Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Κεφάλι του Κασίδι τα Λουτρά Πόζαρ για μαθητευόμενους κουρείς



Μύθοι και παραμύθια των οργανωμένων μειοψηφιών




Πριν λίγες μέρες δημοσιεύτηκε στον τύπο ότι κάτοικοι χωριών όπου λειτουργούν υδροηλεκτρικοί σταθμοί , θα μοιραστούν συγκεκριμένο χρηματικό ποσό που παρακρατείται από τους ιδιοκτήτες,, επειδή οι εγκαταστάσεις βρίσκονται στα διοικητικά ώρια των χωριών τους , που  με την σειρά τους ανήκουν στον Καλλικρατικό Δήμο Αλμωπίας. Τι πιο λογικό και φυσιολογικό.
Από κανένα άλλο χωριό δεν προβλήθηκε ούτε ένσταση ούτε παράπονο ούτε και απαίτηση να παίρνουν και αυτοί χρήματα επειδή  οι υδροηλεκτρικοί σταθμοί  λειτουργούν στα όρια του Δήμου
Στο κοινοτικό δάσος των Προμάχων , που ανήκει στον Δήμο Αλμωπίας , θεωρείται αδιανόητο  να  υπάρξει η όποια διεκδίκηση από άλλους.
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια διαρκής επιθετικότητα και εχθρότητα , από μια μερίδα πολιτών  κατά του Λουτρακίου για τα Λουτρά Πόζαρ. Με αιχμή του δόρατος τις προσλήψεις , δημιουργείται μία αντιπαλότητα  που μόνο καλό δεν κάνει στην περιοχή. Δημιουργείται ένας περίεργος μύθος ότι δήθεν στα Λουτρά δουλεύουν μόνο Λουτρακιώτες.
Μια περίεργη αντίληψη και κακία , επειδή  οι κάτοικοι αξιοποίησαν ένα πλεονέκτημα της περιοχής . Ξεχνώντας ότι το 90% του τζίρου τους μπαίνει στην τοπική αγορά. Αυτό το κατανοεί και το ζει η τοπική αγορά. Και αυτό φάνηκε τα τελευταία χρόνια της κρίσης. Και το σύνολο της τοπικής αγοράς το αναγνωρίζει και θέλει η συγκεκριμένη περιοχή να πηγαίνει καλά στον τομέα της, όπως οι υπόλοιπες στον δικό τους.
Οι προσλήψεις στην Επιχείρηση δημοσιεύονται όλες και ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει πόσοι Λουτρακιώτες εργάζονται.
Βλέπουμε λοιπόν περίεργες αντιλήψεις και διαφορετικά σταθμά.
Η οργανωμένη μειοψηφία το μόνο που σκέφτεται είναι η εξυπηρέτηση των δικών της συμφερόντων και καλά κάνει.
Το ζητούμενο όμως δεν είναι αυτό. Κοιτάμε τα φύλλα των δέντρων , ενώ το δάσος χάνεται και τα χρόνια περνάνε. Είναι δυνατόν , να υπάρχει δημόσια παραδοχή ότι  κάποια τμήματα της Επιχείρησης των Λουτρών Πόζαρ υπολειτουργούν ; Ακούμε κατά καιρούς για μη σωστή λειτουργία του Αναψυκτηρίου των Λουτρών .
Εμμέσως πλην σαφώςτο παραδέχεται και η Διοίκηση . Εάν υπήρχε ίχνος αυτοσεβασμού και ελάχιστης αυτοκριτικής σύσσωμη η διοίκηση  οφείλει σε ένα 24 ωρο να το διορθώσει. Διαφορετικά να παραιτηθεί και να αναλάβει άλλη. Είναι δυνατόν να μην μπορεί να λειτουργήσει έστω και στοιχειωδώς το αναψυκτήριο; Μπορεί να είναι τόσο ασυνείδητοι και τεμπέληδες αυτοί που δουλεύουν εκεί και  βγάζουν μεροκάματο; Και άλλο τόσο αυτοί που διοικούν και τους ανέχονται;
Αυτός ο εκφυλισμός , αν συμβαίνει στο μέγεθος που με τις αποφάσεις της πλειοψηφικά η διοίκηση της Επιχείρησης παραδέχεται, τότε πρέπει να προβληματίσει ολόκληρη την περιοχή.
Είναι δυνατόν  να προχωρήσουν σε οποιοδήποτε αναπτυξιακό εγχείρημα  στη λουτρόπολη , όταν δεν είναι σε θέση να επιβλέψουν το πιο απλοϊκό; Την λειτουργία ενός αναψυκτηρίου;
Οφείλουν να αναλογιστούν ότι οι προκάτοχοί τους , ανέλαβαν έναν αδιαμόρφωτο χώρο , τον οποίο εξωράισαν και τον μετέτρεψαν όσο μπορούσαν σε επισκέψιμο  και να δένει με την φύση. Οι σημερινοί τα βρήκαν σχεδόν όλα έτοιμα και με ελάχιστες υποχρεώσεις σε σύγκριση με τους προηγούμενους.
Αν νοιώθουν ότι δεν έχουν τις ικανότητες  να τα βγάλουν πέρα , δεν είναι κακό να αποχωρήσουν . Εκτός και εάν είναι ικανοί , αλλά συμβαίνει κάτι άλλο.
Με την ευκαιρία, καιρός είναι να αναζητηθεί και να συζητηθεί το μεγάλο για την ανάπτυξη των Λουτρών και όλης της περιοχής.
Η άψογη λειτουργία του Αναψυκτηρίου και των άλλων τμημάτων της λουτρόπολης  είναι αυτονόητα και όχι ζητούμενα.
Ζητούμενα είναι  τα έργα υποδομής που θα δώσουν την δυνατότητα στους επισκέπτες  να απολαύσουν όσα διαθέτει η λουτρόπολη και δεν υπάρχουν σχεδόν πουθενά στην Ευρώπη.
Σε συνδυασμό με όλα τα υπόλοιπα αξιοθέατα που διαθέτει η ευρύτερη περιοχή και ολόκληρη η Αλμωπία.
Εν πάση περιπτώσει η έντεχνη «φαγωμάρα» που επιχειρείται δίνει χαρά μόνο στους διάφορους  «λύκους» που καραδοκούν. Η Διοίκηση των λουτρών άνοιξε  ηθελημένα ή αθέλητα έναν ασκό  , που θρέφει μόνο  το συγκεκριμένο φαινόμενο.
Πέρα από την νομιμότητα της απόφασής της η οποία θα κριθεί όταν δοθούν στην δημοσιότητα , οι όροι της διακήρυξης για την μίσθωση του αναψυκτηρίου, υπάρχει η πολιτική  και αναπτυξιακή αντίληψη  και βούληση.
Είναι τουλάχιστον άξιον απορίας  για ποιο λόγο για το θέμα αυτό δεν έγινε έστω και μια στοιχειώδης διαβούλευση. Ούτε και συζητήθηκε έστω και υποτυπωδώς με τους επικεφαλής των υπόλοιπων συνδυασμών  του δημοτικού συμβουλίου που εκπροσωπούν σχεδόν το

μισό των κατοίκων της Αλμωπίας.
Έστω και έτσι όμως είναι καιρός να ανοίξει ένας δημόσιος διάλογος και να αναληφθούν πρωτοβουλίες οι οποίες ρεαλιστικά και τεκμηριωμένα σε συνδυασμό με τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των υπόλοιπων περιοχών να βάλουν τους κανόνες και τα πλαίσια  των αναγκαίων έργων για  την προσεχή τουλάχιστον πεντηκονταετία.


2 σχόλια:

  1. Ότι ένα νόμισμα έχει δύο όψεις, είναι θέσφατο κύριε Σαμάντη. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση σ' αυτό.
    Προβαίνω απ' ευθείας στα χρόνια προβλήματα του αναψυκτήριου:
    1) κάκιστο σέρβις (καθυστερήσεις έως και ωριαίες, απαράδοτες παραγγελίες, λάθη στις παραγγελίες, ακατάρτιστοι σερβιτόροι, αγένεια, αδιαφορία)
    - αυτά που είναι ορατά στους απλούς πελάτες
    2) Αντιεπαγγελματισμός (υπεύθυνοι ανίδεοι επί του αντικειμένου, επομένως ανίκανοι ως προς τη διαχείριση του εργατικού προσωπικού, ανίκανοι ως προς την κατανομή ευθυνών και αρμοδιοτήτων του προσωπικού, Αναρμόδιοι ως δημοτικοί υπάλληλοι για δημόσιες σχέσεις.)
    3) Ασέβεια στο χώρο - από την καθαριότητα έως τη μουσική που ρυπαίνει τον περιβάλλοντα χώρο
    4) Ωράριο λειτουργίας. Μόνο αυτό σέβονται και γι' αυτόν ακριβώς το λόγο, διώχνουν κόσμο!!!
    Αυτά τα ελάχιστα εμφανέστατα για τη δυσλειτουργία του αναψυκτήριου.
    Και σας ρωτώ: τι μπορεί να κάνει η επιχείρηση γι' αυτό; Μήπως ένα ΙΕΚ λουτρών;
    Και σας επισημαίνω: εάν ανέβει ο κύκλος εργασιών του αναψυκτήριου θα ανέβει και ο κύκλος εργασιών της πισίνας της οποίας την εκμετάλευση κρατά η επιχείρηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ :
    ΝΑ ΙΔΡΥΣΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΕΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ "Δ.ΜΠΙΝΟΣ" ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ
    1. ΔΙΟΙΚΗΣΗ και κυρίως ο κ. Διευθυντής
    2. ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    3.ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ (πρωτα σεμιναρια καλης συμπεριφορας, αμεσης ανταποκρισης στις κλισεις των πελατων, γρήγορης εκτέλεσης της παραγγελίας για να μη χανονται χρηματα απο τη επιχειρηση, ευπρεπεια στο ντυσιμο και εποπτεια στο προσωπικο για επαγγελματικη λειτουργία ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΒΑΣΗ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)