Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021

ΕΚΤΟΣ ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ Ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΕΔΕΣΣΑ

Η κοροϊδία δεν έχει τελειωμό


Η χρηματοδότηση του αυτοκινητοδρόμου Θεσσαλονίκης-Έδεσσας απορρίφθηκε, με αποτέλεσμα πλέον να εξετάζεται η κατασκευή του με τη μέθοδο ΣΔΙΤ

Χάνει την ευκαιρία της χρηματοδότησής του από το Ταμείο Ανάκαμψης το έργο της κατασκευής αυτοκινητοδρόμου Θεσσαλονίκης - Έδεσσας (παρακάμψεις Γιαννιτσών και Χαλκηδόνας και τμήμα Μαυροβούνι - Έδεσσα).

Αν και δεν υπάρχουν ακόμη επίσημες ανακοινώσεις, το παράθυρο ελπίδας για να βρεθεί η χρηματοδότηση των περίπου 300 εκ. ευρώ που απαιτούνται για να αποκτήσει ο δρόμος χαρακτηριστικά αυτοκινητοδρόμου και να αποκτήσει και ο νομός Πέλλας σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη μέσω αυτοκινητοδρόμου (η Έδεσσα είναι η μόνη πρωτεύουσα νομού της Κεντρικής Μακεδονίας που δεν έχει), κλείνει άδοξα, παρά τις προσπάθειες που έγιναν και την ωρίμανση όλων των αναγκαίων μελετών.

Το έργο μπορεί να έχει μελετητική ωριμότητα, όμως το Ταμείο Ανάκαμψης ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να χρηματοδοτήσει οδικά έργα, πέραν της ολοκλήρωσης του άξονα Ε65 (κατατέθηκε ως περιβαλλοντικό έργο και ως αντιστάθμισμα για την απολιγνιτοποίηση της δυτικής Μακεδονίας) και του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (δρόμος με υπερβολικά τροχαία ατυχήματα).

Ο αυτοκινητόδρομος Θεσσαλονίκης - Έδεσσας μπαίνει πλέον σε περιπέτειες, δεδομένου ότι θα πρέπει να αναζητηθεί εκ νέου χρηματοδότηση και τα χρηματοδοτικά εργαλεία για προϋπολογισμό 300 εκ. ευρώ δεν είναι εύκολο να βρεθούν.



1 σχόλιο:

  1. Έτσι.
    Ρίχτερ τους κι άλλα και μη στεναχωριέστε.
    Είναι γίδια. Δε νογάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)