«Η
μέση τιμή σήμερα αγγίζει το 1,90€ πανελλαδικά, η οποία είναι πολύ υψηλή
τιμή για την αμόλυβδη βενζίνη, όπως επίσης και για το πετρέλαιο
θέρμανσης και το πετρέλαιο κίνησης το οποίο είναι κόστος ενέργειας για
όλα τα παραγόμενα προϊόντα αλλά και
για τις παροχές υπηρεσιών οι οποίες ανεβάζουν το κόστος και έτσι αυτός
που το πληρώνει τελικά είναι ο καταναλωτής», τόνισε μιλώντας στο Πρώτο
Πρόγραμμα, ο αντιπρόεδρος Συνδέσμου Πρατηριούχων και Εμπόρων Καυσίμων,
Γιώργος Ασμάτογλου.
Είναι
σταθερά ανοδική η πορεία του διυλισμένου προϊόντος του πετρελαίου και
αν κάνει για λίγο μια κάμψη, ξαναγυρίζει πάλι ανοδικά, ανέφερε ο κ.
Ασμάτογλου. Οι πολύ μικρές μειώσεις που έχουν υπάρξει όχι μόνο δεν έχουν
φανεί αλλά το αμέσως επόμενο διάστημα καλύπτεται η μείωση και
ανεβαίνουν προς τα πάνω πάλι οι τιμές. «Συνεχίζει η ανοδική πορεία λίγο
λίγο κάθε μέρα, το βλέπω και στις προβλέψεις τις διυλιστηριακές που και
στην αυριανή μέρα θα είναι προσθετική, όπως και σήμερα ήταν αρκετά υψηλή
η αύξηση για όσους θα πάρουμε καύσιμα σε σχέση με την χθεσινή χρέωση.
Είναι ακριβότερο το καύσιμο που θα αγοράσουμε οι πρατηριούχοι σήμερα
όπως θα είναι και αύριο και μεθαύριο, σύμφωνα με τις προβλέψεις». Εάν
ήταν πράγματι παροδική η ανοδική πορεία των καυσίμων θα έπρεπε να είχε
τελειώσει το αργότερο τον Δεκέμβριο, αλλά βρισκόμαστε ήδη στον
Φεβρουάριο και οι αυξήσεις τραβούν την ανηφόρα, είπε χαρακτηριστικά ο κ.
Ασμάτογλου. Αυτό δικαιολογεί και τις αυξήσεις που έχουμε δει στα
προϊόντα στα ράφια των σουπερμάρκετ, καθώς προέρχονται από την υψηλή
τιμή των καυσίμων. «Λέγαμε πάντοτε ότι θα πρέπει στις περιπτώσεις που
αυξάνεται η διεθνής τιμή του αργού πετρελαίου να υπάρχει ένας μηχανισμός
να μειώνεται ο ειδικός φόρος κατανάλωσης, ο οποίος επιβαρύνεται και από
τον ΦΠΑ και δεν ξέρω αν θα ξεπεράσουμε και τα 2 ευρώ την βενζίνη. Θα
μπούμε σε μια μεγάλη ύφεση που δεν θα φέρει έσοδα στα ταμεία του
κράτους, γιατί η μικρή τιμή και ο κύκλος εργασιών είναι αυτό που
επιφέρει έσοδα» επεσήμανε ο κ. Ασμάτογλου.
Πρόσθεσε
ακόμη, πως αυτές οι τιμές έχουν επηρεάσει πολύ την τσέπη του
καταναλωτή. «Το είδαμε και με το πετρέλαιο θέρμανσης, με τον χιονιά, οι
ποσότητες που είχαν παραγγελθεί ήταν πολύ μικρές, οι δεξαμενές ήταν
άδειες και όπου δεν μπόρεσε να γίνει η διανομή, τουλάχιστον στα βόρεια
προάστια που έπεσε πολύ χιόνι, έμειναν πάρα πολλά σπίτια χωρίς
πετρέλαιο, δεν είχαν άλλους τρόπους θέρμανσης, με ηλικιωμένους και δεν
μπορείτε να φανταστείτε τι αντιμετωπίσαμε αυτές τις μέρες».
«Κάτι
πρέπει να γίνει» τόνισε ο κ. Ασμάτογλου, επισημαίνοντας ότι το πρόβλημα
δεν είναι μόνο εγχώριο, αλλά αφορά όλη την Ευρώπη. Στην νησιωτική
Ελλάδα, σε ορισμένες περιοχές η τιμή της βενζίνης ξεπερνά τα 2,20 ευρώ
και θα αγγίξουμε τα 2 ευρώ και στα μεγάλα αστικά κέντρα» σημείωσε...
protothema.gr
Ευκαιρία να αναδειχθεί η γοητεία του ποδηλάτου, η οικολογική του διάσταση, η συνεισφορά του στη διατήρηση καλής φυσικής κατάστασης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες και συ Σάνια. Τι σε διορίσαμε;
Βάζεις 50€ πετρελαιο και στπν αποδειξη γραφη 26€ καθαρη αξια πετρελαιου και 24€ ΦΠΑ. Πλακα μας κάνετε? Ας κατεβάσουν τους φόρους,τα καύσιμα φθηνά είναι.Αυτό ειναι το κρατος της ΝΔ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλοίμονο στον αγρότη τον εργάτη και τη φτωχολογιά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί πού κούνησαν σημαιουλες στα κόμματα στους Δήμους περιφέρειες κλπ.. οι γνωστοί βολεμένοι τεμπελχανάδες είναι οι τυχεροί...
Όσο και να πάει η βενζίνη τζάμπα χρήμα παίρνουνε, ούτε τούς νοιάζει. Το 95% από αυτούς δεν προσφερουν τίποτα απολύτως. Όσο για τούς υπόλοιπους τρέξτε ξανά να βγάλετε τούς βουλευτές, τούς συμβούλους τής περιφέρειας, Δημοτικούς συμβούλους κλπ...
Οι δημόσιοι τεμπελό υπαλληλοι στά ταβερνάκια και στα καφέ και οι υπόλοιποι θα τούς βλέπουμε από τά παράθυρα τών καταστημάτων...
Οι εργάτες αγρότες κτηνοτρόφοι στη πείνα και οι δημόσιοι τεμπελχανάδες στά γκουρμέ...