Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

Αρχισαν οι καταθέσεις για την μήνυση του Δημήτρη Βέσκου κατά του Δ, Μπίνου.


Άρχισαν ήδη να καταθέτουν οι πρώτοι μάρτυρες για την μήνυση που υπέβαλλε ο Δημοτικός Σύμβουλος Δημήτρης Βέσκος κατά του Δημάρχου Αλμωπίας Δ. Μπίνου , με το ψηφοδέλτιο του οποίου εκλέχτηκε.

Ο Δήμαρχος εντελώς απρόκλητα είχε επιτεθεί κατά του Δημήτρη Βέσκου σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου αφήνοντας σαφείς αιχμές  για μη νόμιμες συμπεριφορές , χωρίς να παρουσιάσει κανένα στοιχείο. Αιχμές συκοφαντικές και προσβλητικές για τον Δ. Βέσκο. Μάλιστα ο Δήμαρχος τον προκάλεσε τότε να του κάνει μήνυση.  
Ο Δ. Βέσκος είχε προαναγγείλει την υποβολή έγκλησης κατά του δημάρχου σε επόμενη συνεδρίαση στην οποία με μια λιτή αλλά ουσιαστική και περιεκτική δήλωση ανέφερε  ότι :


΄΄ο Δήμαρχος Αλμωπίας  εξαπέλυσε χωρίς καμία πρόκληση εναντίο μου απρόκλητη και αήθη επίθεση , επικαλούμενος ανυπόστατα γεγονότα ή καταστάσεις με μοναδικό σκοπό την πολιτική και κοινωνική προσβολή  και συκοφαντική δυσφήμιση. Η πολιτική  και κοινωνική μου καταξίωση  και η πολιτική μου σταδιοδρομία , επιτάσσουν  να αποκαταστήσω την αλήθεια και να σβήσω κάθε ίχνος αμφιβολίας στους πολίτες  για το πρόσωπό μου και την ακεραιότητά μου. Σύννομη επιλογή αποτελεί η προσφυγή μου  στη Δικαιοσύνη. Τις προσεχείς ημέρες  θα υποβάλλω έγκληση  ενώπιον της Εισαγγελέως Έδεσσας  κατά του Δημάρχου Αλμωπίας για όσα αναληθή  είπε στο δημοτικό συμβούλιο, προκειμένου να αποδείξω  την αναλήθεια όσων είπε και που είχαν στόχο να πλήξουν την αξιοπρέπεια  και το ήθος που πορεύομαι σε  όλη τη ζωή μου ως πολίτης και πολιτικός."


 Ο Δ.Βέσκος κινήθηκε χωρίς θόρυβο και υπέβαλε την έγκληση κατά του Δημάρχου. ‘Ετσι τώρα προχωρούν οι διαδικασίες



8 σχόλια:

  1. ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙ-ΓΟΥ-ΡΟ-ΤΑ-ΤΟΣΠΩΣ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΘΑ ΜΠΕΙ ,ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ, ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ; ; ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΘΟΡΥΒΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΑΡΧΕΊΟ. ΑΝ ΣΕ ΛΕΓΑΝΕ ΚΛΕΦΤΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΝΕΣ; ΟΧΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΚΆΝΕΙ ΜΉΝΥΣΗ ΈΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΟΤΙ ΕΊΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΤΙ ΠΡΌΣΩΠΟ ΤΟΥ. ΓΙΑΤΊ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΑΡΧΕΊΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΟΡΑΚΑΣ ΜΑΤΙ ΚΟΡΑΚΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΟΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΙΚΟΘΥΡΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΗ ΤΡΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)