Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Αριδαιώτης ο πλανόδιος καστανάς που συνέλαβαν στη Θεσσαλονίκη



Από την Αριδαία είναι ο πλανόδιος καστανάς που συνέλαβαν με επεισοδιακό τρόπο αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη με άνωθεν εντολή για να αποκατασταθεί επιτέλους η νομιμότητα στη χώρα.



 Όπως ήταν  φυσικό Αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη Θεσσαλονίκη η επέμβαση της αστυνομίας σε βάρος πλανόδιου καστανά, ο οποίος έχασε τις αισθήσεις του.
Όλα έγιναν λίγο πριν τη Χριστουγεννιάτικη φωταγώγηση της Θεσσαλονίκης  από τον Γιάννη Μπουτάρη. Ξαφνικά 7 αστυνομικοί έφτασαν στην Αριστοτέλους μετά από καταγγελία, για να συλλάβουν τον γνωστό καστανά της γωνίας. Ο ηλικιωμένος φώναζε πως δεν είναι παράνομος, αλλά όταν οι αστυνομικοί του ζήτησαν την άδεια, παραδέχτηκε πως δεν έχει. Τα όσα ακολούθησαν προκάλεσαν αίσθηση καθώς ο μικροπωλητής λιποθύμησε και οι αστυνομικοί αναγκάστηκαν να ειδοποιήσουν ασθενοφόρο.

Λίγες ώρες αργότερα, ο πρωταγωνιστής της υπόθεσης μίλησε στην τηλεόραση του Alpha για τα όσα έγιναν: ''Ήρθαν 15 άτομα και μου ζήτησαν την άδεια. Τους λέω: παιδιά άδεια δεν έχω! Πάρτε λεφτά, πάρτε ό,τι θέλετε αλλά δεν έχω άδεια. Τότε μου είπαν να έρθω επάνω (αστυνομικό τμήμα). Δεν μπορώ να βγάλω άδεια γιατί χρωστάω στο ΤΕΒΕ 70.000€ και στην εφορία άλλα 70.000€. Δουλεύω για να βγάλω κανένα φράγκο και να μπορέσω να πάρω την άδειά μου'' είπε στην κάμερα.

1 σχόλιο:

  1. ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΡΟΝΞ ΤΗΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ ΤΟ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΣΤΑΝΑΣ.ΕΙΧΕ ΚΑΜΕΡΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΙΞΕ ΜΑΡΘΑ ΒΟΥΡΤΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)