Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Η κατάθεση της Ιωάννας Παλιοσπύρου: «Με κοίταξε στα μάτια και μου έριξε βιτριόλι - Έλιωνα και ούρλιαζα»

Η κατάθεση της Ιωάννας Παλιοσπύρου: «Με κοίταξε στα μάτια και μου έριξε βιτριόλι - Έλιωνα και ούρλιαζα»

 
 
Συγκλονιστικές στιγμές σήμερα στο δικαστήριο, καταθέτει η Ιωάννα Παλιοσπύρου. Παρούσα η κατηγορούμενη Έφη που παρίσταται σήμερα στη δίκη της επίθεσης με βιτριόλι τον Μάιο του 2020.

Η Ιωάννα Παλιοσπύρου περιγράφει αυτή την ώρα στο δικαστήριο τι συνέβη στις 20 Μαΐου 2020, την ημέρα που της άλλαξε για πάντα τη ζωή. Απέναντί της έχει την κατηγορούμενη, την 37χρονη Έφη που την έλουσε με βιτριόλι.

Όπως περιέγραψε η Ιωάννα για εκείνο το πρωί:

«Σηκώθηκα για να πάω στη δουλειά μου και ήμουν στην είσοδο της πολυκατοικίας των γραφείων. Πάτησα το κουμπί του ασανσέρ και περίμενα να κατέβει. Κοιτούσα προς τα κάτω περιμένοντας. Άκουσα κάποιους θορύβους. Δεν έδωσα σημασία. Σκέφτηκα ότι μπορεί να είναι η καθαρίστρια ή κάποιος άστεγος. Καθώς περίμενα το ασανσέρ, εμφανίστηκε μπροστά μου μια γυναίκα, σήκωσα το βλέμμα και με κοίταξε στα μάτια. Μου έριξε το βιτριόλι, που εκείνη τη στιγμή δεν κατάλαβα τι ήταν, και έφυγε τρέχοντας. Θέλω να σας πω ότι λούστηκα με αυτό το υγρό, το ένιωσα παντού πάνω μου. Ήμουν παντού στο σώμα μου λουσμένη και κατευθείαν μου ήρθε η μυρωδιά. Το πρώτο πράγμα ήταν να τρέξω για κάποια βοήθεια. Θυμήθηκα ότι είχε φαρμακείο δίπλα και έτρεξα προς το φαρμακείο. Οι πόνοι ήταν φρικτοί, δεν έβλεπα καθόλου από το ένα μάτι. Μπήκα μέσα στο φαρμακείο ουρλιάζοντας, οι άνθρωποι δεν καταλάβαιναν τι έλεγα, πανικοβλήθηκαν. Τους έλεγα "δώστε μου λίγο νερό, πεθαίνω, βοήθεια", φώναζα. Πήγα στον νιπτήρα, έριχναν νερό. Τα μαλλιά μου πέφτανε μέσα στο νιπτήρα. Έπιαναν το πρόσωπό μου και καταλάβαινα ότι καιγόμουν, έλιωνα. Φώναζα για βοήθεια, οι άνθρωποι τρόμαζαν. Καταλάβαινα ότι εκείνη τη στιγμή κάτι χάνω. Κάλεσαν σε βοήθεια το 166. Μου είπανε να βγάλω τα ρούχα μου γιατί λιώνανε πάνω μου. Εγώ το μόνο που σκεφτόμουν ήταν να μη χάσω τις αισθήσεις μου. Γιατί καταλάβαινα ότι μόνο εγώ μπορούσα να σώσω τον εαυτό μου. Φώναζα θεέ μου βοήθησε με, γιατί μόνο εσύ μπορείς».

Στο δικαστήριο και η κατηγορούμενη Έφη

Σύμφωνα με τον συνήγορο της Ιωάννας, Απόστολο Λύτρα, είναι έτοιμη για τη σημερινή διαδικασία, όμως εκείνο στο οποίο δεν ξέρει να απαντήσει, είναι το γιατί δέχθηκε αυτή την επίθεση.

Στην πρώτη μέρα της δίκης, το θύμα της επίθεσης είχε εξηγήσει την απόφασή της να είναι στο δικαστήριο και να αντιμετωπίσει τη γυναίκα που τη σημάδεψε για πάντα.

«Είναι ο χαρακτήρας μου τέτοιος που δεν θα μπορούσα να μην παραστώ. Όσο και να με τρομάζει η σκέψη, θέλω να με κοιτάξει στα μάτια όπως τη στιγμή που μου έριξε το βιτριόλι και να εξηγήσει τι της έκανα. Ξέρω πως πιέζω τον εαυτό μου στα όρια του, αλλά θα προσπαθήσω να το διαχειριστώ. Θέλω να αντιμετωπίσω κατάματα όλο αυτόν τον πόνο και τις οδυνηρές αναμνήσεις ώστε να ξεδιαλύνουν τα ερωτηματικά που έχω και να μπορέσω κάποια στιγμή να προχωρήσω στη ζωή μου. Πιστεύω πως θα είναι μεγαλύτερο βάρος στην ψυχή μου αν δεν πάω» εξομολογήθηκε στον Alpha. 

Πηγή: ieidiseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

(3)