Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2021

Κορονοϊός: Πώς ανοίγουν νηπιαγωγεία, δημοτικά στις 11/01 – Με τηλεκπαίδευση Γυμνάσια, Λύκεια

σχολεία κορονοϊός τάξη αντισηπτικό μάσκες

 

Τι αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας - Μειώσεις στην ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ Λυκείου

Και επίσημα πλέον το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε το άνοιγμα των Δημοτικών Σχολείων και των Νηπιαγωγείων από τη Δευτέρα (11/01), μετά και τις προτάσεις των λοιμωξιολόγων για αυστηρά μέτρα. Οι δάσκαλοι καλούνται να αναλάβουν υπηρεσία από την Παρασκευή (08/01).

Τα Γυμνάσια και τα Λύκεια ξεκινούν με εξ αποστάσεως εκπαίδευση (τηλεκπαίδευση) την Παρασκευή (08/01) και η δια ζώσης επαναλειτουργία τους θα εξεταστεί το επόμενο διάστημα, όπως τόνισαν και οι ειδικοί. Μειώσεις στην ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ Λυκείου… Τι αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας.

Όσον αφορά στα μέτρα πρόληψης για να αποφευχθεί ο συνωστισμός και ο συγχρωτισμός είναι η διαφορετική ώρα προσέλευσης και αναχώρησης των μαθητών, καθώς και οι χρήση περισσοτέρων εισόδων σε όποια σχολικά συγκροτήματα υπάρχουν.

Παράλληλα έχει δρομολογηθεί ειδική πλατφόρμα μέσω της οποίας εκπαιδευτικοί θα μπορούν να αιτούνται δωρεάν εξέταση για τον κορονοϊό, ενώ ισχύουν όλα τα μέτρα όπως η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, η χρήση αντισηπτικών, οι σχολαστικοί καθαρισμοί, τα ειδικότερα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστήρια πληροφορικής, μουσικά όργανα κ.ά., και βεβαίως οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι από τον ΕΟΔΥ.

Τι αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας:

Κατόπιν θετικής εισήγησης της Επιτροπής των ειδικών, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει τη δια ζώσης επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων) από τη Δευτέρα 11/1/2021. Επίσης ανακοινώνεται η συνέχιση της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων από την ίδια ημερομηνία.

Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στα ανωτέρω σχολεία καλούνται να αναλάβουν υπηρεσία την Παρασκευή 8/1/2021 (δεν θα πραγματοποιηθεί τηλεκπαίδευση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση την 8/1/2021). Όσον αφορά στα γυμνάσια και τα λύκεια, ξεκινούν με εξ αποστάσεως εκπαίδευση την Παρασκευή 8/1/2021 και η δια ζώσης επαναλειτουργία τους θα εξεταστεί το επόμενο διάστημα.

Για τη δια ζώσης επαναλειτουργία των νηπιαγωγείων και δημοτικών θα ληφθούν επιπλέον μέτρα πρόληψης από τον κορωνοϊό αναφορικά με δύο κυρίως ζητήματα:

  • Τον συγχρωτισμό γονέων, κηδεμόνων και άλλων που συνοδεύουν τα παιδιά στα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία. Θα υπάρχει πλέον η πρόβλεψη:
  • για διαφοροποιημένη ώρα προσέλευσης και αναχώρησης, ανά ομάδες τμημάτων όπου αυτό είναι εφικτό και αναγκαίο (με εξαίρεση περιπτώσεις μαζικής μεταφοράς μαθητών),
  • για χρήση περισσοτέρων της μίας εισόδου της σχολικής μονάδας, όπου υπάρχουν.
  • Επιπλέον μέτρα πρόληψης για τους εκπαιδευτικούς. Ήδη έχει δρομολογηθεί ειδική πλατφόρμα μέσω της οποίας εκπαιδευτικοί θα μπορούν να αιτούνται δωρεάν εξέταση για τον κορονοϊό και θα ενημερώνονται για το ραντεβού τους με SMS για το πλησιέστερο από τα 386 σημεία ελέγχου σε όλη την Ελλάδα. Σημειώνεται ότι το μέτρο αυτό είναι εθελοντικό για τους εκπαιδευτικούς και καθαρά προληπτικής φύσης αναφορικά με την επιδημιολογική εικόνα στα σχολεία. Θα εκδοθούν αναλυτικές οδηγίες σχετικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας.

Παράλληλα, διατηρούνται σε ισχύ όλα τα ήδη ληφθέντα μέτρα πρόληψης και οι οδηγίες του ΕΟΔΥ, όπως η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, η χρήση αντισηπτικών, οι σχολαστικοί καθαρισμοί, τα ειδικότερα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστήρια πληροφορικής, μουσικά όργανα κ.ά., και βεβαίως οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι από τον ΕΟΔΥ.

Επισημαίνεται ότι εντός της εβδομάδας θα ανακοινωθεί συγκεκριμένη μείωση στην ύλη των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ Λυκείου».

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

«Το σχολείο είναι το φυσικό περιβάλλον μαθητών και εκπαιδευτικών, και η δια ζώσης διδασκαλία είναι αναντικατάστατη. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο ώστε να διατηρηθεί ζωντανή η μαθησιακή διαδικασία και να προχωρήσει η διδασκαλία της ύλης, καθ’ όλη τη διάρκεια αναστολής, σύμφωνα με τις υποδείξεις των ειδικών, της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων μας. Εκπαιδευτικοί και μαθητές μας το έχουν αξιοποιήσει στο έπακρο, έχουν επιδείξει αξιοσημείωτη προσαρμοστικότητα και έχουν κατορθώσει να συνεχιστεί όσο πιο απρόσκοπτα γίνεται η εκπαιδευτική διαδικασία.

Οι σημερινές συνθήκες μάς επιτρέπουν να ξεκινήσουμε σταδιακά το άνοιγμα των σχολείων μας, στη βάση εισήγησης των ειδικών και με πρώτο βήμα τα νηπιαγωγεία και δημοτικά, δεδομένων και των ιδιαίτερων κοινωνικών και ψυχοσυναισθηματικών αναγκών των μικρών μας μαθητών, καθώς και τη συνέχιση της δια ζώσης λειτουργίας των ειδικών μας σχολείων.

Θέλουμε ανοιχτά σχολεία, θέλουμε τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς μας στις αίθουσες. Η πανδημία είναι ακόμη εδώ και η δυνατότητα να ανοίξουμε και να διατηρήσουμε τα σχολεία μας ανοιχτά θα αποτελέσει συλλογική επιτυχία. Η προσπάθεια θα συνεχιστεί, ώστε να επαναλειτουργήσουν δια ζώσης και οι λοιπές εκπαιδευτικές δομές της χώρας».

Υπενθυμίζεται ότι μέχρι και το πρωί της Δευτέρας (11/01) έχουν διάρκεια και τα νέα μέτρα της κυβέρνηση για τη μη εξάπλωσης του κορονοϊού με επαναφορά του lockdown σε όλη τη χώρα, μετά από απόφαση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, για προληπτικούς λόγους, ώστε να φανεί ποια θα είναι η εικόνα στη χώρα με τα κρούσματα, μετά τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, ώστε να ανοίξουν και τα σχολεία τη Δευτέρα (11/01), όπως είχε τονίσει και ο Στέλιος Πέτσας. Με πιο αυστηρά μέτρα, σύμφωνα με όσα είχα γίνει γνωστά

Το προηγούμενο lockdown έληγε κανονικά στις 7 του μήνα, και τα μέτρα είχαν αλλάξει κατά τη διάρκεια των γιορτών, όπως το click away στα καταστήματα και την παρουσία συγκεκριμένου αριθμού πιστών στις εκκλησίες. Με την Ιερά Σύνοδο τη Δευτέρα (04/01) να αντιδρά στα νέα μέτρα και να θέλει πιστοί να υπάρχουν στους ναούς και τα Θεοφάνεια

Πηγή:altsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)