Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Ι. Τζαμτζής: «Στη ΝΔ με βρήκαν, δεν τους βρήκαν»



ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ , ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ  ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Τελειωμό δεν έχουν τα «μαλλιοτραβήγματα» στη Νέα Δημοκρατία εν ΄οψει  ηγετικών εξελίξεων την επομένη των εκλογών  της Κυριακής . Ο Ιορδάνης Τζαμτζής, εμμέσως πλην  ‘όμως σαφώς απάντησε στον Διονύση Σταμενίτη που άρχισε την προεκλογική του εκστρατεία από την  δική του φυσική έδρα.Τζαμτζή. Υπενθύμισε με νόημα ότι στη Νέα Δημοκρατία τον βρήκαν.
 Είναι γνωστό ότι ο Δ. Σταμενίτης προέρχεται από την Πολιτική  Άνοιξη  του Αντώνη Σαμαρά- «Εγώ ήμουν είμαι και θα είμαι Νέα Δημοκρατία. Εγώ ξεκαθάρισα ότι δεν πρόκειται ποτέ να ρίξω την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας».
Επιχείρησε να δικαιολογήσει όσα έγιναν με το ψηφοδέλτιο στη Πέλλα
- «Πριν λίγες μέρες κάποιοι ήθελαν το μισό ψηφοδέλτιο να είναι από τη Σκύδρα. Με κανέναν από τους ενδιαφερόμενους δεν είχα και δεν έχω κανένα πρόβλημα, ούτε είχα καμία ανάμειξη στο ψηφοδέλτιο. Για αυτό δήλωσα ότι αν δεν θα με θέλουν στην Νέα Δημοκρατία να μου το πουν. Ένα μόνο θέλω να πω σε όλους αυτούς: στη Νέα Δημοκρατία με βρήκαν, δεν τους βρήκα».

Φυσικά παρέλειψε να πει ότι καλύτερο ψηφοδέλτιο για αυτόν δεν μπορούσε να γίνει
Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και σε ορισμένες παρεμβάσεις του όπως:

- Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 80.000 ευρώ στον Δήμο Έδεσσας για θεομηνίες.
- Δημιουργία Σχολικής Μονάδας Ειδικής Αγωγής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Δήμο Σκύδρας.
- Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 40.000 ευρώ στον Δήμο Σκύδρας για θεομηνίες.
- Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 50.000 ευρώ στον Δήμο Σκύδρας.
- Ένταξη του Δήμου Έδεσσας στην πιλοτική εφαρμογή του ελαχίστου εγγυημένου εισοδήματος που λαμβάνουν οι πολίτες. 500 συμπολίτες μας ενισχύονται με 500 ευρώ κατά μέσο όρο.


- Συνεχείς παρεμβάσεις για την ολοκλήρωση της μελέτης φράγματος Αλμωπαίου Ποταμού   (  σ.σ. η μεγαλύτερη καταστροφή για την ΑΛΜΩΠΊΑ ,έτσι όπως σχεδιάζεται χωρίς να ερωτηθεί κανείς από την περιοχή)
- Αλλαγή των κριτηρίων αναγνώρισης των ομάδων παραγωγών.
 (  σσ διαιωνίζεται με την αλλαγή το αλαλούμ που επικρατεί στον χώρο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)