Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2022

: "ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΥΑΣ ΚΑΪΛΗ -



“Χτες βράδυ, οι δυνάμεις του λαϊκισμού, του φανατισμού και της τυφλής βίας χτύπησαν πισώπλατα τους αρμούς της φιλελεύθερης δυτικής δημοκρατίας. Το βελγικό καθεστώς με συνέλαβε με ψεύτικες

κατηγορίες για χρήματα που βρέθηκαν σπίτι μου στα πλαίσια οργανωμένης σκευωρίας, από εκείνες που έχουμε συνηθίσει να στήνουν οι πολιτικοί μας αντίπαλοι. Για να με κατηγορήσουν, παραβίασαν βάναυσα την ιδιωτικότητα των τηλεφωνικών μου επικοινωνιών με μεθόδους που θυμίζουν Στάζι και καθεστώτα τύπου Ανατολικής Γερμανίας και Βενεζουέλας. Το απόρρητο των επικοινωνιών είναι κατά το ελληνικό Σύνταγμα και τις διεθνείς συμβάσεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟ.
Καλώ τον Πρωθυπουργό της χώρας μου, της Ελλάδας, που η ευαισθησία του στο συγκεκριμένο ζήτημα είναι ΕΓΝΩΣΜΕΝΗ, να παρέμβει στους Ευρωπαίους ηγέτες για την απελευθέρωσή μου. Τα χρήματα που βρέθηκαν στο σπίτι μου είναι απολύτως αιτιολογημένα. Μετά το ψυχολογικό τραύμα που μου άφησε η πικρή εμπειρία των κλειστών τραπεζών το καλοκαίρι του 2015 (θα θυμάμαι πάντα ένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ρεπορτάζ του Νίκου Υποφάντη!), κρατώ πάντα σπίτι μου ένα μικρό χρηματικό ποσό σε δεσμίδες για να τις χαϊδεύω, στα πλαίσια θεραπευτικής συμβουλής του ψυχαναλυτή μου για την αντιμετώπιση κρίσεων πανικού που με ταλαιπωρούν. Η σκέψη και μόνο ότι μπορεί να ξαναζήσω μέρες του 2015 με στοιχειώνει, ίσως και περισσότερο από τη φριχτή δολοφονία του αείμνηστου παππού μου από τους κομμουνιστές στη διάρκεια του κόκκινου τρόμου. Καλώ κάθε φιλελεύθερο πολιτικό, κάθε υπερασπιστή της δυτικής δημοκρατίας να αντιδράσει: σήμερα είμαι εγώ, ΑΥΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ που θα σε πιάνουν με σακούλες με λεφτά έξω από το σπίτι σου, σε επιχειρήσεις που θυμίζουν επιθέσεις του Ρουβίκωνα. Πόση ακόμα ενοχοποίηση της επιχειρηματικότητας, της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και της αποταμίευσης στο βωμό του λαϊκισμού;”
Εύα Καϊλή,
Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου,
από τα κελιά της τιμής,
Βρυξέλλες.

 

2 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχααααα
    Μπράβο! Τρομερό.
    Πάντως μην δίνεται ιδέες.
    Δεν είναι καθόλου απίθανο να δούμε μια ανακοίνωσή της σ΄αυτό το στιλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Ευάκι θυσιάστηκε για το Κουλό. Από την πρώτη στιγμή βγήκαν συντονισμένα τα πετσομπουκωμένα ανά τη χώρα και λένε : είδατε τι χρειάζονται οι παρακολουθήσεις;
    Λες και η απατεώνισσα πιάστηκε από τις παρακολουθήσεις του αρχηγού του Παρακράτους, Κούλη! Καλά που έτυχε στις Βρυξέλλες.Άμα ήταν εδώ θα την έβγαζε κοτσάνι όπως Νοβάρτις, Ζήμενς, λίστα Λαγκάρντ κτλ κτλ κτλ
    Ε τότενες γιατί παρακουλουθούσε το Κουλό τον Χατζηδάκη, τον Φλώρο κτλτ κτλ κτλ;
    Δώστε σανό στα ζωάδια. Καταπίνουν αμάσητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)