Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2023

Ευχαριστήριο Χρήστου Δήμτση (Τουρίς)



Λίγες μέρες μετά την εκλογική αναμέτρηση της περασμένης Κυριακής, θέλω κ εγώ με τη σειρά μου να απευθύνω θερμά τις ευχαριστίες μου.

Πρώτα απ' όλα στο νέο δήμαρχο Αλμωπίας Νικος Παρούτογλου ο οποίος -από την πρώτη στιγμή- με εμπιστεύτηκε συμπεριλαμβάνοντας με στο ψηφοδέλτιο του δυναμικού συνδυασμού του.

Έπειτα, οφείλω άπειρα ευχαριστώ προς τους (σχεδόν) 600 συμπολίτες μου, οι οποίοι επιφύλασσαν τεράστια τιμή στο πρόσωπο μου επιλέγοντας να μου δώσουν τον "σταυρό προτίμησής" τους.

Τέλος, μεγάλη ευγνωμοσύνη προς όλους τους συνυποψηφίους μου. Δώσαμε μαζί έναν έντιμο, δίκαιο και αξιοπρεπή αγώνα, του οποίου το αποτέλεσμα αποζημίωσε απόλυτα την ακούραστη προσπάθεια της προεκλογικής περιόδου.

Προσωπικά, δεσμεύομαι ότι θα είμαι πάντοτε δίπλα σε κάθε προσπάθεια που γίνεται για την πρόοδο της Αλμωπίας, όπου και όποτε χρειαστεί.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)