Κηδεμόνες μαθητών.
Εισηγήσεις παρουσιάστηκαν,  σύμφωνα με το Πρόγραμμα  από τον κ. Μάρκου Βαγγέλη Διευθυντή στο 1ο ΓΕΛ Έδεσσας για τη δομή του Νέου Γενικού Λυκείου και την πρόσβαση στη Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Την δομή του Νεου Επαγγελματικού Λυκείου  και  την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση,  καθώς και τον ρόλο του Εργαστηριακού Κέντρου (Ε.Κ)  στην πρακτική άσκηση των μαθητών που επιλέγει το Επαγγελματικό Λύκειο,  με  εισήγηση τους παρουσίασαν οι Υπεύθυνοι του τομέα Πληροφορικής κ. Δουβλετής Βαγγέλης  και τομέα Μηχανολογίας κ. Παπαδόπουλος Θεόφιλος. Στο ρόλο του Υπεύθυνου στο Κέντρο Συμβουλευτικής – Επαγγελματικού Προσανατολισμού και  στα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του – ενδιαφερόντων του  όπου είναι απαραίτητη η συνεργασία του Διευθυντή , των διδασκόντων και των μελών των Συλλόγων γονέων – κηδεμόνων για να επιτευχθεί το καλύτερο αποτέλεσμα στις εκπαιδευτικές επιλογές των παιδιών αναφέρθηκε η Υπεύθυνη στο ΚΕΣΥΠ Έδεσσας – Πέλλας   Γόνιμος ο διάλογος, ενδιαφέρουσες οι απόψεις που κατατέθηκαν και από τους εισηγητές αλλά κυρίως από τους συμμετέχοντες μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς σχετικά με τις εκπαιδευτικές επιλογές των μαθητών, τις «γκρίζες ζώνες» που αφορούν στις Ομάδες Προσανατολισμού, την ύλη, τις διαφορές των δύο τύπων σχολείου  και όχι μόνο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)