Σάββατο 2 Απριλίου 2022

«Υπάρχουν κοινά ευρήματα στα αποτελέσματα της Τζωρτζίνας και της Μαλένας»

Ανεπιθύμητη στις φυλακές η Ρούλα Πισπιρίγκου για την οποία αναζητείται κελί απομόνωσης αφού έχει γίνει «κόκκινο πανί» λόγω της αποτροπιαστικής υπόθεσης των θανάτων των τριών κοριτσιών από την Πάτρα.

Η κατηγορούμενη αρνείται μέχρι σήμερα να ομολογήσει τη δολοφονία του 9χρονου παιδιού της, το οποίο σύμφωνα με το διαβιβαστικό της Ασφάλειας έπαθε εννιά ιατρικά επεισόδια, όλα σε νοσοκομεία αλλά κανένα μέσα σε ΜΕΘ, την ώρα που εξετάζεται εάν η ίδια εμπλέκεται στο θάνατο των δύο άλλων ανηλίκων, Μαλένας και Ίριδας.

Οι έρευνες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ενώ συνεχίζονται οι αναλύσεις των επιστημόνων για τον θάνατο της Τζωρτζίνας με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως εξετάζεται η ύπαρξη δεύτερης ουσίας πέραν της κεταμίνης, που της χορηγήθηκε σε θανατηφόρα ποσότητα, τέσσερις φορές μεγαλύτερη από αυτήν που μπορεί να σκοτώσει έναν ενήλικα.

«Πολλές φορές τα ευρήματα που έχουμε μας δίνουν πάτημα και για δεύτερη και τρίτη ανάλυση και γ’ αυτό είχαμε πει ότι μπορεί να πάρει περισσότερο χρόνο. Υπάρχει κάποια τέτοια αξιολόγηση αυτή τη στιγμή. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν επισήμως από την Ιατροδικαστική Υπηρεσία Αθηνών» δήλωσε χθες βράδυ στο «Φως στο Τούνελ» η καθηγήτρια Φαρμακολογίας, Χρυσάνθη Σαρδέλη.

Μάλιστα, η Ελένη Ζαγγελίδου, προϊστάμενη της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Θεσσαλονίκης όπου γίνονται οι εξετάσεις, αποκάλυψε πως υπάρχουν κοινά ευρήματα στα αποτελέσματα της Τζωρτζίνας και της Μαλένας, το πρώτο από τα τρία παιδιά της οικογένειας που πέθανε, σε ηλικία 3,5 ετών τον Απρίλιο του 2019.

Επίσης, φίλη της κατηγορούμενης υποστήριξε μιλώντας στην εκπομπή ότι η δεύτερη της είχε πει ότι στο Καραμανδάνειο νοσοκομείο της Πάτρας η Τζωρτζίνα νοσηλευόταν σε δίκλινο, ενώ ήταν σε μονόκλινο με κοινό μπάνιο. «Την ρώτησα “είσαι σε μονόκλινο” και μου λέει “όχι σε δίκλινο”. Ρωτούσα επειδή φοβόμουνα μη γίνει κάτι. Ήταν πρόσφατος ο θάνατος της μπέμπας και ρωτούσαμε οι γνωστές της αν έχει παρέα στο νοσοκομείο και μας έλεγε ότι είναι δίπλα της η κοπέλα. Μάλιστα, όταν μου είπε για την ανακοπή στο τηλέφωνο μου είπε λεπτομέρειες. Ότι τράβηξε την κουρτίνα για να μην δει η άλλη μητέρα και το παιδί της την Τζωρτζίνα, όπως ήταν. Η Ρούλα της είπε "πάρε το παιδί και βγες έξω"». Ερωτήματα προκύπτουν και από το γεγονός ότι η Ρούλα Πισπιρίγκου ζήτησε η 9χρονη κόρη της να ταφεί μαζί με το τάμπλετ της, επειδή υποτίθεται ότι δεν το αποχωριζόταν, όπως και έγινε. 

Η Πισπιρίγκου από την πλευρά της, μέσα από τη ΓΑΔΑ όπου παραμένει φρουρούμενη μέχρι την απολογία της τη Δευτέρα, μετέφερε σε συνέντευξή της τη συζήτηση που είπε ότι είχε με τον πατέρα των κοριτσιών Μάνο Δασκαλάκη: «Μου λέει, “μα δεν μπορώ να βγω από το σπίτι μου”. Του λέω, “μα είσαι με τα καλά σου, παιδάκι μου; Εχεις καταλάβει πού είμαι;” του λέω. “Εχουν πέσει πάνω όλοι να με φάνε, με διώξανε από τη δουλειά” […], μου λέει, “κι εγώ τι να κάνω, να βάλουν κι εμένα και τον πατέρα μου μέσα;”».

Ο 30χρονος μίλησε στον ANT1 τονίζοντας το εξής: «Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να γίνει τιμητής της αγάπης και της οδύνης μου για τα τρία χαμένα παιδιά μου. Όσον αφορά την κατηγορούμενη και τον διάλογο που έγινε μεταξύ μας δεν έχω να κάνω καμία απολύτως δήλωση. Δεν έχω να σας πω κάτι. Αντιλαμβανόμενος την ιδιαίτερα δυσχερή θέση της, θα μιλήσουμε εκεί που πρέπει και όταν πρέπει. Με τους αρμόδιους. Δεν κρυβόμαστε από κανέναν απολύτως. Δεν έχω να κρύψω κάτι». 

Πηγή: efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)