Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

‘’Αγαπητή μου Μελίτα’’


Απάντηση του Νίκου Σαμάνδη στην Μελίτα Χισκάκη


Μελίτα μου, αλήθεια λόγω της συνεργασίας που είχαμε την περίοδο των εκλογών και των συζητήσεων που κάναμε περίμενα λίγη μπέσα από πλευράς σου και τουλάχιστον ένα τηλεφώνημα προτού τοποθετηθείς τόσο χυδαία και δημόσια (δεδομένου ότι έχεις το αριθμό μου), ώστε να λυθεί το πρόβλημα που δημιούργησες στο μυαλό σου. Το πόστ στο blog ανανεώθηκε και το κακεντρεχές σχόλιο σου περάστηκε, εάν θεωρείς ότι υπάρχει φόβος προσωπικά για το δίμηνο στα Λουτρά μόλις στο απέρριψα.
Πέρα από το ότι θα κριθώ στην δουλειά μου από τον νέο πρόεδρο και την διοίκηση και εάν κριθώ ανεπαρκής θα απολυθώ, σε περιμένω με χαρά να έρθεις εσύ προσωπικά να δεις πως δουλεύω και πως εξυπηρετώ τους πελάτες ,εάν δεν με κρίνεις επαρκή μπορείς να εισηγηθείς στον νέο πρόεδρο των Λουτρών για την απόλυση μου.
Η αλήθεια είναι, ότι πίστεψα σε εσένα και στο ‘’όραμα’’ που έλεγες ότι έχεις για αυτόν τον τόπο και χάρηκα που αποφάσισες να ασχοληθείς με τα κοινά, όμως αποδεικνύεται  ότι προσπαθείς να γεμίσεις τα κενά της καθημερινότητάς σου ασχολούμενη με το τι κάνουν οι άλλοι και δημιουργείς με το μυαλό σου θέματα εκεί που δεν υπάρχουν. Λυπάμαι από καρδιάς για την λάσπη που έριξες στον πατέρα μου και ακόμα περισσότερο διότι σκέφτηκες πονηρά και χρησιμοποίησες εμένα, τον γιό του. Αλλά όπως στρώσει κανείς θα κοιμηθεί κιόλας, Μελίτα μου. 
Για εμένα το θέμα θεωρείται λήξαν και αφήνει γεύση πικρή. Πίστεψα σε εσένα και αγνόησα τα κακεντρεχή ανώνυμα σχόλια που λάμβανα στο blog για εσένα, θεωρώντας ότι η εικόνα που παρουσίαζες στις συναντήσεις μας ήταν αληθινή και γνήσια. Γράψε λάθος τελικά. Θέση δεν ανέλαβες ακόμα και ανέβηκες αρκετά ψηλά στο καλάμι.
Υ.Γ. 1. Σε ευχαριστώ για την επίθεση που έκανες  στον πατέρα μου χρησιμοποιώντας εμένα.
Υ.Γ.2. Εύχομαι σε οποιαδήποτε περίπτωση να μην χρησιμοποιήσει κάποιος το δικό σου παιδί εναντίον σου όπως εσύ (τα χτυπήματα κάτω από την ζώνη δεν αρμόζουν ούτε σε όσες/όσους φοράνε ρόζ φουστίτσες μπαλέτου).

Φιλικά
Νίκος Σαμάνδης - Τσολέκας


 

4 σχόλια:

  1. Αγόρι μου δεν αμφισβητεί κάνεις τις ικανότητες σου. Απλά πως επιλέχθηκες και προσληφθηκες τώρα; σε αγάπησε ξαφνικά ο μπινος; όσο για τη χισκακη ακόμα δεν είσαι γγ όταν γίνεις τότε μιλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Είπε ο γαιδαρος τον πετεινό κεφάλα" Η Μελίτα που δεν εχει καποια θεση στο Δημο κοβει και ραβει, μιλαει για τον Νικο που θα μπορουσε να εχει την ηλικια του γιου της. Σαν δεν ντρεπεται. Κ. Μελιτα αλλο ενα διμηνο στα Λουτρά και αλλο η φωτογραφημενη θεσουλα που ετοιμαζουν με τον τριπλασιο μισθό για σενα και για τεσσερα χρονια. Εκτός αν δεν δεχτεις το μισθό, αν και δεν τον εχεις αναγκη. Πολύ καλα τα ειπες Νικο. Μην ασχολείσαι Νικο με εκεινη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφού ρε σπίρτο δεν είναι γγ τότε τι δουλειά έχει μέρα νύχτα σε εκείνο το γραφείο!Αφου δεν είναι με πιο δικαίωμα διατάζει τους υπαλλήλους!!Μας δουλεύεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε. Και οι υπάλληλοι γιατί την ακούν και δεν την καταγγέλουν στους διευθυντές τους; Κάνομεν ότι θέλομεν. Ή αλλιώς: Δε μαμάμε κανέναν. Μπάβο κ. Μελίτα. Σαν τους διορισμένους επιτρόπους της χούντας!

      Διαγραφή

(3)