Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

«Αρνούμαστε να δεχθούμε την συμφωνία των Πρεσπών»...


VMRO σε ΗΠΑ...

Ενα 24ωρο μετά την επιστολή από τον βοηθό υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Γουές Μίτσελ, προς τον Χρίστιαν Μίσοσκι και τις νέες πιέσεις του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, ο ηγέτης του...
VMRO-DPMNE απάντησε σημειώνοντας ότι η Συμφωνία των Πρεσπών «είναι επιζήμια για τα συμφέροντα του έθνους μου και της πατρίδας μου και ως εκ τούτου δεν μπορεί να εφαρμοστεί από το VMRO-DPMNE»

Όπως γράφει ο κ. Μίσοσκι: «Με ιδιαίτερη προσοχή διάβασα την επιστολή σας και θα ήθελα να επωφεληθώ της ευκαιρίας και να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξη στην πατρίδα μου όσον αφορά τους ευρωατλαντικούς θεσμούς, οι οποίοι και στρατηγικά είναι προς το συμφέρον του κόμματός μου αλλά και των πολιτών της χώρας μου. Ελπίζω πολύ σύντομα ότι η Δημοκρατία της Μακεδονίας θα είναι μέρος των οικογενειών του ΝΑΤΟ και της ΕΕ, αλλά θα είναι περήφανη και αξιοπρεπής, όχι ταπεινωμένη, παραμορφωμένη και ντροπιασμένη».

Στην μακροσκελή επιστολή του ο αρχηγός του VMRO-DPMNE τονίζει ότι «η συμφωνία αυτή είναι επιζήμια για τα συμφέροντα του έθνους μου και της πατρίδας μου και ως εκ τούτου δεν μπορεί να εφαρμοστεί από το VMRO-DPMNE και τη συντριπτική πλειονότητα των πολιτών της Δημοκρατίας της Μακεδονίας, η οποία αποδείχθηκε στο τελευταίο δημοψήφισμα. Η απάντηση είναι απλή, αρνούμαι να την δεχθώ, όχι μόνο θα την απορρίψω, αλλά θα αντιταχθώ σθεναρά. Αυτή δεν είναι η πΓΔΜ στην οποία θέλουμε να ζήσουμε».

Ο Χρίστιν Μίσοσκι απευθυνόμενος στον Γουές Μίτσελ αναφέρεται και στα δημοσιεύματα που φέρουν βουλευτές να δέχονται πιέσεις «από δεξιά και αριστερά» σχετικά με την διαδικασία που είναι σε εξέλιξη στο Κοινοβούλίο της πΓΔΜ για την επικύρωση των συνταγματικών αλλαγών. «Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι εάν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με απειλές, εκβιασμούς ή οποιεσδήποτε προσπάθειες να επηρεάσουν τη λήψη αποφάσεων και την απόφαση οποιουδήποτε βουλευτή τότε είναι από κύκλους ή άτομα που δεν αποτελούν μέρος των δομών του κόμματός μου. Δεν δέχομαι έναν τέτοιο τρόπο δράσης και τον καταδικάζω» λέει χαρακτηριστικά..

Τέλος, η επιστολή του κ. Μίσοσκι καταλήγει ως εξής: «Ως φίλος της χώρας σας, εκτιμώ πολύ τη δέσμευσή σας να βοηθήσετε τη διαδικασία, και ως άτομο που έχει εκπαιδευτεί και εργαστεί σε χώρες της ΕΕ και μοιράζεται πλήρως τις δυτικές αξίες θέλω να οικοδομήσουμε μαζί το μέλλον της πατρίδας μου, με βάση αρχές και ειλικρινείς σχέσεις. Αλλά είμαι και άνθρωπος που πιστεύει ακράδαντα στον αυτοπροσδιορισμό μας ως Μακεδόνα και στο όνομα της πατρίδας μου της Δημοκρατίας της Μακεδονίας»...

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)