Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

«Αντίο» στο ποδόσφαιρο από τον Φρανκ Λάμπαρντ

Τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια κρεμάει μετά από 21 χρόνια στα γήπεδα και αρκετές διακρίσεις και τίτλους, ο Φρανκ Λάμπαρντ.
Ο πρώτος σκόρερ στην ιστορία της Τσέλσι με
ανακοίνωσή του ευχαρίστησε την οικογένειά του, ενώ τόνισε πως θα ασχοληθεί με την προπονητική. Ο Λάμπαρντ έχει κατακτήσει τρία πρωταθλήματα με την Τσέλσι, τέσσερα Κύπελλα, δύο Λιγκ Καπ, δύο Community Shield, ένα Champions League και ένα Europa League.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του:
«Έπειτα από 21 εκπληκτικά χρόνια, αποφάσισα ότι είναι η σωστή στιγμή να σταματήσω. Παρά το γεγονός πως είχα προτάσεις για να συνεχίσω, τόσο από το εξωτερικό, όσο και από τα εγχώρια, αισθάνομαι ότι ήρθε η ώρα να γυρίσω σελίδα και να ανοίξω νέο κεφάλαιο στη ζωή μου. Είμαι τρομερά περήφανος για τους τίτλους που κατέκτησα, για τη θητεία μου στην εθνική ομάδα της πατρίδας μου, για τις περισσότερες από 100 συμμετοχές με το εθνόσημο και για τα περισσότερα από 300 γκολ καριέρας.

Έχω πολλούς που θέλω να ευχαριστήσω, από τους γονείς μου που μου έμαθαν την αξία της σκληρής δουλειάς για να πετύχεις αυτό που θέλεις, την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό. Τα κουβαλούσα πάντοτε μαζί μου αυτά που μου έμαθαν. Είμαι ευγνώμων στην οικογένειά μου, τη σύζυγό μου, Κριστίν και τις δύο μου κόρες, Λούνα και Ίσλα. Ήταν η δύναμή μου έξω από το γήπεδο. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τους φίλους μου, τις ομάδες μου, τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκα, συμπαίκτες και επιτελεία, προπονητές και προσωπικό. Ήταν τιμή μου που δούλεψα μαζί σας. Η Γουέστ Χαμ το 1996 με πίστεψε και μου έδωσε την ευκαιρία για το ντεμπούτο μου, ενώ πιο πρόσφατες υπήρξαν οι Μάντσεστερ Σίτι και New York City. Εκτιμώ τη στήριξη που είχα από τους οπαδούς αλλά και φυσικά από το City Football Club.


Η Τσέλσι είναι εκείνη η ομάδα που βρίσκεται στην καρδιά μου και καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της. Έχω τρομερές αναμνήσεις. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ευκαιρία που μου έδωσε και τις επιτυχίες στις οποίες φτάσαμε με την ομάδα. Είναι αδύνατο να ευχαριστήσω όλους έναν – έναν από τον σύλλογο για τη βοήθεια και τη στήριξή τους στα 13 χρόνια που βρισκόμουν εκεί. Θα είμαι αιώνια ευγνώμων στην ομάδα και σε όλους με τους οποίους συνεργάστηκα από την πρώτη ημέρα στην Τσέλσι. Οι οπαδοί, μας δώσατε τα πάντα και σε μένα και στους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές. Το πάθος τους και η δίψα τους για επιτυχίες αποτελούσαν κίνητρο για εμένα προσωπικά κάθε χρόνο.


Πλέον κοιτάζω μπροστά και ευχαριστώ την FA που μου δίνει την ευκαιρία να διαβάσω και να συμμετέχω στα σεμινάρια για την προπονητική. Ανυπομονώ για τις ευκαιρίες που θα μου παρουσιαστούν έξω από τον αγωνιστικό χώρο πλέον
».
Πηγή: altsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)