Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Έκοψαν την βασιλόπιττα και τον βήχα των αντιπάλων στον ΑΚΡΙΤΑ Σωσάνδρας






Η  βραδιά της Παρασκευής  ήταν πολύ ωραία και μεγάλη, με όλους στην ομάδα του ΑΚΡΙΤΑ   ΣΩΣΑΝΔΡΑΣ να περνάνε πολύ καλά.

  Στο SITE  της ομάδας απομόνωσαν μερικά στοπ καρέ και με καθαρά χιουμοριστικό τρόπο σας τα παρουσιάζουν:







Ο κωλόφαρδος της βραδιάς
Τα παιδιά μας παίζουν
Ακόμα δεν πιστεύω ότι έβαλες το γκολ με το Λουτράκι
Μου είπαν ότι μοιάζω με τον Stan
Στην Α1 θα παίζω άραγε;;;

Ναι μωρό μου σπίτι είμαι ξαπλώνω

Γκολ ο Φορτούνης

Είμαι ο πιο ωραίος της ομάδας ότι πόζα και να πάρω

Κανείς δεν ξέρει ότι με λένε Αλέξανδρο, όλοι Χαραμάδα με φωνάζουν

Έχω ξεχάσει που είναι το γήπεδο, μάλλον από κει θα είναι

Με εμένα πρόεδρο του χωριού στην Γ Εθνική θα πάμε

Μπόλεκ και Λόλεκ σε νέες περιπέτειες

Να σηκωθώ να χορέψω ή θα πάθω κανα τράβηγμα;;;

Μοιάζω με τον Vin Diesel

Όταν απέναντι βρίσκεται το γκομενάκι που μου αρέσει


Ναι πρώτοι είμαστε αλήθεια

Εγώ έχω το καψιμί, μπάλα δεν βλέπω καθόλου εκεί που με έχουν κλεισμένο

Η κοιλιά είναι γοητεία

Όταν είδα την κόκκινη

Τα ποτήρια τα πιάνω πάντως

Νέα heavy metal φιγούρα

Έχω χάσει γκολ σε κενή εστία και θα το λέω παντού όσα χρόνια και να  περάσουν

Εγώ έφερα τον χαλβά

Έτσι θα πανηγυρίζω από δω και πέρα

Αλλαγή με τράβηξε

Η κοιλιά είναι γοητεία II

Είμαι παλιός πρόεδρος, τώρα πουλάω ποτά

Το επόμενο τατουάζ μου θα είναι με το σήμα του Ακρίτα

4-4-2 με κύκλο στο κέντρο

Έρχομαι τελευταίος στην προπόνηση γιατί παίζω φιδάκι στο κινητό


Να στείλω ή να μην στείλω;;;

10 μεταγραφές κάναμε το καλοκαίρι μας βγήκαν οι 15


Σήμερα δεν ήπια

Coach έχω ποιο πολλά γκολ από τον Καραγιαννίδη

Ένα έχω να πω, ειχαααααααααααααααααααααααααααααααααα

Έτσι τους γλεντάμε

Είμαι ο πιο παλιός "ξένος" της ομάδας, ο πιο μεγάλος στην ομάδα και ο πιο εύσωμος

Από τότε που με είπε ο Μήτσος να μην φοράω γυαλιά ηλίου, φοράω συνέχεια μόνο το σκουφάκι μου

Με το βλέμμα στην Α1

Με βάζουν να παίζω αριστερό μπακ επειδή την κλοτσάω με το αριστερό

Η ομάδα θέλει τον Βάκκο της

Στο τέλος θα ανοίξω μαγαζί στην Σωσάνδρα

Αν παίζεις όλο το βράδυ μπορεί και να σε πάρουμε στην ομάδα

Ώπαααααααααααααα

Εδώ ένα απλός φίλαθλος ζήτησε να βγει φωτο με τα είδωλα του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)