Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021

Άδωνις αδειάζει Κικίλια για τον εμβολιασμό υπουργών

Μιχάλης Χατζηκωνσταντίνου
Μιχάλης Χατζηκωνσταντίνου


«Δικαίως έγινε η φασαρία, όχι αδίκως» είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης για τους εμβολιασμούς σε κυβερνητικούς αξιωματούχους. 

Το υπουργείο Υγείας «φωτογράφισε» ο Άδωνις Γεωργιάδης ως υπεύθυνο για την υπόθεση του κατά προτεραιότητα εμβολιασμού των υπουργών και εξέφρασε μάλιστα την άποψη ότι «δικαίως έγινε φασαρία» για το συγκεκριμένο θέμα.

Απαντώντας στην κριτική που του ασκήθηκε από τον ΣΥΡΙΖΑ για το γεγονός ότι και ο ίδιος εμβολιάστηκε κατά προτεραιότητα, ο υπουργός Ανάπτυξης αποκάλυψε στη Βουλή ότι δεν εμβολιάστηκε από δική του πρωτοβουλία αλλά από ξαφνική εντολή που έλαβε από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών του υπουργείου Υγείας.

«Εγώ προσωπικά -και οι άλλοι Υπουργοί εξ όσων γνωρίζω- δεν είχαμε ζητήσει να εμβολιαστούμε» είπε ο κ. Γεωργιάδης και πρόσθεσε: «η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών μας ενημέρωσε ξαφνικά στο γραφείο μου: “αύριο στις 9.00 το πρωί να πάτε να κάνετε τη δόση του εμβολίου σας, γιατί αποφασίσαμε να κάνουν τα μέλη της Κυβέρνησης”». «Πήγα. Ούτε ζήτησα ούτε δεν ζήτησα να εμβολιαστώ. Μου είπαν “να πας” και πήγα» εξήγησε εξιστορώντας τα γεγονότα.

Ο κ. Γεωργιάδης πήρε όμως και σαφή θέση για την απόφαση να εμβολιαστούν δεκάδες κυβερνητικοί αξιωματούχοι πριν από τους υγειονομικούς και τον πιο ευάλωτο πληθυσμό. «Δικαίως έγινε η φασαρία, όχι αδίκως» συμπλήρωσε. «Εμένα γιατί με κατηγορείτε;

Με πήρε κάποιος τηλέφωνο και μου είπε αποφασίσαμε να πάτε να εμβολιαστείτε» διερωτήθηκε ο κ. Γεωργιάδης.

Πηγή: ieidiseis.gr

1 σχόλιο:

  1. Δεν φταιω εγω ο Κικιλιας με εμβολιασε.
    Τιναφτοι ρε!
    Αν δεν χαφιεδισουν μια μερα πεφτουν σε καταθλιψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)