Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

Στάθης Παναγιωτόπουλος: Έρευνα και για άλλα ροζ βίντεο που φέρεται να ανέβασε ο παρουσιαστής

Facebook

 

 Μετά τον σάλο που προκλήθηκε για το περιστατικό με την πρώην σύντροφο του γνωστού πρώην πλέον παρουσιαστή των Ράδιο Αρβύλα Στάθη Παναγιωτόπουλου, το φως της δημοσιότητας είδαν και άλλες καταγγελίες για τη δημοσιοποίηση πορνογραφικού υλικού με άλλες κοπέλες, από τον ίδιο.

 Σύμφωνα λοιπόν με την ιστοσελίδα GrTimes, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για να διαπιστωθεί αν στοιχειοθετείται παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Και συγκεκριμένα το αδίκημα της «ανακοίνωσης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν τη σεξουαλική ζωή φυσικών προσώπων, κατ’εξακολούθηση». Η έρευνα ανατέθηκε στην Υποδιεύθυνση Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος.

«Μετά από όλα αυτά μου ζήτησε να συνευρεθούμε ξανά ερωτικά»

Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, η πρώην σύντροφός του Στάθη Παναγιωτόπουλου μίλησε σε πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ, με αφορμή τα βίντεο ερωτικού περιεχομένου που ανήρτησε ο δημοσιογράφος σε πορνογραφικές σελίδες. Όπως ανέφερε η ίδια, ο παρουσιαστής της ζήτησε να τραβήξουν τα συγκεκριμένα βίντεο, γιατί του… έλειπε. Μάλιστα, όταν ενημερώθηκε πως έχουν ανέβει σε πορνογραφικές σελίδες, κατέθεσε μήνυση σε βάρος του, όμως, δυο μήνες μετά ανήρτησε ένα ακόμα βίντεό τους.

«Έλα να βγάλουμε αυτό το βίντεο, να το έχουμε για μας, επειδή είσαι σε άλλη πόλη και μου λείπεις. Ήμουν 100% σίγουρη ότι ήταν αυτός, ότι το βίντεο δεν ήταν προϊόν υποκλοπής. Κατατέθηκε μήνυση τον Φεβρουάριο του 2019 κι αυτός ανέβασε ακόμη ένα βίντεο τον Απρίλιο του 2019» δήλωσε, χαρακτηριστικά, η κοπέλα.

Στην ερώτηση, γιατί δεν τον συνέλαβαν, αφού είχε καταθέσει μήνυση εις βάρος του, το θύμα απάντησε πως «δεν τον συνέλαβαν επειδή οι τρεις αστυνομικοί του τμήματος Αλοννήσου είπαν ότι δεν ξέρουν πού μένει και δεν τον εντόπισαν. Δήλωσε ασθένεια και δεν παραβρέθηκε στη δίκη που είχε οριστεί για τις 22 Σεπτέμβριου 2021, οπότε η δίκη πήρε αναβολή για τις 9 Φεβρουάριου 2022. Ο αδελφός του που είναι δικηγόρος δεν θέλει να τον αναλάβει! Ό,τι βίντεο ή φωτογραφία είχε δική μου κατέβηκε υστέρα από αίτημα μου στις πλατφόρμες. Ο Στάθης δεν κατέβασε το βίντεο».

«Είναι πολύ χειριστικός και με τούμπαρε»

 Η καταγγέλλουσα, επίσης, αποκάλυψε ό,τι ο Στάθης Παναγιωτόπουλος είχε επικοινωνήσει μαζί της τον περασμένο Αύγουστο, ζητώντας της να τον συγχωρήσει και να τα βρουν εξωδικαστικά. «Μου λέει “μετάνιωσα και έχω αλλάξει” αλλά το υλικό παρέμενε αναρτημένο! Είχαμε επικοινωνία τον τελευταίο καιρό και μου έλεγε ότι άλλαξε και ήθελα να του δώσω μια ευκαιρία. Εξέφρασε την επιθυμία να τα βρούμε εξωδικαστικά. Είναι πολύ χειριστικός και με τούμπαρε»

Παράλληλα, η ίδια πήγε στην Αλόννησο για να δει αν όντως άλλαξε. Ωστόσο, κατάλαβε πως δεν είχε καμία πρόθεση να συζητήσουν το θέμα. Απέφευγε να βρεθούν, ενώ τότε ήταν που έμαθε και για τη σχέση του. «Tους πέτυχα στο δρόμο μαζί. Της είπα "το ξέρεις ότι είσαι μ’ αυτόν τον άνθρωπο που έχει ανεβάσει βίντεο μου;". Ο ίδιος μου είπε ότι είναι… ποταπό. Μετά, μου έστειλε ένα μήνυμα που έγραφε: "Δεν σου κρατάω κακία γι’ αυτό που έκανες. Nα ξέρεις, πέτυχες αυτό που ήθελες". Νόμιζα ότι έχουν χωρίσει, μετά έμαθα ότι παντρεύτηκε και μου φαίνεται παράλογο όλο αυτό. Ποιος παντρεύεται κάποιον που έχει γνωρίσει πριν από 15 ημέρες και ενώ ξέρει όλα αυτά που έχει κάνει;»

Κλείνοντας, η κοπέλας ανέφερε πως ο Στάθης Παναγιωτόπουλος, έπειτα απ' όλα αυτά, της είπε ότι του αρέσει ακόμη και ότι θα επιθυμούσε να συνευρεθεί ξανά μαζί της. «Tου το ξέκοψα, του είπα ότι δεν μπορώ να τον δω ερωτικά έπειτα απ’ όλο αυτό. Το μόνο που μου είπε είναι ότι ποτέ δεν σκέφτηκε ότι κάνει κακό και θίγει τις κοπέλες. Πίστευα ότι δεν είναι κακό. Κρίμα που έγιναν έτσι τα πράγματα, θα μπορούσαν να είναι αλλιώς».

«Μου έλεγε ακραίες φαντασιώσεις που κάποιες από αυτές είναι και ποινικά κολάσιμες»

Την ίδια ώρα, η πρώην σύντροφος του δημοσιογράφου και παρουσιαστή μίλησε στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού. Στην ερώτηση, πώς της συμπεριφερόταν κατά τη διάρκεια της σχέσης τους, εκείνη απάντησε: «Αρχικά, έλεγε πως του αρέσω πολύ και είμαι γλυκό κορίτσι και χαίρεται που με γνώρισε. Μετά όσο προχωρούσε η σχέση γινόταν πολύ εκδηλωτικός. Εγώ ήμουν τρελά ερωτευμένη μαζί του και ξέρω πως κάποιοι θ' απορούν με αυτό, αλλά αυτός ο άνθρωπος είχε κάτι που δεν μπορούσα να φύγω μακριά του, για μένα ήταν κάτι σαν μέντορας και θεωρώ πως είχε βρει τον τρόπο να με χειρίζεται απόλυτα» απάντησε. 

Σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται η ίδια, η σχέση τους κράτησε δύο χρόνια. «Τους τελευταίους έξι μήνες άρχισα να έχω ένα αίσθημα πίεσης από τον τρόπο ζωής που ήθελε να κάνει. Άρχισε να μου λέει ακραίες φαντασιώσεις που κάποιες είναι και ποινικά κολάσιμες. Αυτό ήταν το τέλος. Όσο και να τον αγαπούσα, κατάλαβα πως αυτός ο άνθρωπος μου κάνει κακό και γι' αυτό απομακρύνθηκα. Μετά από ένα σημείο είχα καταλάβει την εμμονή του να βιντεοσκοπεί και να κρατάει αρχείο με κοπέλες. Αλλά το να τα δημοσιεύσει δεν μπορούσα να το φανταστώ κυρίως λόγω του ονόματός του και ότι θα έβαζε σε τέτοιο κίνδυνο την καριέρα του». 

Πηγή: ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)