Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

Αθανασιάδης: Αφιέρωσε το βραβείο του MVP στη γυναίκα του – «Έπεσα αλλά ξανασηκώθηκα επειδή μου άπλωσες το χέρι»

Αθανασιάδης: Αφιέρωσε το βραβείο του MVP στη γυναίκα του – «Έπεσα αλλά ξανασηκώθηκα επειδή μου άπλωσες το χέρι» 

 Ο Γιώργος Αθανασιάδης αναδείχθηκε MVP στη μεγάλη νίκη της Σερίφ κόντρα στην Ρεάλ Μαδρίτης και αφιέρωσε το βραβείο στη γυναίκα του!

Αθανασιάδης: Η Σερίφ έγραψε ιστορία στη Μαδρίτη, με τη νίκη της με 1-2 κόντρα στη Ρεάλ για την δεύτερη αγωνιστική των ομίλων του UEFA Champions League, με τον Γιώργο Αθανασιάδη να κατεβάζει ρολά με τις αποκρούσεις του και να αναδεικνύεται MVP του αγώνα.

Μετά τη συγκλονιστική του εμφάνιση, ο ίδιος θέλησε να αφιερώσει αυτό το βραβείο στη γυναίκα του, Ρεβέκκα, η οποία όπως χαρακτηριστικά έγραψε σε ανάρτηση του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ήταν αυτή που τον ξανασήκωσε όταν έπεσε!

«Αυτό το αφιερώνω στην γυναίκα μου Ρεβέκκα στα δύσκολα ήσουν δίπλα μου όσο κανείς άλλος.. έπεσα αλλά ξανά σηκώθηκα επειδή μου άπλωσες το χέρι σου και μου έδειξες να μην τα παρατάω ποτέ», έγραψε ο Γιώργος Αθανασιάδης στο μήνυμα προς την σύντροφο του.

Πηγή: sportime.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)