Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

Κραυγή αγωνίας από τους νοσηλευτές για ασθενείς εκτός ΜΕΘ: «Θέλω αναπνευστήρες, έχω ένα παλικάρι 32 χρονών!»

Κραυγή αγωνίας από τους νοσηλευτές για ασθενείς εκτός ΜΕΘ: «Θέλω αναπνευστήρες, έχω ένα παλικάρι 32 χρονών!»Συγκλονιστική είναι η ανάρτηση μια νοσηλεύτριας στο Παίδων που μετέφερε τα λόγια συναδέλφου της που της ζήτησε με αγωνία αναπνευστήρες για τους ασθενείς που είναι διασωληνωμένοι εκτός ΜΕΘ.

«Έχω 18 ασθενείς διασωληνωμένους εκτός ΜΕΘ και θέλω αναπνευστήρες! Έχω ένα παλικάρι 32 χρονών… δώσε μου τουλάχιστον έναν γι' αυτόν… Θα έρθω εγώ να τον πάρω!!!»

Αυτά ήταν τα λόγια νοσηλευτή από νοσοκομείο της Αττικής στη συνάδελφό του στο νοσοκομείο Παίδων. Όπως αναφέρει η ίδια, ο συνάδελφός της την παρακάλεσε να βοηθήσει, αλλά δυστυχώς δεν γινόταν γιατί δεν υπήρχε επάρκεια.

Τα λόγια της νοσηλεύτριας είναι ενδεικτικά της κατάστασης που εξακολουθεί να επικρατεί στα νοσοκομεία με διασωληνωμένους ασθενείς εκτός ΜΕΘ.

Όπως γράφει μεταξύ άλλων: «Όσο δύσκολο κι αν είναι να χάνεις έναν ασθενή που πάλεψες με όλους τους τρόπους να τον σώσεις, δε συγκρίνεται με τίποτα με το να ξέρεις ότι ένας άνθρωπος "σκάει", δε μπορεί να εξασφαλίσει τη βασική προϋπόθεση για τη ζωή του, την ανάσα».

«Αν καταφέρεις», προσθέτει, «με τις πράξεις σου να σώσεις έστω κ έναν άνθρωπο, τότε άξιζε που ήρθες σ' αυτή τη ζωή!»

Πηγή: ieidiseis.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)