Στα social media εκδηλώθηκε η πρώτη σφοδρή αντίδραση από σύνολο των οργανωμένων οπαδών και συνδέσμων του ΠΑΟΚ στην ανακοίνωση συμφωνίας της ΠΑΕ με τη «Μαλαματίνα» η οποία επιστρέφει ως χορηγός στον σύλλογο.
Ο χρόνος ανακοίνωσης της συμφωνίας μόνο τυχαίος δεν μπορεί να θεωρηθεί καθώς έρχεται μόλις λίγα εικοσιτετράωρα μετά την εμφάνιση των απεργών της εταιρείας στο άνοιγμα της πιο πολυσυζητημένης συναυλίας των τελευταίων δεκαετιών, του ΛΕΞ στο «Καυτανζόγλειο» την περασμένη Παρασκευή.
Δημόσια αποδοκιμασία
Τυχαία δεν θεωρείται και η έμμεση πλην δημόσια αποδοκιμασία με ανάρτηση της φωτογραφίας συνθήματος υπέρ των απεργών που ανέβασε χθες βράδυ η σελίδα του fb «ΠΑΟΚ 1926.gr» (22.000 ακόλουθοι) που χρησιμοποιείται για ανακοινώσεις που απηχούν θέσεις όλων των συνδέσμων.
Μόλις προχθές έγινε γνωστό με επίσημη ανακοίνωση ότι η οινοποιία θα είναι χορηγός του ΠΑΟΚ για τρία χρόνια με μότο «ΠΑΟΚ, Ρετσίνα, Μαλαματίνα». Το ποσό της χορηγίας δεν ανακοινώθηκε –άραγε για να μετρηθούν πρώτα οι αντιδράσεις;– παρά μόνο ότι «σηματοδοτεί την επανένωση μεταξύ των δύο εμβληματικών ονομάτων της Βόρειας Ελλάδας έπειτα από δύο χρόνια και αναδεικνύει τον σεβασμό στο λαοφιλές άθλημα του ποδοσφαίρου αλλά και στην αξία της κοινωνικής προσφοράς».
Στο σχετικό δελτίο Τύπου υπάρχουν δηλώσεις του Ευάγγελου Χρυσοχόου, Deputy CEO Commerce & Marketing της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, και του διευθύνοντας συμβούλου της οινοποιίας, Νίκου Κεράνη, με αναφορές στο γεγονός ότι «η "Μαλαματίνα" είχε ταυτίσει το όνομά της με τον ΠΑΟΚ και ήταν συνοδοιπόρος των οπαδών της ομάδας του Δικεφάλου σε όλες τις "ασπρόμαυρες" στιγμές τους».
Πρόκειται για σαφέστατη απόπειρα ρελάνς της εταιρείας στον επικοινωνιακό πόλεμο με τους απεργούς και τους χιλιάδες αλληλέγγυους και συμπαραστάτες στον αγώνα τους εδώ και τρεις μήνες. Είναι καθαρό επίσης ότι η διαφημιστική καμπάνια που είχε ξεκινήσει η νέα ιδιοκτησία της εταιρείας, «ντύνοντας» τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ με την ετικέτα της, ακυρώθηκε μέσα σε ένα βράδυ από την «κόκκινη λάμψη» της τεράστιας συναυλίας του ΛΕΞ η οποία καταύγασε πολύ μακρύτερα από τη Θεσσαλονίκη.
«Καθίστε καλά»
Η επιλογή του ράπερ να ανεβάσει στη σκηνή τους απεργούς που διάβασαν ένα σύντομο συγκινητικό μήνυμα για τον αγώνα τους είχε προωθητική δύναμη επικοινωνιακού πυραύλου. Η εταιρεία μπροστά στην προφανή επικοινωνιακή ήττα ρίχνει χρήματα, αυτή τη φορά για να απευθυνθεί στους πολυπληθείς οπαδούς του ΠΑΟΚ, οι οποίοι πάντως δεν έχουν δώσει δείγματα μέχρι τώρα ότι αδιαφορούν για τα γενόμενα στην κοινωνία.
«Καθίστε καλά εκεί στην PAOK FC / ΠΑΕ ΠΑΟΚ και ακυρώστε άμεσα τη χορηγική συμφωνία», αναφέρει άλλη ανάρτηση σε γνωστή σελίδα του fb με 10.000 ακολούθους (Αντιφασίστες οπαδοί/φίλαθλοι ΠΑΟΚ - Antifa Fans of PAOK). Μεταξύ άλλων τονίζουν πως «ο οπαδός του ΠΑΟΚ δεν συμπορεύεται, ούτε θα συμπορευτεί ποτέ με την αδικία και την εκμετάλλευση. Κι είμαστε κι εμείς εδώ να τους θυμίσουμε με τη σειρά μας πως η αξιοπρέπεια δεν υφαρπάζεται, ούτε συντρίβεται. Αλληλεγγύη στους απεργούς της ΜΑΛΑ - ΜΑΤ – ΙΝΑ». Το θέμα υπάρχει, άνοιξε και το κουβεντιάζουν. Μένει να φανεί αν και τι έκταση θα πάρει τις επόμενες μέρες.
Πηγή:efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου