Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Συνάντηση για τον εκπαιδευτικό τουρισμό στην Αλμωπία






Συνάντηση με αντικείμενο τον εκπαιδευτικό τουρισμό και την ένταξη της περιοχής στους προορισμούς σχολικών και εκπαιδευτικών εκδρομών , έγινε στο Δημαρχείο τη Τρίτη.
Τέθηκαν ζητήματα που αφορούν το συγκεκριμένο αντικείμενο , τις δυνατότητες και προϋποθέσεις που πληροί η περιοχή, με επίκεντρο την περιοχή των Λουτρών Πόζαρ,  διακτινισμένη  σε ολόκληρη την Αλμωπία με παράλληλες δράσεις , αλλά και ενδιαφέροντα.
Αποφασίστηκε η διεξαγωγή διημερίδας με προσκεκλημένους διευθυντές σχολείων μέσης εκπαίδευσης  από ολόκληρη την χώρα προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά την περιοχή.
Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι ξενοδόχων, ενοικιαζομένων δωματίων και καταλυμάτων, ο διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Πέλλας Κ. Κούγκας, ο σχολικός σύμβουλος Ζήσης Αγγελίδης, διευθυντές σχολικών μονάδων της περιοχής , ο Δήμαρχος Δ. Μπίνος, Αντιδήμαρχοι και αρκετοί επαγγελματίες της ευρύτερης περιοχής των Λουτρών Πόζαρ. Παράλληλα έγινε ανταλλαγή απόψεων  που αφορούν κυρίως τον ιαματικό και εναλλακτικό τουρισμό




  ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Το κεφάλαιο του σχολικού τουρισμού ανοίγει ο Δήμος Αλμωπίας σε συνεργασία με την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πέλλας και των Συλλόγων Ξενοδόχων και Ενοικιαζόμενων Δωματίων του Λουτρακίου.
Συγκεκριμένα, μετά από σχετική πρόταση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Κώστα Κούγκα, θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο Ημερίδα με στόχο την προσέλκυση ακόμη περισσότερων σχολικών εκδρομών στην περιοχή μας, έναν τομέα που μέχρι σήμερα δεν είχε την ευκαιρία να αξιοποιηθεί σωστά. Στην Ημερίδα θα συμμετέχουν εκπαιδευτικοί από διάφορες περιοχές της Ελλάδας και ταυτόχρονα θα μπορέσουν να δουν από κοντά τις ομορφιές του τόπου μας.
Γι’ αυτό το λόγο πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης σύσκεψη στο Δημαρχείο με την συμμετοχή του Δημάρχου Αλμωπίας κ. Δημήτρη Μπίνου, του Διευθυντή κ. Κώστα Κούγκα και του Αντιδημάρχου κ. Γιώργου Τσιμτσιρίδη. Το παρόν έδωσαν και εκπρόσωποι από το Προεδρείο των Συλλόγων Ξενοδόχων και Ενοικιαζόμενων Δωματίων του Λουτρακίου, οι οποίοι καλούνται να μπουν στη διαδικασία να παραχωρήσουν τις κλίνες τους οι οποίες θα φιλοξενήσουν τους επισκέπτες εκπαιδευτικούς. Στόχος είναι η προβολή της Αλμωπίας και όπως αναφέρθηκε και παραπάνω η προώθηση του τομέα του σχολικού τουρισμού που μπορεί να προσελκύσει στην περιοχή μας πολύ κόσμο μέσα από συντονισμένες δράσεις και προσπάθειες όλων των τοπικών φορέων. Στον διάλογο συνέβαλε με τις σημαντικές γνώσεις και εμπειρίες του και ο Σχολικός Σύμβουλος κ. Ζήσης Αγγελίδης, ενώ στην συνάντηση συμμετείχε και η Σχολική Σύμβουλος κ. Αντωνία Παπαδάκη.
Παράλληλα, ο Δήμαρχος ενημέρωσε με την ευκαιρία της συνάντησης τους εκπροσώπους των Συλλόγων Ξενοδόχων και Ενοικιαζόμενων Δωματίων για το ταξίδι που πραγματοποίησε στην Σουηδία και τα μεγάλα οφέλη που αποκομίζει η δημοτική επιχείρηση των Λουτρών από τέτοιες συμμετοχές σε εκθέσεις, ενώ ταυτόχρονα τους κάλεσε να είναι δίπλα του στην προσπάθεια για την προβολή της Αλμωπίας και τους ενημέρωσε πως από εδώ και στο εξής θα γίνονται κοινωνοί όλων των ανάλογων πρωτοβουλιών ώστε να έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής όταν το επιθυμούν. Επιπλέον, ο Δήμαρχος ευχαρίστησε θερμά τον κ. Κούγκα και τους συνεργάτες του για το ειλικρινές ενδιαφέρον που δείχνουν για την περιοχή μας.



 



2 σχόλια:

  1. καποτε ο δημος αριδαιας μας, στα πρωτα χρονια
    της πρωτης δεκαετιας του νεου αιωνα
    μας εφερνε μαθητες λυκειων με το προγραμμα
    που το ονομαζαν "πρασινες ταξεις". χιλιαδες ηταν οι διανυκτερευσεις στα ξενοδοχεια μας σε εποχες μαλιστα με χαμηλη, μικρη τουριστικη κινητηκοτητα.
    τωρα ακουγεται κατι αναλογο. κρινω οτι θαναι καλο σε αυτη την κρισιμη κατασταση οτιδηποτε ερθει προς την αλμωπια.
    δημαρχε προχωρα, καντο οπως αλλοτε λειτουργησε ενας αλλος μπινος. εμεις τιμουμε καθε θετικη κινηση, καθε κινηση που μας δινει δουλεια και φερνει λεφτα σε αυτον τον τοπο. οι ξενοδοχοι ειναι εδω. ακομη και ειδικες τιμες για τα παιδια θα υπαρξουν. αξιοποιησε την ευκαιρια που δινεται τωρα με τις σχολικες εκδρομες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σωστος. ναι σωστος και να λεγεται και να γραφεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή

(3)