Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Κώστας Καραϊσαρίδης



Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος  Αλμωπίας

Γεννήθηκα στην Σωσάνδρα . Από τα παιδικά μου χρόνια  υπήρξα βιοπαλαιστής και σπουδαστής . Εργάστηκα σκληρά στον τόπο μου και ως  μετανάστης στην Αμερική. Υπηρέτησα στον Ελληνικό και Νατοϊκό στρατό
Με την επιστροφή  μου στην πατρίδα και κάτω από  αντίξοες  συνθήκες  ξεκίνησα την επιχειρηματική μου δραστηριότητα. Κατάφερα μετά από πολλούς αγώνες να καθιερώσω τις επιχειρήσεις μου , ώστε να θεωρούμαι σήμερα πετυχημένος  και αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας.
Ως αυτοδημιούργητος γνωρίζω όλα τα στάδια  της παραγωγικής και εργατικής διαδικασίας.
Πιστεύω ότι  με την εμπειρία μου μπορώ να συμβάλω ουσιαστικά και αποτελεσματικά  στην βελτίωση του τόπου μας .
Είμαι υποψήφιος με τον Συνδυασμό η Αλμωπία της καρδιάς μας .

1 σχόλιο:

(3)